Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
3 607 500,00 UAH
UA-2020-04-02-001169-c 4dce7b1149ab42829e0b54c5783a0e44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:39
Очікувана вартість: 3 607 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 037,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Постачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет.Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 банківських днів після отримання Замовником бюджетних призначень. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 10:10
Зміни до документації.docx
03 квітня 2020 10:10
Додаток 1 зміни.docx
03 квітня 2020 10:10
Зміни до документації.docx
02 квітня 2020 16:22
Тендерна документація.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 7.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 5.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 4.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 3.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 6.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 2.docx
03 квітня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 10:10
Зміни до документації.docx
03 квітня 2020 10:10
Додаток 1 зміни.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 1.docx
03 квітня 2020 10:10
Зміни до документації.docx
02 квітня 2020 16:22
Тендерна документація.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 7.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 5.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 4.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 3.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 6.docx
02 квітня 2020 16:22
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 03 квітня 2020 08:37
Дата відповіді: 03 квітня 2020 13:03
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
Внесення змін до договору
Дата подання: 07 квітня 2020 14:57
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:15
Просимо внести зміни до відповідних пунктів договору: 6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з АЗС або транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника (оператора АЗС, водіїв та інших), а саме не допуск до роздавальної апаратури, ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.7. Виключити. 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар відповідно до умов даного договору. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника. 6.4.3. Залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають право на виконання договірних відносин з Постачальником, з метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Замовнику зі зберігання. 6.4.4. У разі отримання від Замовника повідомлення про зміну ціни на товар в бік зменшення та підтвердження такої зміни ціни компетентним органом, укласти із Замовником відповідну додаткову угоду протягом 7 днів з моменту отримання відповідного повідомлення. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. 7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту внаслідок дій Постачальника. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неякісною. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити. 7.8. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Замовник мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Замовника за підписом не менше трьох осіб представників Замовника). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені відмовити Вам з наступних обставин. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-001169-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 09 травня 2020 18:11
невідповідність тендерної пропозиції переможця, надання недостовірної інформації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КП "ЕЛУАШ", оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;

Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та надання недостовірної інформації, а саме:

1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен зазначити інформацію про наявність:
-власного або орендованого офісу. У разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору).В договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено довідках у відповідності до даного Додатку.
ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» зазначає наявність орендованого офісу (згідно договору оренди № 26/11 від 26 листопада 2019 р. -місцезнаходження офісу – м. Запоріжжя, вул Перемоги,63. Орендодавцем є ТОВ «ДЕЛІШЕС ФУД Україна»).
В той же час, у складі тендерної пропозиції міститься ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому зазначено, що місцезнаходження ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» - м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд.63 , але, звертаємо увагу, дата формування документу - 21.10 2019 р., тобто до підписання договору оренди.

Крім того, відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (додається), ТОВ «ДЕЛІШЕС ФУД Україна» відсутній у складі власників, у т.ч. нежитлового приміщення, загальної площею 15,0 кв. метрів, тому не має права передавати в оренду майно, яке йому не належить.

Отже, на підставі п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі». в разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Звертаємо увагу, що вищезазначена недостовірна інформація міститься у складі тендерних пропозицій ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» по всім закупівлям , оголошених КП ЕЛУАШ на закупівлю товару Нафта і дистиляти- за кодом CPV за ДК 021:2015-09130000-9 ( у т.ч. закупівлях -UA-2020-03-30-001114-c; UA-2020-03-30-001202-c)

2. Згідно вимог Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, сертифікати відповідності та паспорти якості на дизельне паливо (Копію сертифікату відповідності, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності); Копію паспорту якості заводу-виробника; засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності);

ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» надає документи, які не відповідають ні вимогам діючого законодавства ні вимогам Додатку 3.
Так, наданий паспорт якості ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» на Паливо дизельне ДТ-Л-К5, сорт С СТБ 1658-2015 (дата виготовлення 14.10.2019 р.) не відповідає сертифікату відповідності ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод" термін дії якого з 05.12.2019 р (тобто значно пізніше наданого паспорту якості).

Наданий паспорт якості АТ «Укргазвидобування» УПГГК Шебелинське відділення з переробки газового конденсату і нафти на Паливо дизельне Shebel-ДП-Л-Євро5-B0 (дата виготовлення та проведення аналізу 24.10.2019 р.) не відповідає сертифікату відповідності Шебелинського відділення з переробки газового конденсату і нафти на Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-B0 термін дії якого з 26.10 2019 р. (також пізніше наданого паспорту якості).

Наданий сертифікат відповідності UA.056.П.00169-18 та паспорт якості № 27 від 08.02.2020 р. ПАТ «Укртатнафта» не відповідає технічним вимогам Додатку 3, а саме: цетанове число – 49, в той час як тендерна документація вимагає- Цетанове число повинно бути не менше 51.

Приймаючи до уваги той факт, що виробником палива «партнерської мережи АЗС» торгової марки «АВІАС» є ПАТ «Укртатнафта», ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» не надано сертифікати відповідності та паспорти якості на дизельне паливо згідно вимог Додатку 3 з урахуванням умов тендерної документації та істотних умов договору (Додаток4), а саме розділи- Якість товару, Поставка товару, Права та обов’язки сторін.

3. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).

Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» відсутній атестат про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» з усіма додатками, які є невід’ємною частиною до атестата, зареєстрованого у Реєстрі 20 вересня 2019 року за № 20710 (на заміну виданого від 27 травня 2019 року зв’язку з внесенням змін).


4. ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» надає копії посвідчень про проходження навчання яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС, яких зазначено в таблиці, що не відповідають діючому законодавству, у т.ч. ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННЮ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). Так посвідчення Григоренко С.С - видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1; посвідчення Аносової В.В.- видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1 , посвідчення Вишнякова Дмитра Леонідовича видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1.
Посвідчення видане Петлюк О.В. не містить особистий підпис власника посвідчення; посвідчення видане Зінченко К.С. не містить особистий підпис власника посвідчення.
Крім того, надані посвідчення не містять фото працівників, наприклад Усенко С.В., Петлюк О.В., Бурлакова О.О. та ініші. Таким чином, враховуючи вищевикладені невідповідності, відсутня можливість встановити проходження навчання, яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС.


Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».


З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: відмінити рішення про визначення переможцем у процедурі відкритих торгів ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 16:47
Вимогу щодо відміни рішення тендерного комітету відхилено.

Документи подані скаржником

09 травня 2020 18:11
витяг-офис.pdf
09 травня 2020 18:11
Атестат з додатками.pdf

Документи

13 травня 2020 16:47
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 2 853 000,00
UAH з ПДВ
2 853 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 528 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 3 606 000,00
UAH з ПДВ
3 587 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 20:13
Електронний підпис
21 квітня 2020 20:12
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:31
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:30
Гарантія 2677-20.7z
17 квітня 2020 17:30
РЕЄСТР.pdf
17 квітня 2020 17:30
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 17:30
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 17:30
Лист для клієнтів.7z
17 квітня 2020 17:30
Додаток 7.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 6.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 5.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 4.rar
17 квітня 2020 17:30
додаток 3 частина 3.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 3 частина 2.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 3 частина 1.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 2.rar
17 квітня 2020 17:30
додаток 1 частина 6.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 1 частина 5.rar
17 квітня 2020 17:30
додаток 1 частина 4.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 1 частина 3.rar
17 квітня 2020 17:30
додаток 1 частина 2.rar
17 квітня 2020 17:30
Додаток 1 частина 1.rar
17 квітня 2020 17:30
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 17:30
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

29 квітня 2020 15:35
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:35
Dovidka_20107536290090004084.pdf.p7s
29 квітня 2020 15:35
Dovidka_20107536290090004084.pdf
29 квітня 2020 15:35
Довідка з ДФС.pdf.p7s
29 квітня 2020 15:35
Довідка з ДФС.pdf
29 квітня 2020 15:34
Довідка (1).zip
28 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:02
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:02
Реєстр документів.pdf.p7s
17 квітня 2020 15:02
Реєстр документів.pdf
17 квітня 2020 15:02
Додаток 6 Листи згоди.pdf
17 квітня 2020 15:01
Додаток 1 ч.5 Звіти ЄСВ.pdf
17 квітня 2020 15:00
Додаток 1 ч.2 Транспорт.pdf
17 квітня 2020 15:00
Баланс.pdf.p7s
17 квітня 2020 15:00
Баланс.pdf
17 квітня 2020 15:00
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 15:00
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 15:00
Лист для клієнтів (1).7z
17 квітня 2020 15:00
Гарантія 2655-20.7z
17 квітня 2020 15:00
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 15:00
Банківська ліцензія (1).7z

Публічні документи

14 квітня 2020 15:19
12. ліцензія фмг (5).pdf
14 квітня 2020 15:19
6. укрсиббанк 24.01.2020.pdf
14 квітня 2020 15:19
6. Звіт , баланс ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:19
2. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
14 квітня 2020 15:19
2. Опис ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:19
2. Витяг ПДВ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:19
2. Виписка ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:19
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:19
1. Протокол 1 ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:19
1. пропозиція.pdf
14 квітня 2020 15:19
1. наказ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:19
1. Витяг ФМГ 27.01.2020 (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 2 853 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 3 528 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
3 528 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 10:30
Протокол виправлення помилки 175.pdf укладений
14 травня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 17:03
Дод.уг.1 до дог 26_ЕЗ.pdf укладений
13 травня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 16:51
Договір 26_ЕЗ.pdf укладений
13 травня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 26/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 26/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 195 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 532 500,00 UAH)