Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Очікувана вартість
3 934 820,00 UAH
UA-2020-04-03-000593-c 6e7f640d869f4cf48f6e6a9f748b63be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Олеся Вікторівна

+380500100515 czdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: https://zet.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2
Контактна особа: Симоненко Олеся Вікторівна
+380500100515
czdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 13:26
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 13:26
Початок аукціону: 12 травня 2020 11:50
Очікувана вартість: 3 934 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163000 літр
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 10:30
перелік змін 2.docx
29 квітня 2020 10:30
оголошення ДП зі змінами 2.doc
29 квітня 2020 10:30
тех хар-ки зі змінами.docx
29 квітня 2020 10:30
Тендерна документація ДП смарт зі змінами 2.doc
17 квітня 2020 11:05
перелік змін.docx
03 квітня 2020 13:21
проект договору.docx
29 квітня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 10:30
перелік змін 2.docx
29 квітня 2020 10:30
оголошення ДП зі змінами 2.doc
17 квітня 2020 11:05
оголошення ДП зі змінами.doc
03 квітня 2020 13:21
оголошення ДП.doc
29 квітня 2020 10:30
тех хар-ки зі змінами.docx
03 квітня 2020 13:21
тех хар-ки.docx
29 квітня 2020 10:30
Тендерна документація ДП смарт зі змінами 2.doc
17 квітня 2020 11:05
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc
03 квітня 2020 13:21
Тендерна документація ДП смарт.doc
17 квітня 2020 11:05
перелік змін.docx
03 квітня 2020 13:21
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 03 квітня 2020 14:28
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:49
1) чи можлива передплата? 2) чи можливе надання довідок про матеріально-технічну базу та працівників в довільній формі? 3) чи можливе виключення п. 10.5 проекту договору? 4) чи можливе виключення п. 10.8 проекту договору? 5) чи можливе виключення п. 10.9 проекту договору? 6) чи можливе виключення п. 10.10 проекту договору?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
требования ТД для победы ЗОГ
Дата подання: 07 квітня 2020 11:16
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:34
Добрый день! Пожалуйста, подскажите, для Вашего объекта, расположенного по адресу: г.Запорожье, ул. Южное шоссе, 13, больше закупок делать не будете? Весь Ваш автопарк заправляется только на АЗС ЗОГ по ул.Космическая, 125?
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерний комітет підприємства «Запоріжелектротранс» оголошує закупівлі залежно від власної потреби на підставі заявок, що надходять від структурних підрозділів. При цьому служба-ініціатор закупівлі, що надає заявку, визначає технічні характеристики предмета закупівлі. Закупівлі оголошуються і будуть оголошуватись, щодо тих об’єктів, на які будуть надходити відповідні заявки.
Звертаємо Вашу увагу, що для об’єкта розташованого по вул. Південне шосе, 13 підприємством «Запоріжелектротранс» також оголошено три закупівлі (ідернифікатори закупівель UA-2020-04-07-002886-b, UA-2020-04-07-002454-b, UA-2020-04-07-000778-c) на загальну кількість 483 000 літрів.
требования под ЗОГ
Дата подання: 08 квітня 2020 11:14
Дата відповіді: 17 квітня 2020 11:06
Добрый день! Почему при закупке топлива для участка расположенного по ул.Складская, 13 Вы требуте растояние не больше 1км, а для участка по ул.Южное шоссе, 13, расстояние не больше 3км? В чем отличие этих участков одного от другого? Для того, чтобы у ЗОГ по ул.Складской, 13 было преимущество перед остальными сетями, которые расположены на растоянии всего 1,5км?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 висунута виключно з метою економії палива шляхом зменшення «нульових» пробігів при заправці транспорту, а не «прописана» під жодного з Учасників. Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 не є дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ № 5474-р/пк-пз від 23.03.2020 р., а отже Замовник має право висувати таку вимогу. Метою Замовника є забезпечення максимальної економії, проте проаналізувавши ринок постачання пального, відносно об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13, прийнято рішення встановити вимогу, щодо віддаленості АЗС – не більше 3 км. Вимога віддаленості АСЗ від об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13 не більше 3 км висунута з огляду на те, що у віддаленості менше 3 км відсутня необхідна кількість учасників для участі у даній закупівлі та забезпечення конкуренції серед учасників, в результаті чого для нас, як для Замовника, є ризик, що закупівля не відбудеться.
термінал
Дата подання: 29 квітня 2020 11:15
Дата відповіді: 05 травня 2020 14:46
Добрий день! Відповідно до внесених змін до ТД Учасник повинен мати власний або орендований (або залучений за іншими договорами) термінал для зберігання пально-мастильних матеріалів (вказати місцезнаходження терміналу, надати копії підтверджуючих документів та копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним). Достовірність наданої інформації перевіряється Замовником шляхом звірки даних з Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html який розміщений станом на найближчу дату до дати здійснення такої звірки. У випадку надання недостовірної інформації – тендерна пропозиція учасника буде відхилена. 1. Поясніть будб-ласка, що означає термін "термінал для зберігання пально-мастильних матеріалів"? 2. Чи є склад зберігання навтопродуктів терміналом для зберігання пально-мастильних матеріалів? 3. Якщо склад зберігання навтопродуктів не є терміналом для зберігання пально-мастильних матеріалів, в чому відмінність складу зберігання навтопродуктів та терміналом для зберігання пально-мастильних матеріалів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до внесених змін до ТД Учасник повинен мати власний або орендований (або залучений за іншими договорами термінал для зберігання ПММ (вказати місцезнаходження терміналу, надати копії підтверджуючих документів та копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Достовірність наданої інформації перевіряється Замовником шляхом звірки даних з Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html, який розміщений станом на найближчу дату до дати здійснення такої звірки. У випадку надання недостовірної інформації - тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена. Під терміном «термінал для зберігання ПММ» мається на увазі місце зберігання палива, склад зберігання нафтопродуктів.
термінал зберігання нафтопродуктів
Дата подання: 29 квітня 2020 11:18
Дата відповіді: 05 травня 2020 14:46
Ви закуповуєте самрт-картки та талони. 1. З якою метою учасник повинен мати термінал зберігання нафтопродуктів? 2. Якщо у учасника є мережі партнерських АЗС, а немає терміналу зберігання нафтопродуктів, чому він не зможи виконати поставку талонів та смарт-карток?
Відповідь: Шановний учасник! Мати термінал для зберігання нафтопродуктів необхідно для забезпечення безперебійних поставок палива на АЗС, які пропонуються вказаним учасником. Адже Замовник фактично купує товар – паливо, а не послуги посередника учасника із заправлення автотранспорту. Тендерна пропозиція учасника без наявного на правових підставах терміналу, відповідно до вимог ТД та Закону буде відхилена.
термінал зберігання нафтопродуктів
Дата подання: 29 квітня 2020 11:43
Дата відповіді: 05 травня 2020 14:45
Яка інформація буде вважатися невідповідністю при перевірці за рееєстром https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html? 1. Якщо є лицензія на зберігання на склад чи буде це невідповідністю? 2. Що саме повино бути зазначено у реєстрі, що не буде вважатися невідповідністю?
Відповідь: Шановний учасник! Невідповідністю вважатиметься надання недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції учасника, зокрема, невідповідність адреси нафтобази в довідці учасника та в реєстрі.
термінал зберігання пального
Дата подання: 29 квітня 2020 11:49
Дата відповіді: 05 травня 2020 14:45
Вами було внесено зміни: склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) було замінено на термінал зберігання нафтопродуктів. З якою метою було внесені зазанчені зміни? Що саме змінилося для учасників? Яку інформацію і документи необхідно надавати в складі тендерної пропозиції враховуючи внесені зміни? Яка інформація і документи в складі тендерної пропозиції зараз буде невідповідністю, а раніше відповідала умовам ТД, враховуючи внесені зміни?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Зміни були внесені з метою розширення кола учасників і більш детального опису вимог Замовника. Учасник повинен надати документи у відповідності до норм законодавства та вимог тендерної документації.
торговий знак
Дата подання: 29 квітня 2020 12:08
Дата відповіді: 05 травня 2020 14:45
Доброго дня! Відповідно до вимог ТД Учасник повинен мати талони та смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах. Повідомте бюдь-ласка, з якою метою була внесена зазначена вимога? Яким чином відсутність зареєстрованого товарного знаку (торгової марки) завадить учаснику поставити талони та смарт-картки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відсутність знаку належним чином зареєстрованого торгового знаку (марки) та/ або його незаконне використання суб’єктом господарювання може привезти до неможливості виконання ним умов договору, судових спорів тощо, що може призвести до зриву процесу поставки товару.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 3 100 260,00
UAH з ПДВ
3 051 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 3 090 480,00
UAH з ПДВ
3 090 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 15:26
Електронний підпис
08 травня 2020 15:24
статутні документи.rar
08 травня 2020 15:24
працівники.rar
08 травня 2020 15:24
Додаток 4.rar
08 травня 2020 15:24
Додаток 3.rar
08 травня 2020 15:24
Додаток 2.rar
08 травня 2020 15:24
Додаток 2 п.1.2 (стаття 17).rar
08 травня 2020 15:24
аналогічні договори.rar

Публічні документи

08 травня 2020 15:28
Електронний підпис
06 травня 2020 12:32
Електронний підпис
06 травня 2020 12:31
part5of5.zip
06 травня 2020 12:31
part4of5.zip
06 травня 2020 12:31
part3of5.zip
06 травня 2020 12:31
part2of5.zip
06 травня 2020 12:31
part1of5.zip
06 травня 2020 12:31
!пропозиція!.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Переможець 3 051 360,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
3 051 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:47
звіт про виконання 221.jpg укладений
04 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 14:11
доп угода 3.jpg зміни до договору
12 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:05
доп угода 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 13:52
договір 221.pdf укладений
03 червня 2020 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків в зв`язку з коливанням ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 221
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетне фінансування
Номер договору про закупівлю: 221
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 051 341,08
UAH (в тому числі ПДВ 508 556,85 UAH)