Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Очікувана вартість
837 916,32 UAH
UA-2020-04-02-000257-a c228e0b0749e4dd498f4d0c7056b1570
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Наталія Іванівна

380672620367 natik260570@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Третій Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38469857
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Самійла Кішки , будинок 210
Контактна особа: Панченко Наталія Іванівна
380672620367
natik260570@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:55
Очікувана вартість: 837 916,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 189,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41550 штуки
Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
522 штуки
Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 10:16
ПД_2020.docx
02 квітня 2020 10:15
ТД_підгузки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічної характеристики
Дата подання: 09 квітня 2020 16:03
Дата відповіді: 13 квітня 2020 08:20
Просимо надати роз’яснення щодо технічної характеристики «паропроникаючий прошарок», а саме більш детально розшифрувати термінами, які притаманні підгузкам та вказати який саме склад повинен бути в зазначеному прошарку. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Абсорбуючий шар з целюлозної сировини, який містить абсорбент для запобігання витіканню рідини назовні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000257-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 09 квітня 2020 16:12
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме наступне.
1). Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих являється «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)». Вказана характеристика притаманна лише підгузкам торгової марки «SENI», а отже є дискримінаційною. Повідомляємо Вам, що на ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких наявне різне розташування гумок на поясі, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, так як місце розташування гумок на поясі не має визначального відношення до основних характеристик та якості підгузника.
Підтвердженням того, що вищезазначена вимога є дискримінаційною є також наступне:
- по перше, в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих), на стадії уточнення іншими Учасниками вже надходили зауваження щодо встановлення Вами вимоги «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)», а це означає, що встановлення такої вимоги унеможливлює участь у закупівлі багатьох Учасників та обмежує конкуренцію;
- по друге, переможцями в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих) та з аналогічними вимогами, ставали Учасники, які пропонували підгузки для дорослих виключно ТМ «SENI», таким чином вважаємо, що тендерна документація цілеспрямовано прописана лише під виробника/дистриб`ютора ТМ «SENI», що являється грубим порушенням законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що Ваш «дозвіл» надавати еквівалент, зазначений тендерній документації ( «Учасникам торгів надається можливість надавати пропозиції відповідно до вищевказаного переліку або еквівалент до нього») є формальним, так як Ви прописуєте технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції однієї торгової марки - ТМ «SENI».
Нагадуємо Вам, що відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо вимогу «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» видалити з тендерної документації, в іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
2). Вимога Замовника щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, в зв’язку з тим, що унеможливлюють Участь у закупівлі Учасників, які можуть забезпечити своєчасну поставку товару (протягом 10 днів з моменту подання заявки, відповідно до пункту 5.1. проекту договору), проте не мають складського приміщення на території міста Черкаси. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити вимогу щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси з тендерної документації.
В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників та зобов’язує Замовника внести зміни в тендерну документацію.
3). Вимога щодо кількості підгузків в упаковці є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію в зв’язку з тим, що унеможливлює участь багатьох учасників, які можуть запропонувати необхідну кількість підгузків, проте з іншим фасуванням (з іншою кількістю штук в упаковці). Жодним нормативним актом України не передбачено кількісних вимог щодо фасування підгузків. В зв’язку з чим вважаємо, що вимога щодо визначеної кількості підгузків в упаковці прописана під Учасника, який може запропонувати конкретну торгову марку підгузків. Тому зазначення у тендерній документації такої вимоги є дискримінацією учасників, що в свою чергу є порушенням статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищезазначеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з вимог кількість штук в упаковці або дозволити пропонувати підгузки з іншим фасуванням за умови збереження загальної кількості штук.
4) Вимога щодо зазначення в Підгузках дитячих чіткого діапазону ваги дитини (12-25 кг) є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників в зв’язку з тим, що прописана під Учасника, який може запропонувати конкретну торгову марку підгузків.
Нормативними актами України не передбачено вимог щодо ваги дитини для кожного розміру. Загальноприйнятим стандартом визначення розмірів дитячих підгузків є розміри: №1, №2 №3 №4 №5 №6 №7, а показник ваги дитини у кожного з виробників може відрізнятися в той чи інший бік на декілька кілограмів. Крім того, Ви унеможливлюєте участь у закупівлі Учасників, які можуть запропонувати дитячі підгузки розміру № 5 проте з показником ваги 11-25 кг, що є кращим показником по відношенню до зазначеного Вами (включає зазначений Вами діапазон) так як підходить ще й для дітей з вагою 11 кг.
Тому зазначення у тендерній документації вимог конкретної ваги дитини є дискримінацією учасників. Зазначення такої вимоги є порушенням статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищезазначеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону та розширити діапазон показника ваги дитини або допустити відхилення (+- 1 кг).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 09:19
1. Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих являється «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)»
1) Згідно ст.22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля).
2) тендерним комітетом та відповідними спеціалістами, а саме: з головами лікувально-консультативної комісії (ЛКК), визначена така вимога для зручності пацієнтів (інвалідів та важкохворих, лежачих) для яких саме і проводиться дана закупівля. Технічні умови та характеристики підгузок розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики підгузок (еластичність застібок сприяє багаторазовому відкриттю(перевірки) та закриттю, з метою економічного використання підгузків) мають найменші нарікання від людей, для його ефективного використання та дотримання ергономічності тіла пацієнта.
2. Вимога Замовника щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даний пункт тендерний документації передбачає надання інформації в довільній формі щодо своєчасного постачання товару та підтвердження наявності товару, що закуповується, з можливістю перевірки якості й санітарно-гігієнічним умов зберігання. Так, дійсно договором передбачено 10 днів на поставку від дня замовлення. Офіційним підтвердженням замовлення є письмове звернення до Постачальника, шляхом надсилання відповідного листа на адресу Постачальника. Термін отримання подібних листів із підтвердженням отримання замовлення для Постачальників з інших міст – 10 днів. Практика показує, що Постачальники не вкладаються в ці терміни й пацієнти та важкохворі залишаються незабезпеченими продукцією, що закуповується. Наші приміщення для зберігання підгузків (які є великооб’ємні) не пристосовані для такої кількості товару. Тому, Замовник має бути впевнений у якості доставки й кількості товарів, що закуповується за даними торгами.
3. Вимога щодо кількості підгузків в упаковці
Замовником не визначена кількість в упаковці, як вимога. Замовник лише передбачає із своїх розрахунків кількість, яка має бути в пакуванні, відповідно до норм забезпечення пацієнтів Закладу(Замовника). Якщо пакування(фасування) буде відрізнятись від того, що ми зазначаємо в Тендерній документації, в такому випадку співробітниками Закладу будуть порушені умови санітарно-гігієнічного характеру, адже пакування(фасування) має бути розірвано й надаватися «по-штучно», що призведе до нарікань з боку пацієнтів Закладу та буде не відвідати санітарно-гігієнічним умовам.

Документи подані скаржником

09 квітня 2020 16:12
рішення амку.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС" 837 096,00
UAH з ПДВ
837 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Капрі Трейд 837 219,60
UAH з ПДВ
837 219,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЙМАН ДЕНИС ІВАНОВИЧ" 837 913,56
UAH з ПДВ
837 913,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 15:52
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:50
Довідка_20105642250530354312.pdf
23 квітня 2020 15:50
Довідка ДПС 3ий.pdf
17 квітня 2020 13:46
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:43
Склад ХВТ.rar
17 квітня 2020 13:43
Скан_установчі_ХВТ.rar
17 квітня 2020 13:43
Seni Sertificates.rar
17 квітня 2020 13:43
Договір перевезення.pdf
17 квітня 2020 13:43
Проект договору 3й.pdf
17 квітня 2020 13:43
лист виробника 3й.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:09
рахунок_КТ_ІВAN_Аваль.jpg
17 квітня 2020 16:09
ПДВ витяг.jpg
17 квітня 2020 16:09
ПД_2020.pdf
17 квітня 2020 16:09
опис.jpg
17 квітня 2020 16:09
лист гарантійний КНП3.pdf
17 квітня 2020 16:09
КТД Super Seni укр.28.07.2016 (3).pdf
17 квітня 2020 16:08
ІН.jpg
17 квітня 2020 16:08
Документ_ЄДР_1006348935.zip
17 квітня 2020 16:08
договір_приміщення.pdf
17 квітня 2020 16:08
тех паспорт авто.pdf
17 квітня 2020 16:08
довідка 12_02_20_106.pdf
17 квітня 2020 16:08
стстут11.jpg
17 квітня 2020 16:08
Довiдка_примiщення (1).pdf
17 квітня 2020 16:08
статут12.jpg
17 квітня 2020 16:08
Виписка1.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут10.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут9.jpg
17 квітня 2020 16:08
Виписка.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут8.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут7.jpg
17 квітня 2020 16:08
Аналогічні договори.pdf
17 квітня 2020 16:08
статут6.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут5.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут4.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут3.jpg
17 квітня 2020 16:08
Терміни товару.jpg
17 квітня 2020 16:08
ст 17.jpg
17 квітня 2020 16:08
Пропозиція.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут2.jpg
17 квітня 2020 16:08
приміщення.jpg
17 квітня 2020 16:08
Порівняльна таблиця.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут1.jpg
17 квітня 2020 16:08
статут.jpg
17 квітня 2020 16:08
персональні дані.jpg
17 квітня 2020 16:08
Опис х-к.jpg
17 квітня 2020 16:08
Сертификаты Сени (2) (1).jpg
17 квітня 2020 16:08
Лист погодження умов.jpg
17 квітня 2020 16:08
Сертификаты Сени (1) (1).jpg
17 квітня 2020 16:08
дотримання екології.jpg
17 квітня 2020 16:08
санит хеппи (1).JPG
17 квітня 2020 16:08
Довідка Обладнання.jpg
17 квітня 2020 16:08
санит хеппи2 (1).JPG

Публічні документи

17 квітня 2020 17:19
склад.pdf
17 квітня 2020 17:19
Персонал учасника.pdf
17 квітня 2020 17:19
оптововідпускні ціни.pdf
17 квітня 2020 17:19
ВТ-3.pdf
17 квітня 2020 17:19
ТП-3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС"

ТОВ Капрі Трейд

ФОП "ГОЙМАН ДЕНИС ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС"
#42061846
Переможець 837 096,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 08:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС"
#42061846
837 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 08:25
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 08:23
дог_75.pdf укладений
07 травня 2020 08:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 837 096,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 186,09 UAH)