Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кислота борна для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС
Очікувана вартість
2 619 999,84 UAH
UA-2020-03-31-002400-a 4894a1cfbb2c4b47a3cbda8135a4696e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлянська Світлана Аркадіївна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Орлянська Світлана Аркадіївна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 13:03
Очікувана вартість: 2 619 999,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 т
Кислота борна для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. Якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 17:34
6513 - ТД-2.doc
22 квітня 2020 17:34
6513 - перелік ЗТД - 2.doc
17 квітня 2020 15:44
6513 - перелік ЗТД - 1.doc
31 березня 2020 17:11
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf
31 березня 2020 17:11
Додаток 4 до ТД - митні платежі.docx
31 березня 2020 17:11
Додаток 1 до ТД - тенд. проп. цінова з тех. хар.docx
31 березня 2020 17:11
Додаток 2 до ТД - досвід виконання.docx
22 квітня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 17:34
6513 - ТД-2.doc
17 квітня 2020 15:44
6513 - ТД-1.doc
31 березня 2020 17:11
6513 - ТД.doc
22 квітня 2020 17:34
6513 - перелік ЗТД - 2.doc
17 квітня 2020 15:44
6513 - перелік ЗТД - 1.doc
31 березня 2020 17:11
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf
31 березня 2020 17:11
Додаток 4 до ТД - митні платежі.docx
31 березня 2020 17:11
Додаток 1 до ТД - тенд. проп. цінова з тех. хар.docx
31 березня 2020 17:11
Додаток 2 до ТД - досвід виконання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимоги щодо фасування не більше 1 тони на палеті
Дата подання: 11 квітня 2020 14:49
Дата відповіді: 15 квітня 2020 16:43
Просимо видалити вимогу пакування не більше 1 тони на палеті, а разі відмови пояснити причину додавання цієї вимоги
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК"Енергоатом": "Згідно з роз’ясненням Замовника (ВП РАЕС), вимога щодо пакування продукції на палеті вагою не більше 1 тони, упакованої в поліетиленову плівку, обумовлена специфікою транспортування, розвантаження та зберігання продукції.
Видалення вказаної вимоги з тендерної документації вважаємо недоцільним".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-002400-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 06 квітня 2020 14:49
Про зміну Пункт 2 Розділу V тендерної документації
Згідно тендерної документації до закупівлі UA-2020-03-31-002400-a Розділ V Пункт 2 «Умови розрахунків» - вказано Замовником "оплата Товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару". Враховуючи факт попередньої оплати за Товар виробнику, обігові кошти Постачальника мають бути заморожені на термін, не менше 90 днів. Крім того, зважаючи на постійну затримку в оплаті за поставлену продукцію, просимо змінити термін оплати Пункту 2 Розділу V «Умови розрахунків» - протягом 30 робочих днів, як було у практиці попередніх тендерів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 17:28
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК"Енергоатом": "Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-31-002400-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВІВО ГРУП", Код ЄДРПОУ:42437428
Дата подання: 16 квітня 2020 23:03
Скарга, що стосуються тендерної документації
Пунктом 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації (далі - ТД) визначено наступне «Якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Допускається надання такого підтвердження від регіонального представництва виробника.». Скаржник вважає дані вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить положенням чинного законодавства, зокрема, але не виключно положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.04.2020 №7535.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 20:02

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 23:03
2. ТД.pdf

Документи Органу Оскарження

21 квітня 2020 20:02
рішення від 21.04.2020 №7535.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
MW Brothers Worldwide s.r.o. 2 002 381,56
UAH з ПДВ
1 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕМІКАЛ ЕЛЕМЕНТС ЮКРЕЙН" 2 160 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" 2 059 920,00
UAH з ПДВ
1 799 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2020 18:38
Справка МВС.pdf
16 травня 2020 18:38
Справка ДФС.pdf
16 травня 2020 18:38
ДФС з поясненням.pdf
16 травня 2020 18:38
2. ЕЦП.pdf
16 травня 2020 18:38
1. ЦП первич.pdf
04 травня 2020 12:41
Страховой договор.pdf
04 травня 2020 12:41
Оплата гарантии.pdf
04 травня 2020 12:41
ДУ страховая.pdf
04 травня 2020 12:41
5.5 захист довкилля.pdf
04 травня 2020 12:41
5.4. Дилерский лист 2020.pdf
04 травня 2020 12:41
5.3 РШ-П 0.23.091-19_Eti Maden.pdf
04 травня 2020 12:41
4.4. Свідоцтво ПДВ.pdf
04 травня 2020 12:41
3.2. досвид виконання.pdf
04 травня 2020 12:41
3.1. ст 17.pdf
04 травня 2020 12:41
2. ЕЦП.pdf
04 травня 2020 12:41
1. ЦП первич.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 14:41
Електронний підпис
04 травня 2020 14:41
Електронний підпис
04 травня 2020 14:40
Електронний підпис
04 травня 2020 14:23
наказ №27-К.pdf
04 травня 2020 14:23
додаткова угода_ЄСА.pdf
04 травня 2020 14:23
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 12:41
Електронний підпис
04 травня 2020 12:39
Тендерна пропозиція.PDF
04 травня 2020 12:39
Сертификат якості.PDF
04 травня 2020 12:39
Про структуру ціни.PDF
04 травня 2020 12:39
Досвід.PDF
04 травня 2020 12:39
20200429_094411.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MW Brothers Worldwide s.r.o.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕМІКАЛ ЕЛЕМЕНТС ЮКРЕЙН"

ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
MW Brothers Worldwide s.r.o.
#51037785
Переможець 1 499 999,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
MW Brothers Worldwide s.r.o.
#51037785
1 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 13:54
Додаткова угода № 2 до дог.№ 53-129-01-20-02125 від 28.01.2021.pdf зміни до договору
28 січня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 13:02
Додаткова угода № 1 до контракту № 53-129-01-20-02125 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:46
53-129-01-20-02125.pdf укладений
02 червня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення ціни за одиницю продукції до двох десятинних знаків шляхом її зменшення до 1 011, 29 Євро за одну тонну; Викладення Специфікації № 1 та № 2 у новій редакції. Сумма контракту після внесення змін до контракту 40 451,60 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 40,0 т .
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії контракту подовжено до 01.05.2021. Сумма контракту після внесення змін до контракту 40 451,60 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 40,0 т .
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML