Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

черевики зимові утеплені, черевики трекінгові літні
Очікувана вартість
3 420 000,00 UAH
UA-2020-03-31-002025-a 106a8e04e4aa40cabca85a1826277cd1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігур Леся Олександрівна

+380688385659 sergoxxi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКE МІСЬКЕ ГРОМАДСЬКE ФОРМУВАННЯ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА ДЕРЖАВНОГО КОРДОНУ “МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА”
Код ЄДРПОУ: 41147026
Місцезнаходження: 01044, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Снігур Леся Олександрівна
+380688385659
sergoxxi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 12:45
Очікувана вартість: 3 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 пар
черевики зимові утеплені, черевики трекінгові літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Хрещатик, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:06
ГФ ВЗУТТЯ тендерна документація.doc
31 березня 2020 16:06
ГФ ВЗУТТЯ додатки до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2020 15:11
Дата відповіді: 07 квітня 2020 18:10
Доброго дня! Згідно з Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-03-31-002025-a, предметом закупівлі є товари: черевики зимові утеплені, черевики трекінгові літні (ДК 021:2015 : 18830000-6 – Захисне взуття). У Технічних вимогах (додаток №3 до тендерної документації) зазначено, що учасник повинен надати копію сертифікату відповідності на Товар, чинного на дату подання, що має бути завірений підписом (з вказанням посади, ПІБ) та печаткою (за наявності) Виробника Товару, що вказаний у Сертифікаті, з зазначенням найменування Учасника, номеру оголошення даних торгів в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro та дати надання копії Сертифікату Учаснику. Проте, вказані вимоги замовника суперечать положенням постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» (із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 03.10.2018 №797), згідно з якими виробник складає письмову декларацію про відповідність. Оскільки законодавством не передбачено надання сертифікату відповідності для товарів, що є предметом закупівлі, то вимагаємо усунути вказані порушення процедури закупівлі та визначити у Технічних вимогах (додаток №3 до тендерної документації), змість сертифікату відповідності, декларацію про відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» не встановлює обмежень щодо законної вимоги Замовника надати Учасником саме копію сертифікату відповідності на Товар.
Право замовника вимагати сертифікат відповідності на Товар не обмежується зазначеним нормативно-правовим актом.
Згідно вказаної Постанови, «Виробник складає письмову декларацію про відповідність…» , але це жодним чином не обмежую законне право Замовника вимагати копію сертифікату відповідності на Товар, що необхідний Замовнику. Крім того, Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає серед документів про відповідність, зокрема такий документ як сертифікат відповідності.
Ч. 3. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Сертифікат відповідності - це спеціальний документ, який підтверджує якість і відповідність продукції українським вимогам та стандартам. Сертифікат відповідності видається акредитованими органами сертифікації.
Сертифікація (оцінка) забезпечує впевненість в тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію стабільної якості, що відповідає вимогам нормативних документів. Отримання сертифікату відповідності є доступною процедурою для будь-яких виробників. Отже вимога Замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції та сприяє отриманню Замовником Товару відповідної якості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 3 416 418,00
UAH з ПДВ
3 416 418,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСЬМАК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 3 420 000,00
UAH з ПДВ
3 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:27
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2020 16:16
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:15
Licenziya.pdf
15 квітня 2020 16:15
ISO якість.pdf
15 квітня 2020 16:15
ISO екологія.pdf
15 квітня 2020 16:15
Extract.pdf
15 квітня 2020 16:15
Dovirenist Dzhulai vid 13012020.pdf
15 квітня 2020 16:15
Штатний розпис.pdf
15 квітня 2020 16:15
Технічні вимоги.pdf
15 квітня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:15
Статут ТОВ Торнадо.pdf
15 квітня 2020 16:15
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 16:15
Лист погодж. по розмір..pdf
15 квітня 2020 16:15
Лист від виробника.pdf
15 квітня 2020 16:15
Довідка про санкції.pdf
15 квітня 2020 16:14
Довідка МТБ.pdf
15 квітня 2020 16:14
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2020 16:14
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
15 квітня 2020 16:14
Довідка аналог. дог..pdf
15 квітня 2020 16:14
Витяг з ПДВ оригінал.pdf
15 квітня 2020 16:14
Витяг ЄДР 08.04.2020.rtf
15 квітня 2020 16:14
ВДСЕ взуття.pdf
15 квітня 2020 16:14
20200414_Gtee_50000.00_UAH_38.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 08:32
Технічний опис.pdf
16 квітня 2020 08:32
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 08:32
Прописка А.М..jpg
16 квітня 2020 08:32
Паспорт Осьмак А.М..jpg
16 квітня 2020 08:32
Лист про керівника.pdf
16 квітня 2020 08:32
Довідка про санкції.pdf
16 квітня 2020 08:32
Довідка МВС.pdf
16 квітня 2020 08:31
Витяг ДПІ з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРНАДО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСЬМАК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРНАДО"
#21582561
Переможець 3 416 418,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 10:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРНАДО" #21582561

№ рішення у справі

63/81- р/к

Дата рішення у справі

18.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРНАДО"
#21582561
3 416 418,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 20:36
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 13:22
0805-4 ГФ-Торнадо.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 21:59
допка 3 ГФ-Торнадо к дог.0805-4.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 21:57
Електронний підпис укладений
01 серпня 2020 23:57
ГФ-Торнадо ду 0805-4.pdf зміни до договору
01 серпня 2020 23:55
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 21:23
ГФ Допка к дог.0805-4 обувь Торнадо.pdf зміни до договору
02 липня 2020 21:21
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 23:26
договір зміни до договору
08 травня 2020 23:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку поставки Товарів
Номер договору про закупівлю: 0805-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обмежувальні заходи затверджені керівниками робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації виконавчого органу Київської міської ради №2 від 25.03.2020 та №47 від 23.05.2020
Номер договору про закупівлю: 0805-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 0805-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пункту 5.1 договору
Номер договору про закупівлю: 0805-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 416 418,00
UAH (в тому числі ПДВ 569 403,00 UAH)