Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

85145000-7 Послуги медичних лабораторій
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-04-02-001905-a 7375056b903c458eafbdb5911b03a7bf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Челядин Галина Богданівна

380988702902 rogatynlik@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОГАТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993581
Місцезнаходження: 77001, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатин, В.Чорновола, 9
Контактна особа: Челядин Галина Богданівна
380988702902
rogatynlik@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Єдиним надавачем послуг медичних лабораторій, розташованим за юридичною/фактичною адресою медичного закладу, працюючим в режимі 24/7/365, здатним проводити лабораторні дослідження протягом 60 хвилин з моменту поступлення біологічного матеріалу до лабораторії та здатним проводити весь перелік досліджень згідно з Переліком обов'язкових умов Національної служби здоров'я України для медичних закладів, є клініко-діагностична цілодобова лабораторія ТОВ "Медекс плюс".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 16:20
Оскарження наміру укласти договір: 13 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53110 послуга
85145000-7 Послуги медичних лабораторій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77001, Україна, Івано-Франківська область, Рогатин, вул.В.Чорновола, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 квітня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000058 ● b2a7757cfeae43829b2052268d7cda70
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

24.04.2020 № 22

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2020 №22

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-04-02-001905-a 02.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно проведеного моніторингу від 24 квітня 2020 року UA-M-2020-04-24-000058 по закупівлі UA-2020-04-02-001905-a повідомляємо наступне. Згідно протоколу №59 від 06 травня 2020 року засідання комітету з конкурсних торгів для усунення виявлених порушень згідно висновку моніторингу Держаудитслужби, було вчинено наступне: 1.Для усунення порушення щодо правомірності обрання переговорної процедури (як виняток) отримано експертний висновок №В-300 від 04 травня 2020 року Торгово-промислової палати України з обґрунтуванням правомірності застосування переговорної процедури закупівлі послуг з лабораторних досліджень біологічних матеріалів. 2.Для усунення порушення щодо правильності визначення предмету закупівлі укладено Додаткову угоду від 06 травня 2020 року до Договору №135 від 14 квітня 2020 року та доповнено конкретну назву предмету закупівлі узагальненою назвою згідно ДК 021:2015. 3.Для усунення порушення щодо оприлюднення інформації про укладений договір висвітлено інформацію по Додатку (Специфікації) до Договору №135 від 14 квітня 2020 року. 4.Для документального підтвердження правомірності застосування переговорної процедури висвітлити наступні сканкопії документів: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи надавача послуг, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість надавача послуг, Ліцензію на провадження медичної практики надавача послуг, Статут надавача послуг, Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надавача послуг, Табель оснащення клініко-діагностичної лабораторії надавача послуг, Акт санітарно-епідеміологічного обстеження клініко-діагностичної лабораторії надавача послуг, Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, Договір оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Рогатинського району, Наказ про затвердження графіку роботи клініко-діагностичної лабораторії надавача послуг та Запрошення до участі у проведенні переговорної процедури закупівлі послуг з лабораторних досліджень біологічних матеріалів.

2020-05-07 14:30:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  4. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДЕКС ПЛЮС"
#37409493
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 16:20

Документи

02 квітня 2020 16:20
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:20
Протокол 36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 16:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДЕКС ПЛЮС"
#37409493
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2020 16:20
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:20
Протокол 36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 13:32
Додаткова угода до договору 135.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:56
Додаткова угода 2 до договору 135.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:52
Додаткова угода 1 до договору 135.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 15:01
Специфікація до договору 135.pdf зміни до договору
07 травня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 13:56
Додаткова угода до договору №135.pdf зміни до договору
07 травня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 09:25
Договір 135.pdf укладений
14 квітня 2020 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення щодо найменування предмету Договору за ДК 021:2015, а саме доповнення конкретної назви предмету закупівлі узагальненою назвою.
Номер договору про закупівлю: Договір №135
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не опубліковано Додаток (Специфікацію) разом із публікацією Договору
Номер договору про закупівлю: Договір №135
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток (Специфікація)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у звʼязку із фактичними потребами та фактичним видатками.
Номер договору про закупівлю: Договір №135
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 28 лютого 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі, а саме 600 000.00 грн. з ПДВ. Асартиментний ряд та ціни - згідно із специфікацією до основного договору. Обсяги закупівлі узгоджуються сторонами під час поставки.
Номер договору про закупівлю: Договір №135
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 2.2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку із відсутністю можливості в зазначений термін (згідно з умовами додаткової угоди №2.2 від 31 грудня 2020 року) до 28 лютого 2021 року провести з постачальником повний розрахунок за отримані послуги, сторони домовились продовжити дію договору з 28 лютого 2021 року до 31 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: Договір №135
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 134 490,50
UAH (в тому числі ПДВ 189 081,75 UAH)