Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджи).
Очікувана вартість
9 460,00 UAH
UA-2020-04-01-000932-a 6ca741dbd7324ab88f2c587bdde136c2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шпилюк Леся

0432513245 prozorovntu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070693
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Контактна особа: Шпилюк Леся
0432513245
prozorovntu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 11:20
Очікувана вартість: 9 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджи). Опис предмета закупівлі, згідно Додатку №1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 09:15
ТД.docx
01 квітня 2020 12:47
Оголошення.docx
02 квітня 2020 09:15
ТД.docx
01 квітня 2020 14:53
ТД.docx
01 квітня 2020 12:48
ТД.docx
01 квітня 2020 12:47
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги
Дата подання: 01 квітня 2020 14:39
Шановний Замовнику! Виходячи зі змісту п.1 Технічних вимог "1.Весь Товар повинен поставлятися згідно технічних вимог. " аналоги не дозволяються. А у звязку з відсутністю деяких позицій у продажу, зокрема по п1, прошу вказати картриджі яких торгових марок можливо пропонувати для заміни по позиціям відсутнім у продажу.
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 01 квітня 2020 14:41
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про коригування документації
Дата подання: 01 квітня 2020 14:47
Дата відповіді: 02 квітня 2020 09:26
Шановний Замовнику. Викликають подив вимоги Додатку №2 до оголошення. Цей додаток слід вилучити як дискримінаційний по відношенню до іногородніх учасників, а також як такий, що суперечить законодавству України про гарантійні ремонти - Постанова КМУ від 11.04.2002 р. № 506.
Відповідь: Добрий день! Додаток №2 п.2. до оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель, відкореговано. Дякую.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 8 213,04
UAH з ПДВ
8 213,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 048,00
UAH з ПДВ
9 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 8 213,04
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 16:43

Документи

06 квітня 2020 16:42
Рішення №22 06.04.2020.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
8 213,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2020 16:42
Рішення №22 06.04.2020.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:11
Додаток до договору № 119 від 10.04.2020.pdf укладений
10 квітня 2020 12:04
Договір № 119 від 10.04.2020.pdf укладений
10 квітня 2020 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 213,04
UAH (в тому числі ПДВ 1 368,84 UAH)