Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій для друку, графічна станція та комп’ютерне обладнання до неї
Очікувана вартість
2 901 405,00 UAH
UA-2020-04-01-001090-a 2d7eb12acd464cd5aceff4e5bdee651b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:19
Очікувана вартість: 2 901 405,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 014,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87042 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 штуки
Багатофункціональний пристрій для друку – 150 шт
графічна станція -10 шт
монітори графічної станції-10 шт
набір: бездротова клавіатура та мишка
для графічної станції – 10 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:31
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
01 квітня 2020 13:28
ТД -багато функ, графічні станції.docx
01 квітня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:31
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
01 квітня 2020 13:28
ТД -багато функ, графічні станції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 квітня 2020 10:44
Дата відповіді: 06 квітня 2020 17:56
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Чи зилишите дискримінаційну вимогу у тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може запропонувати будь-яке обладнання, що відповідає вимогам, наведеним у Додатку 5 до тендерної документації. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання(багатофункціональний пристрій для друку, графічна станція та моніторів) який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі, обумовлена тим, що наявність цього листа вказує на офіційне походження товару та, відповідно, на гарантійні зобов’язання та підтримку, що буде надана при зверненні до авторизованих виробником сервісних центрів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 2 645 602,80
UAH з ПДВ
2 645 602,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 2 888 100,00
UAH з ПДВ
2 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 2 863 000,00
UAH з ПДВ
2 863 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 19:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 19:27
Nakaz.zip
16 квітня 2020 19:27
Dovirenist_Nazarenko.zip
16 квітня 2020 19:27
Dovidka pro nazvu.zip
16 квітня 2020 19:27
Bank_licenzia.zip
16 квітня 2020 19:27
Технічна специфікація.PDF
16 квітня 2020 19:27
Тендерна пропозиція.PDF
16 квітня 2020 19:27
Копія Статуту.PDF
16 квітня 2020 19:27
Копія витягу з ЄДР.PDF
16 квітня 2020 19:27
Авторизаційний лист HP.pdf
16 квітня 2020 19:27
201206_19_10_52_62_87 042.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 2 645 602,80
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:55
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
Переможець 2 859 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
2 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:35
Договір № 124 - ТОВ АЙТІ.pdf укладений
15 травня 2020 12:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 859 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 476 500,00 UAH)