Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування (перезарядка) вогнегасників та перекантування рукавів пожежних кран-комплектів на об'єктах Національного банку України
Очікувана вартість
225 021,63 UAH
UA-2020-03-31-002633-a 58e35a171c504586afd4dfd1c923dd50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Співак

+380442540108
+380503134594
kateryna.spivak@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Катерина Співак
+380442540108,+380503134594
kateryna.spivak@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:55
Очікувана вартість: 225 021,63 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Об’єкти Національного банку України, для яких здійснюватимуться закупівлі послуг з технічного обслуговування (перезарядки) вогнегасників та перекантування рукавів пожежних кран-комплектів визначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Перелік вогнегасників та пожежних кран-комплектів, що підлягають технічному обслуговуванню, наведено в Таблицях 1-23 Додатку 2 до тендерної документації.
Строк надання послуг – протягом 2020 року відповідно до:
- календарного графіку надання послуг з технічного обслуговування (перезарядки) вогнегасників, наведеного в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації;
- календарного графіку надання послуг з перекантування рукавів пожежних кран-комплектів, наведеного в Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування (перезарядка) вогнегасників та перекантування рукавів пожежних кран-комплектів на об'єктах Національного банку України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 20:23
Додаток 8 до тендерної документації.docx
31 березня 2020 20:23
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 06 квітня 2020 13:00
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:20
Шановний Замовник! Просимо надати уточнення щодо надання послуг з технічного обслуговування вогнегасників та перекантування рукавів пожежних кран-комплектів, а саме: 1. Чи допускаєте Ви, що технічне обслуговування предмета закупівлі Учасником-переможцем буде проведено на території нашої станції технічного обслуговування? 2. Технічне обслуговування всіх вогнегасників та перекантування рукавів необхідно проводити загалом однією послугою? Чи можливий поділ на частини-партії? 3. Чи потребуєте Ви на час технічного обслуговування вогнегасників, тимчасової заміни необхідної кількості вогнегасників від Учасника-переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. З метою унеможливлення будь-якого зниження рівня пожежної безпеки на об’єктах замовника, технічне обслуговування вогнегасників та перекантування пожежних рукавів повинно здійснюватись безпосередньо на об’єктах замовника за допомогою пересувної станції з технічного обслуговування вогнегасників, яка має бути у учасника.
2. Послуги, передбачені для закупівлі, складаються з перекантування пожежних рукавів, що виконується два рази на рік, та технічного обслуговування вогнегасників, що виконується один раз на рік. Послуги надаються відповідно до календарних графіків, згідно з Додатком 3 до тендерної документації - "Календарний графік надання послуг...". Оплата за надані послуги здійснюється після закінчення першого етапу (перекантовка пожежних рукавів на всіх об’єктах замовника), а також після другого (повторна перекантовка пожежних рукавів та технічне обслуговування вогнегасників на всіх об’єктах замовника). Інший поділ загального обсягу робіт виключається.
3. Оскільки технічне обслуговування вогнегасників передбачається здійснювати безпосередньо на об’єктах замовника, необхідності в їх тимчасовій заміні немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС 155 464,00
UAH з ПДВ
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ" 161 220,00
UAH з ПДВ
154 457,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пожконтроль 166 650,00
UAH з ПДВ
166 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Пожмастер" 221 040,00
UAH з ПДВ
221 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 14:05
Електронний підпис
01 травня 2020 14:51
гарантійний лист ст 17
01 травня 2020 14:51
лист нова ліцензія
01 травня 2020 14:51
довідка МВС
01 травня 2020 14:51
довідка про корупцію
22 квітня 2020 10:49
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:42
Тендерне_забезп..PDF
22 квітня 2020 10:42
Тендерна пропозиція.PDF
22 квітня 2020 10:42
Статут оригінал.PDF
22 квітня 2020 10:42
Ст17_28..PDF
22 квітня 2020 10:42
Ст.17_згiдно_додатку.PDF
22 квітня 2020 10:42
Ст.16.PDF
22 квітня 2020 10:42
Розрахунок.PDF
22 квітня 2020 10:42
протокол_2.PDF
22 квітня 2020 10:42
протокол_1.pdf
22 квітня 2020 10:42
Лист_нова_лiцензiя.PDF
22 квітня 2020 10:42
Захист_довкiлля.PDF
22 квітня 2020 10:41
Проект_договору.PDF
22 квітня 2020 10:41
Договір НБУ 2019р..PDF
22 квітня 2020 10:41
Працівники.PDF
22 квітня 2020 10:41
Посвідчення Черепаняк.PDF
22 квітня 2020 10:41
Договір Львівтрансгаз.PDF
22 квітня 2020 10:41
Посвідчення Симчишин.PDF
22 квітня 2020 10:41
паспорт директора.PDF
22 квітня 2020 10:41
Відгук.pdf
22 квітня 2020 10:41
витяг ПДВ 2020.PDF
22 квітня 2020 10:41
Витяг ЄДР 2020р..PDF
22 квітня 2020 10:41
наказ_директор.PDF
22 квітня 2020 10:41
Аналогiчнi_договори.PDF
22 квітня 2020 10:41
Наказ ліцензія.PDF
22 квітня 2020 10:41
МТБ.PDF

Публічні документи

22 квітня 2020 10:31
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:01
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:00
Фін звіт НВП 2019 копія.PDF
21 квітня 2020 18:00
Технічне завдання.PDF
21 квітня 2020 18:00
Тендерна пропозиція.PDF
21 квітня 2020 18:00
СТАТУТ ТОВ НВП Редтех.PDF
21 квітня 2020 18:00
Рішення учасника.PDF
21 квітня 2020 18:00
Проект договору.pdf
21 квітня 2020 18:00
ОПИС реєстратора.PDF
21 квітня 2020 18:00
Обєкти обслуговування.PDF
21 квітня 2020 18:00
Лист щодо ліцензії.PDF
21 квітня 2020 18:00
Лист гарантія ст 17.PDF
21 квітня 2020 18:00
Календарний графік.PDF
21 квітня 2020 18:00
Довідка субпідрядники.PDF
21 квітня 2020 18:00
Довідка ст.17.PDF
21 квітня 2020 18:00
Довідка рахунок НВП.pdf
21 квітня 2020 18:00
Довідка право підпису.PDF
21 квітня 2020 18:00
Довідка платник ЄП.PDF
21 квітня 2020 18:00
Довідка код доступу.PDF
21 квітня 2020 18:00
Гарантійний лист.PDF
21 квітня 2020 18:00
Виписка.PDF

Публічні документи

14 квітня 2020 15:30
Технічні вимоги.pdf
14 квітня 2020 15:30
Мат техн база.pdf
14 квітня 2020 15:30
Статут копія.pdf
14 квітня 2020 15:30
Ліцензія.pdf
14 квітня 2020 15:30
Лист-згода (дод7).pdf
14 квітня 2020 15:30
Протокол 11.05.2016.pdf
14 квітня 2020 15:30
Лист субпідрядники.pdf
14 квітня 2020 15:30
ПДВ.pdf
14 квітня 2020 15:30
КП.pdf
14 квітня 2020 15:30
Опис реєстратора.pdf
14 квітня 2020 15:30
кадри.pdf
14 квітня 2020 15:30
Захист довкілля.pdf
14 квітня 2020 15:30
Дозвіл Дерпраці.pdf
14 квітня 2020 15:30
НБУ.xlsx
14 квітня 2020 15:30
Додаток 5.pdf
14 квітня 2020 15:30
НБУ.pdf
14 квітня 2020 15:30
Довідка (дод6).pdf
14 квітня 2020 15:30
Наказ 12.05.2016р..pdf
14 квітня 2020 15:30
1Досвід.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 00:53
Електронний підпис
22 квітня 2020 00:51
Технічні вимоги.pdf
22 квітня 2020 00:51
Статут підприємства.pdf
22 квітня 2020 00:51
Розрахунок вартості.pdf
22 квітня 2020 00:51
Додаток 6.pdf
22 квітня 2020 00:51
Довідка-гарантія ст. 17.pdf
22 квітня 2020 00:51
Дислокація.pdf
22 квітня 2020 00:51
Витяг з ЄДР 27.03.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ"

ТОВ Пожконтроль

ПП "Пожмастер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС
#37138450
Переможець 153 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 09:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС
#37138450
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 15:19
додатковий договір №102605 від 07.12.2020 року.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 20:26
додатковий договір №102395 від 08.09.2020 року.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 20:22
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 11:27
Договір №102162 від 18.05.2020 року.pdf укладений
18 травня 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з вибуттям об’єкту Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7, корп. 63/1, до сфери Управління державної охорони, на підставі пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і відповідно до пункту 12.1. Договору Сторони вирішили зменшити загальну вартість договору.
Номер договору про закупівлю: 102162
Договір:
Номер додаткової угоди: 102395
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист Виконавця № 1175-20 від 23.11.2020 щодо неможливості надати послуги у листопаді 2020 року у зв’язку з захворюваністю працівників Виконавця на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, згідно з пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і відповідно до пункту 12.1. Договору, Сторони вирішили внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти Додатки 3-4 до Договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 102162
Договір:
Номер додаткової угоди: 102605
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 151 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 330,00 UAH)