Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
черевики зимові утеплені, черевики трекінгові літні
Очікувана вартість
3 420 000,00 UAH
UA-2020-03-31-002025-a ● 106a8e04e4aa40cabca85a1826277cd1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКE МІСЬКЕ ГРОМАДСЬКE ФОРМУВАННЯ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА ДЕРЖАВНОГО КОРДОНУ “МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА” |
Код ЄДРПОУ: | 41147026 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Снігур Леся Олександрівна +380688385659 sergoxxi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 3 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 пар
черевики зимові утеплені, черевики трекінгові літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Хрещатик, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 16:06 |
ГФ ВЗУТТЯ тендерна документація.doc | |
31 березня 2020 16:06 |
ГФ ВЗУТТЯ додатки до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2020 15:11
Дата відповіді: 07 квітня 2020 18:10
Доброго дня!
Згідно з Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-03-31-002025-a, предметом закупівлі є товари: черевики зимові утеплені, черевики трекінгові літні (ДК 021:2015 : 18830000-6 – Захисне взуття).
У Технічних вимогах (додаток №3 до тендерної документації) зазначено, що учасник повинен надати копію сертифікату відповідності на Товар, чинного на дату подання, що має бути завірений підписом (з вказанням посади, ПІБ) та печаткою (за наявності) Виробника Товару, що вказаний у Сертифікаті, з зазначенням найменування Учасника, номеру оголошення даних торгів в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro та дати надання копії Сертифікату Учаснику.
Проте, вказані вимоги замовника суперечать положенням постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» (із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 03.10.2018 №797), згідно з якими виробник складає письмову декларацію про відповідність.
Оскільки законодавством не передбачено надання сертифікату відповідності для товарів, що є предметом закупівлі, то вимагаємо усунути вказані порушення процедури закупівлі та визначити у Технічних вимогах (додаток №3 до тендерної документації), змість сертифікату відповідності, декларацію про відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» не встановлює обмежень щодо законної вимоги Замовника надати Учасником саме копію сертифікату відповідності на Товар.
Право замовника вимагати сертифікат відповідності на Товар не обмежується зазначеним нормативно-правовим актом.
Згідно вказаної Постанови, «Виробник складає письмову декларацію про відповідність…» , але це жодним чином не обмежую законне право Замовника вимагати копію сертифікату відповідності на Товар, що необхідний Замовнику. Крім того, Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає серед документів про відповідність, зокрема такий документ як сертифікат відповідності.
Ч. 3. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Сертифікат відповідності - це спеціальний документ, який підтверджує якість і відповідність продукції українським вимогам та стандартам. Сертифікат відповідності видається акредитованими органами сертифікації.
Сертифікація (оцінка) забезпечує впевненість в тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію стабільної якості, що відповідає вимогам нормативних документів. Отримання сертифікату відповідності є доступною процедурою для будь-яких виробників. Отже вимога Замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції та сприяє отриманню Замовником Товару відповідної якості.
Право замовника вимагати сертифікат відповідності на Товар не обмежується зазначеним нормативно-правовим актом.
Згідно вказаної Постанови, «Виробник складає письмову декларацію про відповідність…» , але це жодним чином не обмежую законне право Замовника вимагати копію сертифікату відповідності на Товар, що необхідний Замовнику. Крім того, Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає серед документів про відповідність, зокрема такий документ як сертифікат відповідності.
Ч. 3. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Сертифікат відповідності - це спеціальний документ, який підтверджує якість і відповідність продукції українським вимогам та стандартам. Сертифікат відповідності видається акредитованими органами сертифікації.
Сертифікація (оцінка) забезпечує впевненість в тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію стабільної якості, що відповідає вимогам нормативних документів. Отримання сертифікату відповідності є доступною процедурою для будь-яких виробників. Отже вимога Замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції та сприяє отриманню Замовником Товару відповідної якості.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРНАДО" #21582561 |
Переможець |
3 416 418,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 10:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 20:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 13:22
|
0805-4 ГФ-Торнадо.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 21:59
|
допка 3 ГФ-Торнадо к дог.0805-4.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 21:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2020 23:57
|
ГФ-Торнадо ду 0805-4.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2020 23:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 21:23
|
ГФ Допка к дог.0805-4 обувь Торнадо.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 21:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 23:26
|
договір | зміни до договору |
08 травня 2020 23:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку поставки Товарів |
Номер договору про закупівлю: | 0805-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | обмежувальні заходи затверджені керівниками робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації виконавчого органу Київської міської ради №2 від 25.03.2020 та №47 від 23.05.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 0805-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 0805-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пункту 5.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 0805-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |