Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50220000-3 за ДК 021:2015 (послуги з виконання технічного обслуговування (ТО-2, ТО-3, ТО-4) та поточних ремонтів (ПР-1) електропоїздів ЕР-9м, ЕПЛ-9т).
Очікувана вартість
47 274 636,79 UAH
UA-2020-03-31-001526-c 13260a16156d48c18731fc738e1e70e7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
28.12.2019 та 31.01.2020 були оголошені відкриті торги на закупівлю «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50220000-3 за ДК 021:2015 (послуги з виконання технічного обслуговування (ТО-2, ТО-3, ТО-4) та поточних ремонтів (ПР-1) електропоїздів ЕР-9м, ЕПЛ-9т). Двічі для участі у торгах було зареєстровано недостатню кількість учасників.
Двічі, 28.01.2020 та 01.03.2020, відповідно, торги були відмінені через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
При цьому потреба у закупівлі існує і на сьогоднішній день.
Отже, необхідність та підстави для проведення переговорної процедури на закупівлю «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50220000-3 за ДК 021:2015 (послуги з виконання технічного обслуговування (ТО-2, ТО-3, ТО-4) та поточних ремонтів (ПР-1) електропоїздів ЕР-9м, ЕПЛ-9т) відповідно до вимог Закону є.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50220000-3 за ДК 021:2015 (послуги з виконання технічного обслуговування (ТО-2, ТО-3, ТО-4) та поточних ремонтів (ПР-1) електропоїздів ЕР-9м, ЕПЛ-9т).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, На виробничій базі переможця торгів, у м. Києві або Київській обл
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником за власні кошти підприємства та за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за надані Послуги здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету.Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється наступним чином: - Замовник здійснює оплату наданих Послуг за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів наданих Послуг, оформлених в установленому порядку, за фактично надані Послуги. - Замовник здійснює оплату за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів наданих Послуг, оформлених в установленому порядку, за фактично надані Послуги. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

31 березня 2020 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000054 ● dfdccab158d84b3cb8b7e60f193b2da4
  • Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-03-31-001526-c 31.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «Укрзалізниця» в особі Виробничого підрозділу моторвагонного депо Фастів-1 регіональної філії «Південно – Західна залізниця».
#40081221
Переможець 28 251 282,47
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ «Укрзалізниця» в особі Виробничого підрозділу моторвагонного депо Фастів-1 регіональної філії «Південно – Західна залізниця».
#40081221
28 251 282,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 18:46
повідомлення я ДУ2 № 53.20-125 АТ УКРЗАЛІЗНИЦЯ ч 5 ст 36.docx зміни до договору
24 грудня 2020 18:42
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 16:06
повідомлення ДУ1 53.20-125 АТ Укрзалізниця п3 ч 4 ст 36.docx зміни до договору
05 травня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:35
53.20-125.pdf укладений
05 травня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 53.20-125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі (у редакції, що діяла до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 53.20-125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML