Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення енергетичної сертифікації будівель виконавчого комітету Олешківської міської ради
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-04-02-000819-b 20f6357db5b24a9a96266080fc59af6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мельниченко

+380955787725 oleshki_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., м.Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Олена Мельниченко
+380955787725
oleshki_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Послуги з проведення енергетичної сертифікації будівель виконавчого комітету Олешківської міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення енергетичної сертифікації будівель виконавчого комітету Олешківської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м. Олешки, вул. Гвардійська буд. 29, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.2. Розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний банківський рахунок Учасника протягом 10 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання акту приймання-передачі наданих послуг. 4.3. Оплата наданих Послуг здійснюється в безготівковій формі в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

02 квітня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ВЕКТОР-ПЛЮС"
#43388178
Переможець 50 000,00
UAH
02 квітня 2020 10:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:58
Договір 162.pdf укладений
02 квітня 2020 10:58