Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
724 200,00 UAH
UA-2020-04-02-002077-a 80fe147c6dfd438b98ff964a7411bb46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:14
Очікувана вартість: 724 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 621,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Замовника (м.Запоріжжя, вул.Волгоградська,23, м.Запоріжжя, вул.Зачиняєва,4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет.Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після отримання Замовником бюджетних призначень. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:46
Тендерна документація.docx
02 квітня 2020 16:46
Додаток 4.docx
02 квітня 2020 16:46
Додаток 3.docx
02 квітня 2020 16:46
Додаток 1.docx
02 квітня 2020 16:46
Додаток 6.docx
02 квітня 2020 16:46
Додаток 2.docx
02 квітня 2020 16:46
Додаток 5.docx
02 квітня 2020 16:46
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 03 квітня 2020 08:34
Дата відповіді: 03 квітня 2020 12:05
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
Запитання
Дата подання: 07 квітня 2020 15:01
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:14
Просимо розглянути можливість внесення змін до відповідних пунктів договору: 6.2.6. Відмовитися від здійснення оплати, в разі поставки неякісних ПММ та повернути Товар Постачальнику. 6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника ( водіїв та інших), а саме не допуск до ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.7. Виключити. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (порушення строку поставки товару, що визначений у заявці на поставку товару Замовника тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. 7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту в розмірі ПДВ внаслідок дій Постачальника. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неналежної якості. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені відмовити Вам з наступних обставин. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
дискримінація учасників
Дата подання: 07 квітня 2020 17:51
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:13
Відповідно до вимог ТД, Учаснику необхідно мати в наявності власний або орендований склад, який повинен бути розташовано у м. Запоріжжі. Дана вимога порушує право на участь Учасників, які мають в наявності склад зберігання нафтопродуктами за іншими договорами (наприклад, зберігання), та/або розташованих за межами Запоріжжя. Наполягаємо на дотриманні Замовником принципів законодавства про публічні закупівлі та пропонуємо внести відповідні зміни .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень.
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті,у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст (в даний час, в зв’язку з карантином є вірогідність перекриття міжміського сполучення). Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-002077-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 08 травня 2020 23:00
невідповідність тендерної пропозиції переможця, надання недостовірної інформації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КП "ЕЛУАШ", оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;

Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ", Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та надання недостовірної інформації, а саме:

1. Згідно Додатку 1, Учасник повинен зазначити інформацію про наявність:
-власного або орендованого офісу. У разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору).В договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено довідках у відповідності до даного Додатку.
ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» зазначає наявність орендованого офісу (згідно договору оренди № 26/11 від 26 листопада 2019 р. -місцезнаходження офісу – м. Запоріжжя, вул Перемоги,63. Орендодавцем є ТОВ «ДЕЛІШЕС ФУД Україна»).
В той же час, у складі тендерної пропозиції міститься ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому зазначено, що місцезнаходження ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» - м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд.63 , але, звертаємо увагу, дата формування документу - 21.10 2019 р., тобто до підписання договору оренди.

Крім того, відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (додається), ТОВ «ДЕЛІШЕС ФУД Україна» відсутній у складі власників, у т.ч. нежитлового приміщення, загальної площею 15,0 кв. метрів, тому не має права передавати в оренду майно, яке йому не належить.

Отже, на підставі п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі». в разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
2. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).

Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» відсутній атестат про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» з усіма додатками, які є невід’ємною частиною до атестата, зареєстрованого у Реєстрі 20 вересня 2019 року за № 20710 (на заміну виданого від 27 травня 2019 року зв’язку з внесенням змін).

Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».


З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: відмінити рішення про визначення переможцем у процедурі відкритих торгів ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».


Звертаємо увагу, що вищезазначена недостовірна інформація міститься у складі тендерних пропозицій ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» по всім закупівлям , оголошених КП ЕЛУАШ на закупівлю товару Нафта і дистиляти- за кодом CPV за ДК 021:2015-09130000-9 ( у т.ч. закупівлях -UA-2020-03-30-001114-c; UA-2020-03-30-001202-c)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 16:54
Вимогу щодо відміни рішення тендерного комітету відхилено.

Документи подані скаржником

08 травня 2020 23:00
витяг-офис.pdf
08 травня 2020 23:00
Атестат з додатками.pdf

Документи

13 травня 2020 16:54
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 496 800,00
UAH з ПДВ
496 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 721 800,00
UAH з ПДВ
691 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 723 600,00
UAH з ПДВ
702 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 19:56
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:55
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:14
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:13
РЕЄСТР.pdf
17 квітня 2020 17:13
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 17:13
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 17:13
Лист для клієнтів.7z
17 квітня 2020 17:13
Додаток 7.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 6.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 5.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 4.rar
17 квітня 2020 17:13
додаток 3 частина 3.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 3 частина 2.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 3 частина 1.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 2.rar
17 квітня 2020 17:13
додаток 1 частина 5.rar
17 квітня 2020 17:13
додаток 1 частина 4.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 1 частина 3.rar
17 квітня 2020 17:13
додаток 1 частина 2.rar
17 квітня 2020 17:13
Додаток 1 частина 1.rar
17 квітня 2020 17:13
Гарантія 2676-20.7z
17 квітня 2020 17:13
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 17:13
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

28 квітня 2020 16:59
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:59
Dovidka_20107536290090004084.pdf.p7s
28 квітня 2020 16:59
Dovidka_20107536290090004084.pdf
28 квітня 2020 16:59
Довідка з ДФС.pdf.p7s
28 квітня 2020 16:59
Довідка з ДФС.pdf
28 квітня 2020 16:59
Довідка (1).zip
24 квітня 2020 11:32
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:11
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:11
Реєстр документів.pdf.p7s
17 квітня 2020 15:11
Реєстр документів.pdf
17 квітня 2020 15:11
Додаток 6 Листи згоди.pdf
17 квітня 2020 15:11
Додаток 1 ч.4 Звіти ЄСВ.pdf
17 квітня 2020 15:11
Додаток 1 ч.2 Транспорт.pdf
17 квітня 2020 15:10
Баланс.pdf.p7s
17 квітня 2020 15:10
Баланс.pdf
17 квітня 2020 15:10
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 15:10
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 15:10
Лист для клієнтів (1).7z
17 квітня 2020 15:10
Гарантія 2653-20.7z
17 квітня 2020 15:10
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 15:10
Банківська ліцензія (1).7z

Публічні документи

14 квітня 2020 15:22
12. ліцензія фмг (5).pdf
14 квітня 2020 15:22
6. укрсиббанк 24.01.2020.pdf
14 квітня 2020 15:22
6. Звіт , баланс ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:22
2. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
14 квітня 2020 15:22
2. Опис ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:22
2. Витяг ПДВ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:22
2. Виписка ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:22
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:22
1. Протокол 1 ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:22
1. наказ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:22
1. Витяг ФМГ 27.01.2020 (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 496 800,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 11:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 691 200,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
691 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 10:28
Протокол виправлення помилки 173.pdf укладений
14 травня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 17:06
Дод.уг.1 до дог 27_ЕЗ.pdf укладений
13 травня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 16:58
Договыр 27_ЕЗ.pdf укладений
13 травня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 27/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 27/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 639 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 500,00 UAH)