Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з оновлення даних та наповнення бази даних інформаційних ресурсів житлово-комунального господарства міста Миколаєва
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-04-01-002083-a ● 97390ce7d4184e8a9145415e2a719476
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з оновлення даних та наповнення бази даних інформаційних ресурсів житлово-комунального господарства міста Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Платежі здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, після підписання Акта наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 16:13 |
ТД оновлення та наповнення даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО ДОСВІДУ
Дата подання: 02 квітня 2020 13:43
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:03
Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16, вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимагається наявність досвіду поставки геоінформаційного програмного забезпечення органам місцевого самоврядування або державної влади та/або доробки (адаптації) програмного забезпечення та відповідного відгуку. Згідно опублікованої Тендерної документації предметом закупівлі є Послуги з обробки даних (ДК 021:2015: 72310000-1), а не постачання програмного забезпечення або його доробка (адаптація), що є порушенням порядку підготовки Тендерної документації. З урахуванням викладеного та виходячи із змісту Технічних вимог, у виконавця має бути досвід оцифрування документальних матеріалів, обробки даних. Тендерна документація потребує коригування у відповідності до вищевикладеного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
технічне завдання
Дата подання: 02 квітня 2020 13:44
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:03
Технічне завдання (Додаток 2 до Договору) не містить кількісних і якісних характеристик стосовно документів, що підлягають скануванню, а саме: орієнтовна кількість документів по наборах даних , кількість та формат сторінок, вид брошурування (за наявності), фізичний стан. Без цих даних неможливо оцінити витрати на надання послуг. Просимо внести відповідні корективи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
вимоги до виконання робіт
Дата подання: 02 квітня 2020 13:45
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:03
Просимо надати для ознайомлення (опублікувати) розроблену методику перетворення трансформованих даних у стандартизовані шаблони (п.3.1 Вимог до виконання робіт зі створенням нових наборів даних в підсистемах житлово-комунального). Без цих даних неможливо оцінити витрати на надання послуг.
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
щодо опису (інструкції)
Дата подання: 02 квітня 2020 13:45
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:04
Просимо надати опис (інструкцію) завантаження оброблених даних у базу геоданих згідно з об’єктною житлово-комунального господарства (п.3.1 Вимог до виконання робіт зі створенням нових наборів даних в підсистемах житлово-комунального). Без цих даних неможливо оцінити витрати на надання послуг.
Відповідь: Доброго дня. У звязку із необхідністю додаткового опрацювання поставленого запитання та обмеженим строком надання відповіді на нього, Замовник потребує додаткового часу на його вивчення. Рішення щодо результатів такого розгляду буде відображене (оприлюднене) в електронній системі закупівель - Prozorro. Дякуємо за питання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЕМ-ЮР-ЦЕНТР" #38458080 |
Переможець |
292 300,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 11:05
|
ДУ № 1 від 02.11.2020 до договору № 886 від 15.05.2020.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 15:25
|
Договір №886 від 15.05.2020.PDF | укладений |
15 травня 2020 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі і суми договору. Після зменшення фактична сума договору складає 0,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 886 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 02 листопада 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У звязку із відсутністю фінансування, керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, договір розірвано за згодою сторін. |