Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронні інтегральні схеми
Очікувана вартість
110 967,00 UAH
UA-2020-04-01-000141-a 85ac2f3a34544e30b06795155a0cbb13
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Овчаренко Євгеній Олександрович

050-484-93-40 OEA@ISKRA.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАЗЕННЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "ІСКРА"
Код ЄДРПОУ: 14313866
Вебсайт: https://iskra.zp.ua/
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, 69071, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ МАГІСТРАЛЬНА, будинок 84
Контактна особа: Овчаренко Євгеній Олександрович
050-484-93-40
OEA@ISKRA.ZP.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 14:00
Очікувана вартість: 110 967,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 554,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
911 шт
Електронні інтегральні схеми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2020  —  18 травня 2020
ДК 021:2015: 31712110-4 — Електронні інтегральні схеми та мікроблоки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно Конкурсної документації Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо договору, терміну постачання та гарантії
Дата подання: 06 квітня 2020 11:37
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:18
Добрий день! Питання щодо договору: 1. Пункт договору 2.3. - Оплата здійснюється в розмірах що визначені в Специфікації протягом не менше ніж двадцять робочих днів після успішного проходження продукцією ЛВК. Пропонуємо викласти у редакції: Оплата здійснюється в розмірах що визначені в Специфікації протягом двадцяти робочих днів після успішного проходження продукцією вхідного контролю. Вхідний контроль проводиться протягом 3-х робочих днів. У разі відсутності Акту невідповідності товару за результатами вхідного контролю поставлений Товар вважається прийнятим у повному обсязі. 2. Пункт договору 4.4. - У разі порушення строків постачання, на вимогу Покупця Постачальник зобов’язаний повернути грошові кошти протягом 3 банківських днів Пропонуємо викласти у редакції: У разі порушення строків постачання на строк понад 60 днів, на вимогу Покупця Постачальник зобов’язаний повернути грошові кошти протягом 3 банківських днів. 3. У Специфікації в пункті 1 зазначено "строк поставки Товару: в термін 25 календарних днів з дати підписання Договору". З урахуванням складної ситуації в галузі повітряних перевезень та логістики, що склалася в Україні, просимо погодити термін постачання 45 календарних днів з дати підписання Договору. 4. У Специфікації в пункті 10 зазначено " гарантійний строк: 60 місяців від дати отримання Товару Покупцем". Просимо звернути увагу, що Виробник надає гарантію на 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідаємо на Ваші запитання:
п.1 Пропонуємо наступну редакцію:
"Оплата здійснюється в розмірах що визначені в Специфікації протягом 30 робочих днів після проходження Товару вхідного контролю.";
п.2 не може бути оперативно змінений, так як входить до складу типового договору нашого підприємства і затверджений стандартом підприємства (внесення змін займає тривалий термін);
п.3 згодні з Вашою пропозицією;
п.4 пропонуємо таку редакцію: "Гарантійний термін Товару 12 місяців з дати введення в експлуатацію у складі кінцевого виробу."
Просимо оперативно відповісти, тому що зміни в текст проекту договору можна внести тільки сьогодні.
Сподіваємося на розуміння, з повагою Овчаренко Є. ( відповідальна особа КП "НВК "ІСКРА", т.050-4849340 ).
Відповідь Організатору
Дата подання: 06 квітня 2020 15:51
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:01
Питання потребують подальшого обговорення.
Відповідь: Згідні.
щодо змісту кваліфікаційного критерію
Дата подання: 06 квітня 2020 18:13
Доброго дня. Оскільки товар по групі "мікросхеми" згідно ДК 021:2015 відноситься до категорії 31710000-6 "Електронне обладнання", то просимо змінити зміст кваліфікаційного критерію з "Наявність документально підтвердженого досвіду віконання аналогічного договору. Аналогічнім вважається договір постачання електронніх інтегральних схем та мікроблоків", на "...аналогичним вважається договір постачання товару з категорії 31710000-6 "Електронне обладнання". Та/або на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, замість Відгуків дозволiти надання скан-копий видаткових накладних, згiдно з якими Учасник фактично відвантажував електронні інтегральні мікросхеми в рамках виконання відповідного Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЛУР ЕЛЕКТРИК 73 687,00
UAH
70 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОКОНТАКТ ЛТД.» 94 201,00
UAH
70 013,00
UAH
Документи
ТОВ "НАВІ-ТЕК" 94 010,00
UAH
94 010,00
UAH
Документи
"Український науково-дослідний інститут комп'ютерних технологій" Товариство з обмеженою відповідальністю 99 921,46
UAH
96 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТК ПЛЮС" 96 737,90
UAH
96 737,90
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС" 110 937,00
UAH
110 937,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 14:26
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:26
Письмо Филур.pdf
13 квітня 2020 14:11
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:11
лист_вiдгук.jpg
09 квітня 2020 15:23
Електронний підпис
09 квітня 2020 15:23
Комерційна кваліф.pdf
09 квітня 2020 15:14
Електронний підпис
09 квітня 2020 15:14
Комерційна кваліф.pdf
08 квітня 2020 13:39
Електронний підпис
08 квітня 2020 13:39
Штат розклад.pdf
08 квітня 2020 13:39
Цінова додаток 5.pdf
08 квітня 2020 13:39
Фін звіт філур 2019.pdf
08 квітня 2020 13:39
Наказ Пінчук.pdf
08 квітня 2020 13:39
Додаток 3.pdf
08 квітня 2020 13:39
11 001.jpg

Публічні документи

Публічні документи

08 квітня 2020 21:34
7 Тех специфікація.pdf
08 квітня 2020 21:34
5 Цін пропозиція.pdf
08 квітня 2020 21:34
4 Баланс 2019.PDF
08 квітня 2020 21:34
2 листи відгуки.zip

Публічні документи

08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 9.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 8.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 7.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 6.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 5.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 4.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 3.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 2.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 14.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 13.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 12.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 11.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 10.pdf
08 квітня 2020 16:30
Тех. опис виробника 1.pdf
08 квітня 2020 16:30
НАКАЗ про призначення.jpg
08 квітня 2020 16:30
Технічна специфікація.pdf
08 квітня 2020 16:30
Фін. звіт 31.12.2019.pdf
08 квітня 2020 16:30
Лист-відгук 2.jpg
08 квітня 2020 16:30
Лист-відгук 1.JPG

Публічні документи

08 квітня 2020 18:03
Наказ директор 2019 засв.pdf
08 квітня 2020 18:03
Протокол 3-19 засв.pdf
08 квітня 2020 18:03
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2020 18:03
Баланс і звіт 2020.pdf
08 квітня 2020 18:03
Довідка про досвід.pdf
08 квітня 2020 18:03
Відгук_2.pdf
08 квітня 2020 18:03
Вiдгук_1.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 14:17
тех. спец..pdf
08 квітня 2020 14:17
штатний роспис 2020.pdf
08 квітня 2020 14:17
Довідка якості.pdf
08 квітня 2020 14:17
Відсутність підстав_GT.pdf
08 квітня 2020 14:17
звітність.pdf
08 квітня 2020 14:17
Довідка про співпрацю.pdf
08 квітня 2020 14:16
Квитанція.pdf
08 квітня 2020 14:16
Витяг з ЄДР.pdf
08 квітня 2020 14:16
Статут_ГТ.pdf
08 квітня 2020 14:16
Витяг з реєстру пл. ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЛУР ЕЛЕКТРИК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОКОНТАКТ ЛТД.»

ТОВ "НАВІ-ТЕК"

"Український науково-дослідний інститут комп'ютерних технологій" Товариство з обмеженою відповідальністю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТК ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЛУР ЕЛЕКТРИК
#21462503
Переможець 70 000,00
UAH
14 квітня 2020 07:37

Документи

14 квітня 2020 07:37
РІШЕННЯ 27-о.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 07:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЛУР ЕЛЕКТРИК
#21462503
70 000,00
UAH
Документи

Документи

14 квітня 2020 07:37
РІШЕННЯ 27-о.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
141а.pdf укладений
05 травня 2020 15:35