Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації та встановлення системи пасивного блискавкозахисту
Очікувана вартість
243 400,00 UAH
UA-2020-04-02-000170-b 4ccc86a6213f44d7bb45a52f01c93c80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Степанова

+380984313355
+380961710380
saksagaypansiomat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КТ "Комунальний заклад П’ятихатський геріатричний пансіонат ДОР"
Код ЄДРПОУ: 20263799
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛИЦЯ ЛІСОВА, будинок 1
Контактна особа: Ольга Степанова
+380984313355,+380961710380
saksagaypansiomat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:41
Очікувана вартість: 243 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 217,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Документація додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно-кошторисної документації та встановлення системи пасивного блискавкозахисту у Комунальному закладі «Пֹятихатський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область П’ятихатський р-н, с.Саксагань вул. Лісна, 1.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52173, Україна, Дніпропетровська область, Пятихатський район с.Саксагань, Вул.Лісна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 квітня 2020  —  01 червня 2020
ДК 021:2015: 45312310-3 — Встановлення обладнання для захисту від блискавок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:09
Додаток 4 Проект договору.docx
02 квітня 2020 09:09
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
02 квітня 2020 09:09
Додаток 3 Технічне завдання.docx
02 квітня 2020 09:09
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
02 квітня 2020 09:09
Додаток 5 Лист-гарантія.docx
02 квітня 2020 09:09
ТД пожежна сигналізація.docx
02 квітня 2020 09:09
Додаток 6 лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд об'єкта
Дата подання: 06 квітня 2020 21:14
Дата відповіді: 09 квітня 2020 12:23
Шановний замовнику, в розділі ІІІ Тендерної документації ви вказали: "До подання пропозиції, для коректного розрахунку кошторисної документації (локального кошторису на роботи) Учасник повинен оглянути об’єкт та обсяги робіт та надати, в складі тендерної пропозиції скановану копію довідки/листа огляду об’єкту, підписаної Замовником, з посиланням на закупівлю." Аналогічна вимога є і в Додатку 3 до Тендерної документації: «З метою уникнення хибних обсягів робіт,до подачі тендерної пропозиції, учасник обов’язково в період уточнення повинен здійснити виїзд на об’єкт та ознайомитися з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника.» Але ваша вимога є дискримінаційною та такою що порушує чинне законодавство, а саме нормативно-правові акти "про карантин", зокрема Постанову КМУ від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»: «Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р. на усій території України карантин. 2. Заборонити до 24 квітня 2020 р.: 14) відвідування установ і закладів, що надають паліативну допомогу, соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/ перебувають діти, громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями». Таким чином, встановлюючи вимогу про обов'язковий огляд Комунального закладу «Пֹятихатський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради», ви порушуєте законодавство України про карантин та наражаєте на небезпеку осіб, що перебувають в пансіонаті, адже «Пֹятихатський геріатричний пансіонат» - діючий об’єкт, де високе накопичування мало мобільних груп населення та інвалідів. Нагадуємо, що Законодавство України передбачає кримінальну відповідальність за порушення санітарних правил і норм щодо попередження інфекційних та епідемічних захворювань. Тому просимо прибрати з тендерної документації вимоги про обов'язкове відвідування об’єкту з метою огляду. В разі невиконання даної вимоги змушені будемо звертатися до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Так як закупівля включає в себе розробку проектно-кошторисної, проходження її експертизи та здійснення монтажних робіт, на об’єкті , на якому відсутні вихідні данні, Вам необхідно здійснити огляд об’єкту для детального визначення обсягу робіт, можливості розробки проектно-кошторисної документації та проведення встановлення пасивного блискавкозахисту , у відповідності до нормативних вимог будівництва, та в межах зазначених коштів. Також зауважимо , що огляд об’єкту вважається службовою необхідністю і не передбачає контакту з мешканцями закладу. Наголошуємо, що огляд повинен проводитися з неухильним дотриманням вимог , які встановлені законодавством України, щодо недопущення розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої короно вірусом SARS-CoV-2/

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 242 900,00
UAH з ПДВ
242 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 243 400,00
UAH з ПДВ
243 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:44
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:44
Довідки.rar
24 квітня 2020 16:44
Довідка МВС 17.04.2020р.rar
24 квітня 2020 16:44
Довідка ДПС.rar
17 квітня 2020 10:52
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:52
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 10:52
Оригінали.rar
17 квітня 2020 10:52
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 10:52
Лист для клієнтів.7z
17 квітня 2020 10:52
Довідка покриття.rar
17 квітня 2020 10:52
Гарантія 2710-20.7z
17 квітня 2020 10:52
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 10:52
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП Юлком-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 242 900,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
242 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 16:09
Рисунок (4).jpg зміни до договору
18 травня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 09:23
Рисунок (2).jpg укладений
13 травня 2020 09:11
Рисунок (3).jpg укладений
13 травня 2020 09:11
Рисунок (4).jpg укладений
13 травня 2020 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення періоду надання послуги
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML