Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 39130000-2- Офісні меблі Стільці, столи офісні, шафи офісні
Очікувана вартість
20 664,00 UAH
UA-2020-04-01-003421-b e6139039160d44dbaf5835344a075a77
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатюк Світлана

+380662211712
+380554990388
vid.zvit.nk.upszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03198327
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Історична, буд. 18
Контактна особа: Гнатюк Світлана
+380662211712,+380554990388
vid.zvit.nk.upszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


стілець 10 шт.
стіл офісний 7 шт.
шафа офісна 4 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, вул. Історична б.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
ДК 021-2015: 39130000-2- Офісні меблі Стільці, столи офісні, шафи офісні
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, вул. Історична б.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штуки
стіл офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, вул. Історична б.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
шафа офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, вул. Історична б.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

01 квітня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЬГОШЕВА АЛЛА ВІКТОРІВНА
#2670616896
Переможець 20 664,00
UAH
01 квітня 2020 17:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
стілець 10 штуки 300,00
UAH
стіл офісний 7 штуки 1 300,00
UAH
шафа офісна 4 штуки 2 141,00
UAH