Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Комп'ютери
Очікувана вартість
1 806 000,00 UAH
UA-2020-04-02-002456-b ec993353823f4b519340888ad7c58ae0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисицький Денис Геннадійович

(44) 249-15-17 LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Лисицький Денис Геннадійович
(44) 249-15-17
LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:10
Очікувана вартість: 1 806 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 шт
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс сплачується Покупцем протягом 25 банківських днів з дати отримання від Постачальника Рахунку на Аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн., то також за умови надання Постачальником (не пізніше дати передачі зазначеного в цьому підпункті Рахунку) оригіналу безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (на паперовому носії та за формою згідно з Додатком __ до Договору) Аванс 25 Банківські 50
Iнша подія Подальша оплата здійснюється Покупцем, після погашення Постачальником (згідно з підписаним (-и) Покупцем актом (-ами) всієї суми Авансу у разі сплати такого Авансу), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог ст. 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:51
ТД_01_084210_Компи_public.doc
02 квітня 2020 14:51
Титул компи.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 02 квітня 2020 17:16
Дата відповіді: 03 квітня 2020 10:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», зазначено:
«На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»,
Тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації.
Крім цього в пункті 1 Таблиці 1 Розділу 2 Додатоку 3 до тендерної документації зазначено "Процесор – повинен ПО БАЛАМ відповідати або бути краще (мати більше балів) за Intel Core i5-9600 @ 3.10GHz згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html, ( колонка – «CPU Mark»), з архітектурою x86_64 та призначений для настільних рішень (Категорія -Desktop);". Тому учасники можуть подавати свої пропрозиціїм щодо постачання системних блоків на базі процесора який не гірше зазначеного у параметрах, що вимагаються Замовником.
Вимога пункту 1.6. Додатку 3
Дата подання: 03 квітня 2020 12:23
Дата відповіді: 07 квітня 2020 15:46
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронних торгів, а саме: пункт 1.6. Додаток 3 до тендерної документації – « Запропонований товар (АРМ, клавіатура, оптична миша) має бути одного виробника та мати однакові технічні характеристики.» По-перше, предметом закупівлі є АРМ диспетчера та АРМ інженера до складу яких вже входять клавіатура та оптична миша, тобто акцентувати увагу на них і виносити ці пристрої окремо є недоцільним тому що вони вже є комплектуючими АРМів. По-друге, якщо ви виносите клавіатуру та оптичну мишу з комплекту АРМа, то згідно вимоги – «запропонований товар (АРМ, клавіатура, оптична миша) має бути одного виробника» виходить що інші складові комплекту мають бути від одного виробника а саме: операційна система, процесор, пам'ять, жорсткий диск, відео карта, аудіо контролер. По-третє, згідно цієї ж вимоги – «… та мати однакові технічні характеристики» взагалі не зрозуміло які технічні характеристики повинні бути однаковими. Однаковими мають бути характеристики клавіатури, миші і АРМ? Це різні пристрої, призначені для різних завдань і у них різні технічні характеристики. Якщо порівняти технічні характеристики АРМ і миші, то вони значно відрізняються. Ураховуючи зазначене вище і з метою виключення неправильного трактування вимоги пункту 1.6. Додаток 3 до тендерної документації – « Запропонований товар (АРМ, клавіатура, оптична миша) має бути одного виробника та мати однакові технічні характеристики.» вимагаємо від Замовника змінити вимогу на «Всі АРМ для диспетчера мають бути від одного виробника і мати однакові технічні характеристики та всі АРМ для інженера мають бути від одного виробника та мати однакові технічні характеристики» або виключити цей пункт з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за Ваше запитання, та повідомляємо, що Замовник у тендерній документації вимагає наступне: комплекти повинні бути однаковими за технічними характеристиками та виконувати своє призначення: АРМи - зі своїми характеристиками, Оптичні миші - зі своїми характеристиками та Клавіатури - зі своїми характеристиками, згідно додатку №3, пунктів 1.6 та пунктів 2.1. та 2.2. ТД. Всі комплекти повинні бути від одного виробника та з визначеними технічними характеристиками для оптимізації бізнес -процесу Замовника в обслуговуванні та ведення обліку комп'ютерної та периферійної техніки. Замовником не будуть вноситись зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-002456-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 06 квітня 2020 11:14
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Так, відповідно до вимог Замовника «1.3. Термін гарантійного обслуговування на весь товар - комплект (АРМ, клавіатура, оптична миша) – не менше 5 років.», «1.4. Наявність технічної підтримки протягом усього періоду експлуатації товару (не менше 5 років): можливість завантаження з сайту виробника товару поновлень комплексного пакету драйверів під нові операційні системи, «прошивок» товару, сервісних програм.», «2.2. Довідка в довільний формі від учасника з зазначенням інформації щодо можливості завантаження з сайту виробника АРМ поновлень комплексного пакету драйверів під нові операційні системи, «прошивок» товару, сервісних програм, та підтвердженням наявності технічної підтримки товару не менше п’яти років, з посиланням на інтернет сайт виробника АРМ."».

Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції. Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо.. 5 років - це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2025 році не виявиться можливим. Вимога гарантії 5 років)наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі".

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволити більш широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономити кошти платників податків

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 15:51
Доброго дня.
Шановний, Учасник торгів! На Ваше звернення повідомляємо наступне: Замовником був проведений відповідний моніторинг ринку та отримано відповіді від більше ніж 4 виробників АРМів про підтвердження можливості надати гарантію не менше 5 років на комплекти, що складаються з АРМ, клавіатура, оптична миша. Замовник вимагає всі комплекти від одного виробника та з відповідними технічними характеристиками виключно для оптимізації бізнес -процесу Замовника в обслуговуванні та ведення обліку всієї комп'ютерної та периферійної техніки (що налічує вже понад двадцять тисяч одиниць та створює велике навантаження на персонал та облік). Замовником не будуть вноситись зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 630 513,70
UAH
1 630 513,70
UAH
Документи
ПП "ЛанТек" 1 800 582,00
UAH
1 800 582,00
UAH
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 805 914,00
UAH
1 805 914,00
UAH
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 1 806 000,00
UAH
1 806 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 11:41
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:40
Технічна частина.pdf
17 квітня 2020 11:40
Dovirenist_Nazarenko.zip
17 квітня 2020 11:40
Dovidka pro nazvu.zip
17 квітня 2020 11:40
Nakaz.zip
17 квітня 2020 11:40
Bank_licenzia.zip
17 квітня 2020 11:39
202613_19_93_47_43 300.zip

Публічні документи

17 квітня 2020 18:49
Електронний підпис
17 квітня 2020 18:07
Технічна частина.pdf
17 квітня 2020 18:07
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 18:07
Банківська гарантія.rar
17 квітня 2020 18:07
АРМ № СЕК-20067 від 17.04.2020.xls

Публічні документи

18 квітня 2020 15:54
Електронний підпис
18 квітня 2020 15:51
Технічна частина.rar
18 квітня 2020 15:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 квітня 2020 15:51
Специфікація.xlsx
18 квітня 2020 15:51
Специфікація.pdf
18 квітня 2020 15:51
Протокол НР.7Z
18 квітня 2020 15:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 квітня 2020 15:51
Лист для клієнтів.7z
18 квітня 2020 15:51
Гарантія 2561-20.7z
18 квітня 2020 15:51
Витяг із Статуту.7z
18 квітня 2020 15:51
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПП "ЛанТек"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ВС Технолоджі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 1 630 513,70
UAH
24 квітня 2020 17:15
ПП "ЛанТек"
#30692374
Переможець 1 800 582,00
UAH
28 квітня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛанТек"
#30692374
1 800 582,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 16:46
Договір 01_084210_20 ЛанТек.pdf укладений
19 травня 2020 16:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 вересня 2020
Сума оплати за договором: 2 160 698,40
UAH (в тому числі ПДВ 360 116,40 UAH)