Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з оновлення даних та наповнення бази даних інформаційних ресурсів житлово-комунального господарства міста Миколаєва
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-04-01-002083-a 97390ce7d4184e8a9145415e2a719476
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:22
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з оновлення даних та наповнення бази даних інформаційних ресурсів житлово-комунального господарства міста Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платежі здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, після підписання Акта наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 16:13
ТД оновлення та наповнення даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО ДОСВІДУ
Дата подання: 02 квітня 2020 13:43
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:03
Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16, вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимагається наявність досвіду поставки геоінформаційного програмного забезпечення органам місцевого самоврядування або державної влади та/або доробки (адаптації) програмного забезпечення та відповідного відгуку. Згідно опублікованої Тендерної документації предметом закупівлі є Послуги з обробки даних (ДК 021:2015: 72310000-1), а не постачання програмного забезпечення або його доробка (адаптація), що є порушенням порядку підготовки Тендерної документації. З урахуванням викладеного та виходячи із змісту Технічних вимог, у виконавця має бути досвід оцифрування документальних матеріалів, обробки даних. Тендерна документація потребує коригування у відповідності до вищевикладеного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
технічне завдання
Дата подання: 02 квітня 2020 13:44
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:03
Технічне завдання (Додаток 2 до Договору) не містить кількісних і якісних характеристик стосовно документів, що підлягають скануванню, а саме: орієнтовна кількість документів по наборах даних , кількість та формат сторінок, вид брошурування (за наявності), фізичний стан. Без цих даних неможливо оцінити витрати на надання послуг. Просимо внести відповідні корективи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
вимоги до виконання робіт
Дата подання: 02 квітня 2020 13:45
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:03
Просимо надати для ознайомлення (опублікувати) розроблену методику перетворення трансформованих даних у стандартизовані шаблони (п.3.1 Вимог до виконання робіт зі створенням нових наборів даних в підсистемах житлово-комунального). Без цих даних неможливо оцінити витрати на надання послуг.
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
щодо опису (інструкції)
Дата подання: 02 квітня 2020 13:45
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:04
Просимо надати опис (інструкцію) завантаження оброблених даних у базу геоданих згідно з об’єктною житлово-комунального господарства (п.3.1 Вимог до виконання робіт зі створенням нових наборів даних в підсистемах житлово-комунального). Без цих даних неможливо оцінити витрати на надання послуг.
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕМ-ЮР-ЦЕНТР" 295 300,00
UAH з ПДВ
292 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черін А.Г. 296 000,00
UAH з ПДВ
293 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 10:22
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:20
Технічні вимоги.rar
17 квітня 2020 10:20
Стаття 17.rar
17 квітня 2020 10:20
Кваліфікація.rar
17 квітня 2020 10:20
Інші документи.rar

Публічні документи

16 квітня 2020 17:03
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:09
05. Проект договору.pdf
16 квітня 2020 16:09
04. Технічні вимоги.pdf
16 квітня 2020 16:09
01.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЕМ-ЮР-ЦЕНТР"

ФОП Черін А.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗЕМ-ЮР-ЦЕНТР"
#38458080
Переможець 292 300,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕМ-ЮР-ЦЕНТР"
#38458080
292 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 18:05
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 11:05
ДУ № 1 від 02.11.2020 до договору № 886 від 15.05.2020.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:04
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 15:25
Договір №886 від 15.05.2020.PDF укладений
15 травня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі і суми договору. Після зменшення фактична сума договору складає 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 886
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 02 листопада 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У звязку із відсутністю фінансування, керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, договір розірвано за згодою сторін.