Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з охорони приміщення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) в м. Славутич Київській області
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2020-03-31-002632-a d21a5089596b47d6ac76657c5a386c9b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іосіфова

+380931971277 iosifova.vika.vv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Код ЄДРПОУ: 43315602
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д
Контактна особа: Вікторія Іосіфова
+380931971277
iosifova.vika.vv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Абзац четвертий частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Для здійснення процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (послуга з охорони приміщення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) в м. Славутич Київської області) тендерним комітетом двічі оголошувалися відкриті торги
(ідентифікатори закупівель: UA-2020-02-13-003389-c та UA-2020-01-23-001328-a).
Разом з тим, відкриті торги в обох випадках були відмінені на закупівлю згідно коду за ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (послуга з охорони приміщення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції
(м. Київ) в м. Славутич Київської області) внаслідок подання для участі у торгах менше 2-х тендерних пропозицій.
Оскільки в Замовника надалі існує потреба у здійсненні закупівлі, то Замовник має право провести одну з процедур закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Абзацом четвертим частини другої статті 35 Закону передбачено, що якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовник як виняток може застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 20:32
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з охорони приміщення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції
(м. Київ) в м. Славутич Київській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109021
Переможець 6 300,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 20:32

Документи

31 березня 2020 20:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 20:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109021
6 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2020 20:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 11:11
договір № 115-817 охорона Славутич.docx укладений
02 березня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 10:11
ДУ № 2 до Договору № 115-817.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:25
ДУ № 1 до Договору № 115-817.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 11:47
Договір № 115-817.pdf укладений
13 квітня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 115/817
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору достатнього для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 115/817
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 7 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 260,00 UAH)