Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція будівлі №2/40 (їдальня), в/м №2, м. Володимир-Волинський, Волинська обл."(коригування)
Очікувана вартість
2 548 416,00 UAH
UA-2020-03-31-001425-c b3352b1300a849c4b47ef822a8ba3312
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клецун Володимир Зенонович

+380322600700 ztkeu_prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 24982002
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ветеранів, 2
Контактна особа: Клецун Володимир Зенонович
+380322600700
ztkeu_prozoro@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» за підставою необхідності виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним договором); загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного договору). Тендерний комітет вважає обґрунтованим застосування переговорної процедури на закупівлю робіт по об’єкту: "Реконструкція будівлі №2/40 (їдальня), в/м №2, м. Володимир-Волинський, Волинська обл."(коригування) з Товариством з обмеженою відповідальністю "ІДЕЯ-ЦЕНТР" на суму 2 543 661,43 грн. з ПДВ, що узгоджена в результаті переговорів з наступних причин. За результатами закупівлі робіт за переговорною процедурою для потреб оборони (номер процедури в ЦБД «Prozorro» UA-2018-09-25-000802-a), роботи по об’єкту: "Реконструкція будівлі №2/40 (їдальня), в/м №2, м. Володимир-Волинський, Волинська область" здійснює Товариство з обмеженою відповідальністю "ІДЕЯ-ЦЕНТР" відповідно до Договору підряду на виконання робіт № 334 від 30.10.2018 року. Договірна ціна за Договором підряду на виконання робіт № 334 від 30.10.2018 року складає 22`762`460.38 грн. з ПДВ. В процесі виконання робіт до замовника Західного територіального квартирно-експлуатаційного управління надійшло звернення від Товариство з обмеженою відповідальністю "ІДЕЯ-ЦЕНТР" (вих №04/02-01 від 04.02.2019р. та №16/01-10 від 16.10.2019 року) з приводу виникнення додаткових робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі №2/40 (їдальня), в/м №2, м. Володимир-Волинський, Волинська область". Обсяги додаткових робіт були визначені згідно Актами обстеження на додаткові роботи по об’єкту: "Реконструкція будівлі №2/40 (їдальня), в/м №2, м. Володимир-Волинський, Волинська обл." від 01.10.2019 та 07.10.2019 року за участі представника підрядної організації, технічного та авторського наглядів. Проектною організацією Приватним підприємством «Інторенерго» було внесено зміни в проектно-кошторисну документацію. Експертною організацією було проведено експертизу проекту. За результатами отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі №2/460 (їдальня) в/м №2, м. Рівне (коригування)» за №1003/19-ЕЗ від 30.01.2020 року. Учасником, подано на переговори, ціну додаткових робіт по об’єкту, що є предметом закупівлі на суму 2 543 661,43 грн. з ПДВ. А відтак, вартість робіт не перевищує 50% від вартості основного договору, укладається з тим же підрядником та технічно пов’язана з виконанням робіт по основному договору, бо виконується на тому ж об’єкті, тими ж працівниками з використанням того ж обладнання та устаткування.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(додаткові будівельно-монтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Реконструкція будівлі №2/40 (їдальня), в/м №2, м. Володимир-Волинський, Волинська обл."(коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 188а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3 згідно з об’ємами виконаних робіт протягом 14 банківських днів Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

31 березня 2020 17:00
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР"
#39531234
Переможець 2 543 661,43
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:21

Документи

31 березня 2020 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 17:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР"
#39531234
2 543 661,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2020 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 09:45
укладений договір укладений
13 квітня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 11:30
Допугода _3.PDF зміни до договору
07 вересня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 12:00
ДУ.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зміною бюджетного призначення на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML