Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-04-02-003688-b fd404c9ed53d4801828448d21bb95a6e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000

0000000000000 000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Вебсайт: 000000000000000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 00000000, 00000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000
0000000000000
000000000000000
Додаткові контактні особи: 00000000000000
0000000000000
000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
Official name: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
National ID: 00000000
Contact point: 00000000000000000
0000000000000
000000000000000
Additional contacts: 00000000000000
0000000000000
000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 23:00
Publication date: 02 квітня 2020 18:31
Enquiries until: 01 травня 2020 23:00
Complaints submission until: до 07 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2020 23:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Scope of the procurement

Тендерна документація

20 травня 2020 13:41
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
20 травня 2020 13:04
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
20 травня 2020 12:34
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
04 травня 2020 15:13
00000000
04 травня 2020 15:10
0000000000000000
04 травня 2020 15:10
000000000000000000
28 квітня 2020 16:12
0000000000000000
25 квітня 2020 17:27
0000000000000000
02 квітня 2020 18:31
0000000000000000000
20 травня 2020 13:41
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
20 травня 2020 13:04
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
20 травня 2020 12:34
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
04 травня 2020 15:13
00000000
28 квітня 2020 16:13
00000000
25 квітня 2020 17:28
00000000
02 квітня 2020 18:34
00000000
04 травня 2020 15:10
0000000000000000
04 травня 2020 15:10
000000000000000000
28 квітня 2020 16:12
000000000000000000
25 квітня 2020 17:27
000000000000000000
02 квітня 2020 18:31
000000000000000000
28 квітня 2020 16:12
0000000000000000
25 квітня 2020 17:27
0000000000000000
02 квітня 2020 18:31
0000000000000000000

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-003688-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: 000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:00000000
Дата подання: 23 квітня 2020 16:24
000000000000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути Згорнути
Відповідь замовника:
23 квітня 2020 16:47
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000060 ● 8b3979ea062a4deaa740c9155fe81b51
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-02-003688-b 02.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 15:26:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі автомобільних шин (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-02-003688-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо питання:
Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 20:39:16

Відповідь на запит

У відповідь на отриманий 11.06.2020 року від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі автомобільних шин (ID в електронній системі закупівель: UA-2020-04-02-003688-b) запит через електронну систему закупівель надаються документи на підставі яких посадовими особами Бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України здійснено розрахунок та визначено вартість предмета закупівлі за пойменованою процедурою закупівлі.
При цьому повідомляємо, що очікувану вартість предмета закупівлі визначено на основі ринкової ціни, встановленої безпосередньо на реальному ринку, що з’ясовано шляхом, зокрема використання такого методу дослідження ринку як запит цінових пропозицій та отримання за його результатами середньоарифметичного масиву даних щодо частин предмета закупівлі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-03 13:39:03

Надання аргументованих заперечень до висновку за результатами моніторингу

Враховуючи пріоритетність здійснення досліджуваної публічної закупівлі, у зв’язку із необхідністю забезпечення потреб держави, розглянувши наведені щодо проведення закупівлі факти надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 30 червня 2020 року в публічній закупівлі № UA-2020-04-02-003688-b через електронну систему закупівель.
В п. 1 розділу ІІ констатуючої частини висновку за результатами моніторингу закупівлі за ідентифікаційним № UA-2020-04-02-003688-b зазначено, що на виконання п. 1, ч. 1, ст. 30 Закону Відповідач зобов’язаний був відхилити тендерні пропозиції ТОВ «Дніпрошина» та ТОВ «Центр-Шина Груп», оскільки останніми не надано довідки із банківської установи із зазначенням наявності грошового забезпечення на рахунку учасника, що суперечить вимозі пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та недопустити їх до участі в аукціоні.
За змістом п. 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів тендерної документації, при цьому документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються учасником в окремих файлах.
В силу приписів ч. 5 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі -Закон) та відповідно зазначених вище положень тендерної документації довідки із банківської установи із зазначенням наявності грошового забезпечення на рахунку учасника не входить до складу передбачених умовами документації кваліфікаційних критеріїв чи технічного завдання, що є окремими додатками до тендерної документації. За змістом тендерної документації довідки із банківської установи із зазначенням наявності грошового забезпечення на рахунку учасника є окремим документом та одночасно вимогою, що ставиться замовником до учасників і не залежить від інших вимог.
Відповідно ст. 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
При цьому слід враховувати, що згідно ч. 2 ст. 27 Закону автоматично вся зазначена в пропозиціях учасників інформація (в тому числі інформація щодо банківської гарантії - довідка із банківської установи із зазначенням наявності грошового забезпечення на рахунку учасника) та перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни розкривається під час розкриття тендерних пропозицій, що вже у зв’язку із наявністю інформації про ціну пропозицій дає підстави стверджувати про можливість застосування вказаної норми лише на етапі кваліфікації пропозицій учасників (після аукціону).
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 Конституції України).
Слід акцентувати увагу, що документи та інформацію про забезпечення тендерної пропозиції Законом не віднесено а ні до складу кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 Закону містить вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв), а ні до складу технічних вимог предмета закупівлі, така ж правова позиція викладена у тендерній документації процедури закупівлі під час формування вимог до учасників замовником, що в свою чергу не надає останньому жодних повноважень включати та/або вважати довідки із банківської установи із зазначенням наявності грошового забезпечення частиною технічних вимог або одним із кваліфікаційних критеріїв.
Враховуючи усі вимоги та особливості застосування норм ст. 27, ч. 5 ст. 28, ч.1, ст. 30 Закону, уважно вивчивши умови тендерної документації та висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі заперечуємо викладену у висновку за результатами моніторингу інформацію та зазначаємо, що замовник не мав правових підстав для відхилення на етапі попередньої кваліфікації тендерних пропозицій ТОВ «Дніпрошина» та ТОВ «Центр-Шина Груп» , а тому порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, що спростовує потребу вжиття заходів щодо розірвання договорів за лотами №№ 1, 3. Даний факт, додатково підтверджується неподанням учасниками, тендерні пропозиції котрих були відхилені на етапі кваліфікації, до органу оскарження скарг де вони б вважали таке відхилення неправомірним.
Крім наведеного, правильність використання згаданих вище норм Закону під час проведення ідентичної зазначеній за умовами процедури закупівлі засвідчується рішеннями Господарського суду міста Києва та Північного апеляційного господарського суду, винесеними 06.11.2019 та 18.03.2020 за результатами розгляду спору у справі № 910/8656/19 на користь Бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 14 липня 2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 30.06.2020 винесеного за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-02-003688-b.
Дата публікації: 15 липня 2020

Документи:

15 липня 2020 09:59
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ


Title: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Current status: Complete
Estimated total value: 0,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 0,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 травня 2020 12:13
Auction planned date: 20 травня 2020 12:13
Закінчення: 20 травня 2020 12:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

measures.000.symbol
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 34350000-5 — 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 0000000, 0000, 000000000000000000000000
Дата доставки: 15 листопада 2020

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
CPV: 34350000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Робочі

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2020
UA-2020-04-02-003688-bfd404c9ed53d4801828448d21bb95a6e
Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000, 0000000 обл., 00000000, 00000000000000000000000
Учасник Документи Рішення
000000000000000000000 Документи
Допущено до аукціону
Документи
0000000000000000 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 травня 2020 23:04
00000000000000000000000

Публічні документи

27 травня 2020 15:00
00000000000000000000000000
26 травня 2020 10:22
00000000000000
26 травня 2020 10:22
00000000
26 травня 2020 10:22
000000000000000000000000
26 травня 2020 10:22
0000000000000000000000
08 травня 2020 15:17
00000000
08 травня 2020 15:17
00000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000000000000000000000000

Документи

11 травня 2020 23:06
00000000000000000000000

Публічні документи

11 травня 2020 20:45
00000000
11 травня 2020 20:45
00000000
11 травня 2020 20:43
00000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000
11 травня 2020 20:43
0000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000
11 травня 2020 20:43
00000000000000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
00000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
0000000000000000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
0000000000000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000000000000

0000000000000000

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2020 20:45
00000000
11 травня 2020 20:45
00000000
11 травня 2020 20:43
00000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000
11 травня 2020 20:43
0000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000
11 травня 2020 20:43
00000000000000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
00000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
0000000000000000000000000000000000000000000
11 травня 2020 20:43
0000000000000000000000000000000000000000000

Публічні документи

27 травня 2020 15:00
00000000000000000000000000
26 травня 2020 10:22
00000000000000
26 травня 2020 10:22
00000000
26 травня 2020 10:22
000000000000000000000000
26 травня 2020 10:22
0000000000000000000000
08 травня 2020 15:17
00000000
08 травня 2020 15:17
00000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
0000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
000000000000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 15:12
00000000000000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000

000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:53
000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:56

Документи

25 травня 2020 15:52
00000000
25 травня 2020 15:51
000000
20 травня 2020 13:42
00000000000000000000000

Документи

25 травня 2020 15:56
00000000
25 травня 2020 15:54
000000
25 травня 2020 15:54
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2020 15:56
00000000
25 травня 2020 15:54
000000
25 травня 2020 15:54
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
30 липня 2020 16:37
00000000 укладений
09 червня 2020 14:23
0000000 укладений
09 червня 2020 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ