Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Спортивній, 4 в с. Молодіжне Овідіопольського району - будівництво
Очікувана вартість
9 408 738,60 UAH
UA-2020-04-01-000341-b fcbfb6bfe6d64f3a8d16eae05d26720e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 16:45
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:48
Очікувана вартість: 9 408 738,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 408,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47043.69 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(кошти державного та місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Спортивній, 4 в с. Молодіжне Овідіопольського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67840, Україна, Одеська область, с. Молодіжне, вул. Спортивна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після предявлення Підрядником форм Кб-2в,Кб-3 протягом 90-а банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 90 Банківські 70
Підписання договору Замовник залишає за собою право надання/ненадання Підряднику авансу. Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Аванс 90 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:08
Зміни 15.04.2020.pdf
15 квітня 2020 15:08
ДОДАТОК 8 від 15.04.2020.pdf
15 квітня 2020 15:08
Молодіжне_ТД_від 15.04.2020.pdf
13 квітня 2020 16:35
Зміни 13.04.2020.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 3.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 2.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 6.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 4.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 5.pdf
01 квітня 2020 09:50
План фінансування до договору.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 1.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 7.pdf
01 квітня 2020 09:50
Графік до договору.pdf
15 квітня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:08
Зміни 15.04.2020.pdf
15 квітня 2020 15:08
ДОДАТОК 8 від 15.04.2020.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 8.pdf
15 квітня 2020 15:08
Молодіжне_ТД_від 15.04.2020.pdf
13 квітня 2020 16:35
10. МолодіжнеТД_амбулаторії Молодіжне (1).pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеТД_амбулаторії Молодіжне (1).pdf
13 квітня 2020 16:35
Зміни 13.04.2020.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 3.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 2.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 6.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 4.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 5.pdf
01 квітня 2020 09:50
План фінансування до договору.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 1.pdf
01 квітня 2020 09:50
10. МолодіжнеДОДАТОК 7.pdf
01 квітня 2020 09:50
Графік до договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри меблі та інвентарю
Дата подання: 03 квітня 2020 17:16
Дата відповіді: 04 квітня 2020 22:29
Доброго дня! Просимо надати розміри меблі та інвентарю, як медичного, так і загальнофункціонального
Відповідь: Доброго дня. Інформація щодо меблів та устаткування міститься у Додатку 3 до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000016 ● 9c4acd0cbf5e4846b9408ae4f9fd85b2
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-04-01-000341-b 01.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-13 16:42:37

Пояснення щодо порушення розміру тендерного забезпечення

На етапі публікування оголошення закупівлі була допущена помилка у розрахунках. Протоколом уповноваженої особи були внесені зміни у закупівлю у частині суми забезпечення тендерної пропозиції та продовжено строки подання тендерних пропозицій згідно ч.2 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі"

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення усунуто шляхом відміни торгів

2020-06-03 23:09:57

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 квітня 2020 23:58
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: ( «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»)
Документи:
22 квітня 2020 23:58
Електронний підпис
22 квітня 2020 23:57
протокол Відміни.docx