Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали різні, код згідно НК 024:2019 –62391- Easypump II LT 400-40-S (4540014) Еластомерна насосна інфузійна система для одноразового використання, 13217 - Голка для порт-систем, що імплантуються з крильцями Surecan®, 36244- Система для використання з інфузійними волюметричними насосами Інфузомат ФМС та Інфузомат Спейс Neutrapur фільтром 0,2 мкм (870 00 95 SP), 17180 - Порт-система, що імплантується: Celsite ST305
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-04-02-002389-a 5ca8e0f3d3264b47a56366268ec29ebf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пруднікова Лілія Олексіївна

380342540327 mrs.prudnikova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13648033
Вебсайт: http://onkocentr.com.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Медична, 17
Контактна особа: Пруднікова Лілія Олексіївна
380342540327
mrs.prudnikova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 20:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:31
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Під кількістю 4 одиниці слід розуміти 4 найменувань згідно Медико-технічних вимог (ДОДАТОК №2 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Медичні матеріали різні, код згідно НК 024:2019 –62391- Easypump II LT 400-40-S (4540014) Еластомерна насосна інфузійна система для одноразового використання, 13217 - Голка для порт-систем, що імплантуються з крильцями Surecan®, 36244- Система для використання з інфузійними волюметричними насосами Інфузомат ФМС та Інфузомат Спейс Neutrapur фільтром 0,2 мкм (870 00 95 SP), 17180 - Порт-система, що імплантується: Celsite ST305
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 20:37
Тендерна документація.doc
02 квітня 2020 20:37
Проект договору.docx
02 квітня 2020 20:37
МТВ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 03 квітня 2020 12:32
Дата відповіді: 07 квітня 2020 10:36
Шановний Замовнику, з метою дотриманння основних принципів державних закупівель, та допущення до участі більше ніж одного виробника медичних виробів, просимо внести наступні зміни у тендерну документацію: 1. Виділити в окремий лот у відповідності до призначення позиції №2, а саме "Голка для порт-систем, що імплантуються з крильцями Surecan" та позицію № 4, а саме "Порт-система, що імплантується: Celsite ST305". А також викласти медико-технічні вимоги до позиції №4 а саме "Порт-система, що імплантується: Celsite ST305" у наступній редакції "Повністю імплантована венозна порт-система для катетеризації методикою Сельдінгера або шляхом хірургічної венесекції. Матеріал катетера рентгенконтрастний силікон. Склад набору: одноканальний катетер з незмиваємим маркуванням в см, зовнішній діаметр катетера не більше 6,5F (2,0-2,2мм),внутрішній діаметр - не менше 1,0мм, довжина катетера не менше 600мм, пропускна спроможність при використанні голки 19G не менше 24мл/хв, голки 22G не менше 10мл\хв. Пункційна тонкостіна голка з овальним зрізом 18G х 70-75мм з луер адаптером. Веноліфтер. Розщепляємий інтродьюсер/розширювач. Стержневий тунелер. Пряма голка Хубера, провідник металевий 0,035'' х 45-60см, гнучкий, з J-образним кінчиком. Порт виконаний з титанової чаші з силіконовою мембраною, зверху може бути вкритий полісульфоном або поліоксиметиленом, розміри камери порту - 24-32мм х 9,5-10,6мм". Дякуємо наперед!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, у відповідності до своїх потреб.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі або медико-технічні вимоги на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Також повідомляємо, що відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у разі якщо Технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Прусак Андрій Ігорович 490 950,00
UAH з ПДВ
490 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАБ'ЮК ЛАРИСА ГРИГОРІВНА" 497 218,00
UAH з ПДВ
497 218,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:36
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:34
Довідка МВС.zip
24 квітня 2020 14:34
Довідка ДПІ.pdf
24 квітня 2020 14:34
Довідка ДПІ.rar
14 квітня 2020 13:12
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:10
15-довідка щодо санкцій.jpg
14 квітня 2020 13:10
14-лист відгук.jpg
14 квітня 2020 13:10
13-довідка щодо ціни.jpg
14 квітня 2020 13:10
11-Сертифікати 2.pdf
14 квітня 2020 13:10
10-Сертифікати 1.pdf
14 квітня 2020 13:10
12-Сертифікати 3.jpg
14 квітня 2020 13:10
7-Довідки різні 1.pdf
14 квітня 2020 13:10
8-Довідки різні 2.pdf
14 квітня 2020 13:10
9-Довідки різні 3.pdf
14 квітня 2020 13:10
2-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 квітня 2020 16:01
5 Відповідність МТВ.pdf
19 квітня 2020 16:01
4 Проект договору.pdf
19 квітня 2020 16:01
3 Інші документи.pdf
19 квітня 2020 16:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Прусак Андрій Ігорович

ФОП "БАБ'ЮК ЛАРИСА ГРИГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Прусак Андрій Ігорович
#3188815471
Переможець 490 950,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Прусак Андрій Ігорович
#3188815471
490 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:48
2.PDF зміни до договору
12 лютого 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 12:25
2.PDF зміни до договору
12 лютого 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:30
ДУ Прусак 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 14:27
Прусак.pdf укладений
04 травня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: № 168/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: № 168/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 490 950,00
UAH