Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті ВП "Атомремонтсервіс", ВП Автоматика та машинобудування", ВП "Атоменергомаш", ВП "Аварійно-технічний центр", ВП "Управління справами", ВП "Складське господарство", "Запорізька АЕС", ВП "Рівненська АЕС", ВП "Южно-Українська АЕС", ВП "Хмельницька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Очікувана вартість
172 000,00 UAH
UA-2020-04-01-000078-c ● 2adaeb741a7b4985941df8522c98d5c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Тур Аліна Ігорівна +38044 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 172 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті ВП "Атомремонтсервіс", ВП Автоматика та машинобудування", ВП "Атоменергомаш", ВП "Аварійно-технічний центр", ВП "Управління справами", ВП "Складське господарство", "Запорізька АЕС", ВП "Рівненська АЕС", ВП "Южно-Українська АЕС", ВП "Хмельницька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
—
03 жовтня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | оплата страхового платежу протягом 10 робочих днів після набрання чинності укладеного договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 09:33 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція.docx | |
01 квітня 2020 09:33 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.docx | |
01 квітня 2020 09:33 |
Додаток 2 до ТД - Вимоги на закупівлю.docx | |
01 квітня 2020 09:33 |
6510-ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 квітня 2020 11:48
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:47
У підпункті 2 пункту 6 ( Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Розділу 3 Тендерної документації щодо предмету закупівлі ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті ВП «Атомремонтсервіс», ВП «Автоматика та машинобудування», ВП «Атоменергомаш», ВП «Аварійно-технічний центр», ВП «Управління справами», ВП «Складське господарство», ВП «Запорізька АЕС», ВП «Рівненська АЕС», ВП «Южно-Українська АЕС», ВП «Хмельницька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом») (надалі – Тендерна документація) Замовник встановив вимогу про надання учасником у складі Тендерної документації довідки (в довільній формі), що підтверджує наявність страхових резервів у розмірі не менше 20 000 000,00 (двадцяти мільйонів) гривень за останній звітний період, за підписом керівника і скріплення печаткою учасника (за наявності).
Звертаємо увагу, що Законом України «Про страхування», Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг в Україні» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність страховиків, не встановлено мінімальних чи максимальних значень фінансових показників, в тому числі страхових резервів, що мають бути дотримані страховиками для провадження страхової діяльності. Умови забезпечення платоспроможності страховиків а також вимоги до формування страхових резервів врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування». В зазначених статтях, як і в інших нормах чинного законодавстві України, що регулюють страхову діяльність в Україні, відсутні норми щодо встановлення чи обмеження розміру страхових резервів, що їх вимагає Замовник для участі в даній закупівлі.
Отже, вищевказану вимогу Замовника вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом видалення зазначеної вимоги (у підпункті 2 пункту Розділу 3 Тендерної документації). В іншому випадку учасник змушений буде оскаржити цю вимогу Замовника до АМКУ. Приклади оскаржень подібних вимог: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 17.01.2020 р. № 965-р/пк-пз (Рішення за посилання на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-29-001991-b), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 10.02.2020 р. № 2452-р/пк-пз (Рішення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-18-001918-c). Результати розгляду вказаних скарг: зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення подібних вимог з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВДЮПтаСПЗ ДП "НАЕК "Енергоатом":
Умови тендерної документації на закупівлю послуг з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті (далі – ТД) в повній мірі відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, не містять дискримінаційних умов та не обмежують конкуренцію учасників з наступних підстав.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
ДП «НАЕК «Енергоатом» при закупівлі тих чи інших послуг та формуванні умов ТД в першу чергу враховує те, що державні кошти мають витрачатися виключно на ті послуги, отримання яких в повній мірі задовольнить вимоги Замовника, зокрема, Замовник має бути впевненим в тому, що при настанні страхового випадку водії – працівники Замовника, отримають страхове відшкодування в повному обсязі.
З метою захисту інтересів водіїв – працівників ДП «НАЕК «Енергоатом», зокрема у випадку можливої дорожньо-транспортної пригоди (ДТП), Замовником в ТД було включено умову про обов’язкову наявність у учасника страхових резервів у розмірі не менше 20 млн грн. Такий розмір страхового резерву має бути достатнім для виконання страховиком умов договору страхування, а вимога є адекватною, порівняно з тим, що загальна страхова сума за цим тендером становить 153 714 000 грн.
Так, страхові резерви – це грошові кошти, що утворюються страховиками з метою забезпечення майбутніх виплат страхових сум і страхового відшкодування залежно від видів страхування (перестрахування). Це пов’язано з тим, що проведення страхування зумовлює зворотність страхового циклу, оскільки потребує спочатку внесення страхової премії, а потім, через деякий час, надання страхової послуги у вигляді виплати страхового відшкодування (страхових сум). Моменти надходження страхових премій і виплати страхового відшкодування, як правило, не збігаються, це дає змогу страховику акумулювати значні кошти у вигляді страхових резервів.
Крім того, згідно опублікованих даних «Insurance Top», яке є єдиним відкритим джерелом інформації на ринку страхування, що базується на офіційній статистиці страхових компаній та щоквартально публікує підсумки роботи страховиків, під показник наявності у страхових компаній страхових резервів в розмірі 20 млн. грн. підпадають 40 страхових компаній, що є підтвердженням тому, що така вимога не є завищеною, дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству, зокрема ч. 1 ст. 5 Закону, а Замовником дотримано всіх вимог Закону, зокрема і ст. 22 Закону.
Умови тендерної документації на закупівлю послуг з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті (далі – ТД) в повній мірі відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, не містять дискримінаційних умов та не обмежують конкуренцію учасників з наступних підстав.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
ДП «НАЕК «Енергоатом» при закупівлі тих чи інших послуг та формуванні умов ТД в першу чергу враховує те, що державні кошти мають витрачатися виключно на ті послуги, отримання яких в повній мірі задовольнить вимоги Замовника, зокрема, Замовник має бути впевненим в тому, що при настанні страхового випадку водії – працівники Замовника, отримають страхове відшкодування в повному обсязі.
З метою захисту інтересів водіїв – працівників ДП «НАЕК «Енергоатом», зокрема у випадку можливої дорожньо-транспортної пригоди (ДТП), Замовником в ТД було включено умову про обов’язкову наявність у учасника страхових резервів у розмірі не менше 20 млн грн. Такий розмір страхового резерву має бути достатнім для виконання страховиком умов договору страхування, а вимога є адекватною, порівняно з тим, що загальна страхова сума за цим тендером становить 153 714 000 грн.
Так, страхові резерви – це грошові кошти, що утворюються страховиками з метою забезпечення майбутніх виплат страхових сум і страхового відшкодування залежно від видів страхування (перестрахування). Це пов’язано з тим, що проведення страхування зумовлює зворотність страхового циклу, оскільки потребує спочатку внесення страхової премії, а потім, через деякий час, надання страхової послуги у вигляді виплати страхового відшкодування (страхових сум). Моменти надходження страхових премій і виплати страхового відшкодування, як правило, не збігаються, це дає змогу страховику акумулювати значні кошти у вигляді страхових резервів.
Крім того, згідно опублікованих даних «Insurance Top», яке є єдиним відкритим джерелом інформації на ринку страхування, що базується на офіційній статистиці страхових компаній та щоквартально публікує підсумки роботи страховиків, під показник наявності у страхових компаній страхових резервів в розмірі 20 млн. грн. підпадають 40 страхових компаній, що є підтвердженням тому, що така вимога не є завищеною, дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству, зокрема ч. 1 ст. 5 Закону, а Замовником дотримано всіх вимог Закону, зокрема і ст. 22 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-000078-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА", Код ЄДРПОУ:30726778
Дата подання: 08 квітня 2020 11:48
Дискримінаційна вимога
У підпункті 2 пункту 6 ( Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Розділу 3 Тендерної документації щодо предмету закупівлі ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті ВП «Атомремонтсервіс», ВП «Автоматика та машинобудування», ВП «Атоменергомаш», ВП «Аварійно-технічний центр», ВП «Управління справами», ВП «Складське господарство», ВП «Запорізька АЕС», ВП «Рівненська АЕС», ВП «Южно-Українська АЕС», ВП «Хмельницька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом») (надалі – Тендерна документація) Замовник встановив вимогу про надання учасником у складі Тендерної документації довідки (в довільній формі), що підтверджує наявність страхових резервів у розмірі не менше 20 000 000,00 (двадцяти мільйонів) гривень за останній звітний період, за підписом керівника і скріплення печаткою учасника (за наявності).
Звертаємо увагу, що Законом України «Про страхування», Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг в Україні» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність страховиків, не встановлено мінімальних чи максимальних значень фінансових показників, в тому числі страхових резервів, що мають бути дотримані страховиками для провадження страхової діяльності. Умови забезпечення платоспроможності страховиків а також вимоги до формування страхових резервів врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування». В зазначених статтях, як і в інших нормах чинного законодавстві України, що регулюють страхову діяльність в Україні, відсутні норми щодо встановлення чи обмеження розміру страхових резервів, що їх вимагає Замовник для участі в даній закупівлі.
Отже, вищевказану вимогу Замовника вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом видалення зазначеної вимоги (у підпункті 2 пункту Розділу 3 Тендерної документації). В іншому випадку учасник змушений буде оскаржити цю вимогу Замовника до АМКУ. Приклади оскаржень подібних вимог: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 17.01.2020 р. № 965-р/пк-пз (Рішення за посилання на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-29-001991-b), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 10.02.2020 р. № 2452-р/пк-пз (Рішення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-18-001918-c). Результати розгляду вказаних скарг: зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення подібних вимог з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що Законом України «Про страхування», Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг в Україні» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність страховиків, не встановлено мінімальних чи максимальних значень фінансових показників, в тому числі страхових резервів, що мають бути дотримані страховиками для провадження страхової діяльності. Умови забезпечення платоспроможності страховиків а також вимоги до формування страхових резервів врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування». В зазначених статтях, як і в інших нормах чинного законодавстві України, що регулюють страхову діяльність в Україні, відсутні норми щодо встановлення чи обмеження розміру страхових резервів, що їх вимагає Замовник для участі в даній закупівлі.
Отже, вищевказану вимогу Замовника вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом видалення зазначеної вимоги (у підпункті 2 пункту Розділу 3 Тендерної документації). В іншому випадку учасник змушений буде оскаржити цю вимогу Замовника до АМКУ. Приклади оскаржень подібних вимог: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 17.01.2020 р. № 965-р/пк-пз (Рішення за посилання на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-29-001991-b), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 10.02.2020 р. № 2452-р/пк-пз (Рішення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-18-001918-c). Результати розгляду вказаних скарг: зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення подібних вимог з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 14:45
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВДЮПтаСПЗ ДП "НАЕК "Енергоатом":
Умови тендерної документації на закупівлю послуг з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті (далі – ТД) в повній мірі відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, не містять дискримінаційних умов та не обмежують конкуренцію учасників з наступних підстав.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
ДП «НАЕК «Енергоатом» при закупівлі тих чи інших послуг та формуванні умов ТД в першу чергу враховує те, що державні кошти мають витрачатися виключно на ті послуги, отримання яких в повній мірі задовольнить вимоги Замовника, зокрема, Замовник має бути впевненим в тому, що при настанні страхового випадку водії – працівники Замовника, отримають страхове відшкодування в повному обсязі.
З метою захисту інтересів водіїв – працівників ДП «НАЕК «Енергоатом», зокрема у випадку можливої дорожньо-транспортної пригоди (ДТП), Замовником в ТД було включено умову про обов’язкову наявність у учасника страхових резервів у розмірі не менше 20 млн грн. Такий розмір страхового резерву має бути достатнім для виконання страховиком умов договору страхування, а вимога є адекватною, порівняно з тим, що загальна страхова сума за цим тендером становить 153 714 000 грн.
Так, страхові резерви – це грошові кошти, що утворюються страховиками з метою забезпечення майбутніх виплат страхових сум і страхового відшкодування залежно від видів страхування (перестрахування). Це пов’язано з тим, що проведення страхування зумовлює зворотність страхового циклу, оскільки потребує спочатку внесення страхової премії, а потім, через деякий час, надання страхової послуги у вигляді виплати страхового відшкодування (страхових сум). Моменти надходження страхових премій і виплати страхового відшкодування, як правило, не збігаються, це дає змогу страховику акумулювати значні кошти у вигляді страхових резервів.
Крім того, згідно опублікованих даних «Insurance Top», яке є єдиним відкритим джерелом інформації на ринку страхування, що базується на офіційній статистиці страхових компаній та щоквартально публікує підсумки роботи страховиків, під показник наявності у страхових компаній страхових резервів в розмірі 20 млн. грн. підпадають 40 страхових компаній, що є підтвердженням тому, що така вимога не є завищеною, дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству, зокрема ч. 1 ст. 5 Закону, а Замовником дотримано всіх вимог Закону, зокрема і ст. 22 Закону.
Умови тендерної документації на закупівлю послуг з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті (далі – ТД) в повній мірі відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, не містять дискримінаційних умов та не обмежують конкуренцію учасників з наступних підстав.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
ДП «НАЕК «Енергоатом» при закупівлі тих чи інших послуг та формуванні умов ТД в першу чергу враховує те, що державні кошти мають витрачатися виключно на ті послуги, отримання яких в повній мірі задовольнить вимоги Замовника, зокрема, Замовник має бути впевненим в тому, що при настанні страхового випадку водії – працівники Замовника, отримають страхове відшкодування в повному обсязі.
З метою захисту інтересів водіїв – працівників ДП «НАЕК «Енергоатом», зокрема у випадку можливої дорожньо-транспортної пригоди (ДТП), Замовником в ТД було включено умову про обов’язкову наявність у учасника страхових резервів у розмірі не менше 20 млн грн. Такий розмір страхового резерву має бути достатнім для виконання страховиком умов договору страхування, а вимога є адекватною, порівняно з тим, що загальна страхова сума за цим тендером становить 153 714 000 грн.
Так, страхові резерви – це грошові кошти, що утворюються страховиками з метою забезпечення майбутніх виплат страхових сум і страхового відшкодування залежно від видів страхування (перестрахування). Це пов’язано з тим, що проведення страхування зумовлює зворотність страхового циклу, оскільки потребує спочатку внесення страхової премії, а потім, через деякий час, надання страхової послуги у вигляді виплати страхового відшкодування (страхових сум). Моменти надходження страхових премій і виплати страхового відшкодування, як правило, не збігаються, це дає змогу страховику акумулювати значні кошти у вигляді страхових резервів.
Крім того, згідно опублікованих даних «Insurance Top», яке є єдиним відкритим джерелом інформації на ринку страхування, що базується на офіційній статистиці страхових компаній та щоквартально публікує підсумки роботи страховиків, під показник наявності у страхових компаній страхових резервів в розмірі 20 млн. грн. підпадають 40 страхових компаній, що є підтвердженням тому, що така вимога не є завищеною, дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству, зокрема ч. 1 ст. 5 Закону, а Замовником дотримано всіх вимог Закону, зокрема і ст. 22 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Європейський страховий альянс |
76 100,00
UAH
|
48 703,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" |
60 880,00
UAH
|
48 704,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ "СК "ПЕРША" |
92 000,00
UAH
|
76 000,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» |
138 342,60
UAH
|
76 857,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП" |
139 719,60
UAH
|
99 188,60
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Європейський страховий альянс #19411125 |
Переможець |
48 703,00
UAH
|
28 квітня 2020 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 08:53
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 17:00
|
92-010-01-20-01266.pdf | укладений |
18 травня 2020 17:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 48 703,00 грн. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1. |
Номер договору про закупівлю: | 92-010-01-20-01266 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |