Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання вулично-дорожньої мережі Любешівської селищної ради
Очікувана вартість
1 038 336,10 UAH
UA-2020-04-02-000711-b 141b1a7d002e4accac87df8dd086b9e8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мороз

+380336230072 nataliia.moroz1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42059224
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53
Контактна особа: Наталія Мороз
+380336230072
nataliia.moroz1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту четвертого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – замовник як виняток має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 10:43
Оскарження наміру укласти договір: 13 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання вулично-дорожньої мережі Любешівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, Любешівський район, вулиці Любешівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

02 квітня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛЮБЕШІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВ-КОМФОРТ-СЕРВІС"
#38711430
Переможець 1 038 336,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 10:43

Документи

02 квітня 2020 10:43
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:42
Протокол 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 10:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛЮБЕШІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВ-КОМФОРТ-СЕРВІС"
#38711430
1 038 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2020 10:43
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:42
Протокол 79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 15:03
Додаткова угода №5 на утримання.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 17:10
Додаткова угода №4 до Договору_16.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:49
Додаткова угода №3 до договору №16.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:48
Додаткова угода №2_16.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 13:23
Додаткова угода №1 до договору16.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 08:27
Договір №16.pdf укладений
14 квітня 2020 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. договору виклавши його у наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1038336,00 грн (один мільйон тридцять вісім тисяч триста тридцять шість грн 00 коп.) у тому числі ПДВ: 173056,00 грн (сто сімдесят три тисячі п’ятдесят шість гривень 00 коп.) Обсяг фінансування на 2020 рік становить 1018336,00 грн (один мільйон вісімнадцять тисяч триста тридцять шість грн 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Обсяг фінансування на 2021 рік становить 20000,00 грн (двадцять тисяч грн 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни цього Договору при зміні напрямків використання коштів місцевих бюджетів відповідно до планів фінансування, що буде визначатися додатковими угодами. 2. Додаток 2 – План фінансування до договору викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: №16
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору № 16 від 14.04.2020 про закупівлю послуги з експлуатаційного утримання вулично-дорожньої мережі Любешівської селищної ради (далі – Договір), виклавши його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1038336,00 грн (один мільйон тридцять вісім тисяч триста тридцять шість грн 00 коп.) у тому числі ПДВ: 173056,00 грн (сто сімдесят три тисячі п’ятдесят шість гривень 00 коп.) Обсяг фінансування на 2020 рік становить 923011,93 грн (дев’ятсот двадцять три тисячі одинадцять грн 93 коп.) з урахуванням ПДВ. Обсяг фінансування на 2021 рік становить 115324,07 грн (сто п’ятнадцять тисяч триста двадцять чотири грн 07 коп.) з урахуванням ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни цього Договору при зміні напрямків використання коштів місцевих бюджетів відповідно до планів фінансування, що буде визначатися додатковими угодами.» 2. Додаток 2 «План фінансування» до Договору викласти в новій редакції (що додається). 3. Інші умови договору залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору № 16 від 14.04.2020 про закупівлю послуги з експлуатаційного утримання вулично-дорожньої мережі Любешівської селищної ради.
Номер договору про закупівлю: №16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. договору виклавши його у наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1035041,77 грн (один мільйон тридцять п’ять тисяч сорок одна грн 77 коп.) у тому числі ПДВ: 172506,96 грн (сто сімдесят дві тисячі п’ятсот шість гривень 96 коп.) Обсяг фінансування на 2020 рік становить 923011,93 грн (дев’ятсот двадцять три тисячі одинадцять грн 93 коп.) з урахуванням ПДВ. Обсяг фінансування на 2021 рік становить 112029,84 грн (сто дванадцять тисяч двадцять дев’ять грн 84 коп.) з урахуванням ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни цього Договору при зміні напрямків використання коштів місцевих бюджетів відповідно до планів фінансування, що буде визначатися додатковими угодами. 2. Додаток 2 - План фінансування до договору викласти в новій редакції (додається). 3. Інші умови договору залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: №16
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №16 від 14.04.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку цього року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Вартість даної додаткової угоди становить 196 146,88 грн (Сто дев’яносто шість тисяч сто сорок шість грн 88 коп.), в тому числі ПДВ 32 691,15 грн. Пункт 1.6 Договору №16 від 14.04.2020 року доповнити наступним абзацом: «При застосуванні ч.6 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» збільшення обсягів послуг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році визначається Специфікацією (додається)». Додаток 2. Договору №16 від 14.04.2020 року «План фінансування» викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: №16
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди розірвати Договір №16 від 14.04.2020 року укладений між Замовником та Виконавцем у зв’язку з закінченням проведення процедури закупівлі за предметом «Послуги з експлуатаційного утримання вулично-дорожньої мережі Любешівської селищної ради» на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: №16
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 038 336,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 345,46 UAH)