Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електронні інтегральні схеми
Очікувана вартість
110 967,00 UAH
UA-2020-04-01-000141-a ● 85ac2f3a34544e30b06795155a0cbb13
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАЗЕННЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "ІСКРА" |
Код ЄДРПОУ: | 14313866 |
Вебсайт: | https://iskra.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69071, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, 69071, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ МАГІСТРАЛЬНА, будинок 84 |
Контактна особа: |
Овчаренко Євгеній Олександрович 050-484-93-40 OEA@ISKRA.ZP.UA |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 110 967,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 554,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
911 шт
Електронні інтегральні схеми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2020
—
18 травня 2020
ДК 021:2015: 31712110-4 — Електронні інтегральні схеми та мікроблоки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно Конкурсної документації | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 09:29 |
конкурс на закупівлю мсх2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо договору, терміну постачання та гарантії
Дата подання: 06 квітня 2020 11:37
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:18
Добрий день!
Питання щодо договору:
1. Пункт договору 2.3. - Оплата здійснюється в розмірах що визначені в Специфікації протягом не менше ніж двадцять робочих днів після успішного проходження продукцією ЛВК.
Пропонуємо викласти у редакції:
Оплата здійснюється в розмірах що визначені в Специфікації протягом двадцяти робочих днів після успішного проходження продукцією вхідного контролю. Вхідний контроль проводиться протягом 3-х робочих днів. У разі відсутності Акту невідповідності товару за результатами вхідного контролю поставлений Товар вважається прийнятим у повному обсязі.
2. Пункт договору 4.4. - У разі порушення строків постачання, на вимогу Покупця Постачальник зобов’язаний повернути грошові кошти протягом 3 банківських днів
Пропонуємо викласти у редакції:
У разі порушення строків постачання на строк понад 60 днів, на вимогу Покупця Постачальник зобов’язаний повернути грошові кошти протягом 3 банківських днів.
3. У Специфікації в пункті 1 зазначено "строк поставки Товару: в термін 25 календарних днів з дати підписання Договору".
З урахуванням складної ситуації в галузі повітряних перевезень та логістики, що склалася в Україні, просимо погодити термін постачання 45 календарних днів з дати підписання Договору.
4. У Специфікації в пункті 10 зазначено " гарантійний строк: 60 місяців від дати отримання Товару Покупцем".
Просимо звернути увагу, що Виробник надає гарантію на 12 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідаємо на Ваші запитання:
п.1 Пропонуємо наступну редакцію:
"Оплата здійснюється в розмірах що визначені в Специфікації протягом 30 робочих днів після проходження Товару вхідного контролю.";
п.2 не може бути оперативно змінений, так як входить до складу типового договору нашого підприємства і затверджений стандартом підприємства (внесення змін займає тривалий термін);
п.3 згодні з Вашою пропозицією;
п.4 пропонуємо таку редакцію: "Гарантійний термін Товару 12 місяців з дати введення в експлуатацію у складі кінцевого виробу."
Просимо оперативно відповісти, тому що зміни в текст проекту договору можна внести тільки сьогодні.
Сподіваємося на розуміння, з повагою Овчаренко Є. ( відповідальна особа КП "НВК "ІСКРА", т.050-4849340 ).
Відповідаємо на Ваші запитання:
п.1 Пропонуємо наступну редакцію:
"Оплата здійснюється в розмірах що визначені в Специфікації протягом 30 робочих днів після проходження Товару вхідного контролю.";
п.2 не може бути оперативно змінений, так як входить до складу типового договору нашого підприємства і затверджений стандартом підприємства (внесення змін займає тривалий термін);
п.3 згодні з Вашою пропозицією;
п.4 пропонуємо таку редакцію: "Гарантійний термін Товару 12 місяців з дати введення в експлуатацію у складі кінцевого виробу."
Просимо оперативно відповісти, тому що зміни в текст проекту договору можна внести тільки сьогодні.
Сподіваємося на розуміння, з повагою Овчаренко Є. ( відповідальна особа КП "НВК "ІСКРА", т.050-4849340 ).
Відповідь Організатору
Дата подання: 06 квітня 2020 15:51
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:01
Питання потребують подальшого обговорення.
Відповідь: Згідні.
щодо змісту кваліфікаційного критерію
Дата подання: 06 квітня 2020 18:13
Доброго дня. Оскільки товар по групі "мікросхеми" згідно ДК 021:2015 відноситься до категорії 31710000-6 "Електронне обладнання", то просимо змінити зміст кваліфікаційного критерію з "Наявність документально підтвердженого досвіду віконання аналогічного договору. Аналогічнім вважається договір постачання електронніх інтегральних схем та мікроблоків", на "...аналогичним вважається договір постачання товару з категорії 31710000-6 "Електронне обладнання". Та/або на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, замість Відгуків дозволiти надання скан-копий видаткових накладних, згiдно з якими Учасник фактично відвантажував електронні інтегральні мікросхеми в рамках виконання відповідного Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЛУР ЕЛЕКТРИК |
73 687,00
UAH
|
70 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОКОНТАКТ ЛТД.» |
94 201,00
UAH
|
70 013,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НАВІ-ТЕК" |
94 010,00
UAH
|
94 010,00
UAH
|
Документи |
"Український науково-дослідний інститут комп'ютерних технологій" Товариство з обмеженою відповідальністю |
99 921,46
UAH
|
96 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТК ПЛЮС" |
96 737,90
UAH
|
96 737,90
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС" |
110 937,00
UAH
|
110 937,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЛУР ЕЛЕКТРИК #21462503 |
Переможець |
70 000,00
UAH
|
14 квітня 2020 07:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
141а.pdf | укладений |
05 травня 2020 15:35
|