Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
938 711,11 UAH
UA-2020-03-31-001379-b 03802b4bffdd4bf7a0000f6c665c1b51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:46
Очікувана вартість: 938 711,11 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 387,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121063 од.
канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата протягом 30-ти (тридцяти) банківських днів від дня підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару (або видаткової накладної) та виставленого Постачальником рахунку, а також за умови наявності зареєстрованої Постачальником податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України (у відповідності до вимог підпункті «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України) та зареєстрованої в системі M.E.DOC IS Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 15:45
Зміни до тендеру .doc
10 квітня 2020 15:45
ТД канцелярське приладдя docx (1).docx
31 березня 2020 17:32
ТД канцелярське приладдя docx (1) (1).docx
31 березня 2020 17:32
Договір канцелярське приладдя.docx
10 квітня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 15:45
Зміни до тендеру .doc
10 квітня 2020 15:45
ТД канцелярське приладдя docx (1).docx
31 березня 2020 17:32
ТД канцелярське приладдя docx (1) (1).docx
31 березня 2020 17:32
Договір канцелярське приладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 квітня 2020 16:47
Вимога
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2020-03-31-001379-b за кодом ДК:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Після вивчення тендерної документації нами були виявлені невідповідності в тенхнічних вимогах до товару. А саме: Поз.6 "Олівець простий без ластика" (Класичний графітовий олівець. Корпус дерев'яний жовтого кольору з глянцевим покриттям, шестигранний, без гумки. Довжина олівця 177 мм. Діаметр грифеля:2 мм. Твердість грифеля НВ.) - технічний опис товару відповідає олівцю ТМ Koh-i-noor, але такий олівець має довжину 175 мм, тому просимо внести зміни в технічні вимоги до товару. Поз.28 "Коректор-ручка 16 мл" (Пластиковий корпус з металевим кінчиком та дозатором для точного нанесення коректору. Дозатор регулює інтенсивність подачі коригуючої рідини та запобігає її передчасному підсиханню. Металева кулька для перемішування всередині корпусу. Об'єм: не менше 16 мл.) - на ринку України не існує коректора-ручки об'ємом не менше 16 мл, тому просимо змінити вимоги до об'єму та вказати значення "не менше 12 мл". Поз. 30 "Гумка -ластик із натурального каучука, комбінована 50х20х10мм" (Ластик чорно-білий, із високоякісної гуми, для олівців та кулькових ручок. Розмір не менше - 50х20х10мм) - найбільший розмір гумки за вказаними вимогами відповідає розміру 57мм*19мм*7ммт (Koh-i-noor 6541/40), тому просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги до цієї позиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 09:30
Повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 06 квітня 2020 17:32
Щодо номенклатури
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2020-03-31-001379-b за кодом ДК:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Після вивчення тендерної документації нами були виявлені невідповідності в технічних вимогах до товару, а саме. Поз. 8 згідно Додатку № 1 до ТД "Маркер - кольори в асортименті" - у технічних характеристиках вказано: «Конусоподібний пишучий наконечник», але на ринку України відсутні текстовиделітелі з конусоподібним пишучим наконечником. В наш час текстові маркери випускаються з клиноподібним пишучим вузлом. Поз. 26 згідно Додатку № 1 до ТД " Стрижень кульковий в асортименті» - просимо вказати, які саме кольори стрижнів потрібні. Під характеристики, вказані в технічному завданні на цей товар, підходять стрижня ТМ Buromax арт. ВМ. 8001, але вони випускаються лише в чорному та синьому кольорах. Стрижні червоного кольору є у інших торгових марок, але вони не відповідають технічному завданню. Наприклад, стрижень ТМ Axent арт. DBR2002-06 має довжину 142мм, стрижень ТМ Economix арт. Е10616 має довжину 143мм та товщину лініі 0,5мм, стрижень ТМ 4Office арт. 4-112 має довжину 142мм та товщину лініі 0,8мм. Просимо внести зміни в документацію згідно викладених вище зауважень. Щодо попереднього зауваження про довжину олівця (поз. 6 згідно Додатку № 1 до ТД), просимо звернути увагу на те, що технічному завданню відповідає олівець ТМ Buromax арт. ВМ.8537 - https://io-opt.com/product/Karandash_grafitovyy2c_JOBMAX2c_HB2c_bez_lastika2c_zheltyy_korpus2c_tuba_144_ (інформація з сайту імпортера ТМ Buromax).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 09:31
повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 11 квітня 2020 17:44
Зміни технічного опису
Шановний замовнику! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2020-03-31-001379-b за кодом ДК:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Після вивчення тендерної документації нами були виявлені невідповідності в технічних вимогах до товару, які вже були вказані раніше, але по цих позиціях не було внесено змін до тендерної документації. А саме: 1. поз. 28 "Коректор-ручка 16 мл" (Пластиковий корпус з металевим кінчиком та дозатором для точного нанесення коректору. Дозатор регулює інтенсивність подачі коригуючої рідини та запобігає її передчасному підсиханню. Металева кулька для перемішування всередині корпусу. Об'єм: не менше 16 мл.) – на ринку України не існує коректора-ручки об'ємом не менше 16 мл, тому просимо змінити вимоги до об'єму та вказати значення "не менше 12 мл". 2. Поз. 30 " Гумка -ластик із натурального каучука, комбінована 50х20х10мм " (Ластик із високоякісної гуми,
Розмір не менше - 50х20х10мм) - найбільший розмір гумки за вказаними вимогами відповідає розміру 57мм*19мм*7ммт (Koh-i-noor 6541/40), тому просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги до цієї позиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2020 17:06
На Вашу вимогу інформуємо, що нами був досліджений ринок і даний товар є у вільному продажу на ринку України. Також в тендерній документації зазначено, що технічні характеристики товару учасника не повинні бути гірше зазначених
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 травня 2020 11:43
Оскарження дискваліфікації
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2020-03-31-001379-b «Канцелярське приладдя», який проходив 22.04.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл "260520 вимога UA-2020-03-31-001379-b.pdf"). У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України задля справедливої оцінки нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 18:34
В ціновій пропозиції в колонці найменуванні запропонованого до постачання ТОВ «Український папір» пропонує Маркер перманентний Schneider-131 ТМ Schneider, тоді як, документів, що підтверджують якість та походження продукції відсутні, тому замовник вважає, що учасника було відхилено правомірно. Згідно умов розділу 5 тендерної документації це не формальна помилка.
Що стосується довідки довільної форми щодо відповідності його тендерної пропозиції, технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі визначеним у Додатку №1, зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції вона відсутня. Вважати виконану вимогу на відповідність п. 3.1. Додатку № 2 просто скопійований перелік технічних характеристик не можна, так як, ТОВ «Український папір» не підтвердив відповідність.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 688 434,00
UAH з ПДВ
688 434,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 831 867,06
UAH з ПДВ
812 389,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 850 434,00
UAH з ПДВ
815 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" 930 311,10
UAH з ПДВ
816 088,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 890 514,90
UAH з ПДВ
820 711,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 925 360,68
UAH з ПДВ
925 360,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 18:44
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:44
Статут.pdf
21 квітня 2020 18:44
СВІДОЦТВО.pdf
21 квітня 2020 18:44
Рішення власника.pdf
21 квітня 2020 18:44
Приказ 36-К.pdf
21 квітня 2020 18:44
опис.pdf
21 квітня 2020 18:44
лист-згода дані.pdf
21 квітня 2020 18:44
довідка щодо санкцій.pdf
21 квітня 2020 18:43
довідка код доступу.pdf
21 квітня 2020 18:43
Витяг ПДВ.pdf
21 квітня 2020 18:43
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
21 квітня 2020 18:43
Витяг ЄДР.pdf
21 квітня 2020 18:43
Виписка ЄДР.pdf
21 квітня 2020 18:43
лист-згода з договором.pdf
21 квітня 2020 18:43
цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 18:43
Висновки ДСЕЕ 2.pdf
21 квітня 2020 18:43
Висновки ДСЕЕ 1.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 17:44
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:44
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 17:44
Тех. перелік.pdf
21 квітня 2020 17:44
СЕС.rar
21 квітня 2020 17:44
СЕС 1.rar
21 квітня 2020 17:44
Декларації 4.PDF
21 квітня 2020 17:44
Декларації 3.PDF
21 квітня 2020 17:44
Декларації 2.PDF
21 квітня 2020 17:44
Декларації 1.PDF

Публічні документи

21 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:44
Паспорти якості_compressed.pdf
21 квітня 2020 18:44
Висновок пластик 2019.pdf
21 квітня 2020 18:44
висновок Buromax,3926,22962.pdf
21 квітня 2020 18:44
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 18:44
Технічна частина.pdf
21 квітня 2020 18:44
Протокол засновників.pdf
21 квітня 2020 18:44
Опис до Статуту.pdf
21 квітня 2020 18:44
Витяг ПДВ.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 18:20
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:19
58 поз.Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
21 квітня 2020 18:19
28 поз висновок СЕС Deli 2.jpg
21 квітня 2020 18:19
28 поз висновок СЕС Deli 1.jpg
21 квітня 2020 18:19
цінова.pdf
21 квітня 2020 18:19
ст17.pdf
21 квітня 2020 18:19
проткол.pdf
21 квітня 2020 18:19
проект договору.pdf
21 квітня 2020 18:19
Паспорти якості 3.pdf
21 квітня 2020 18:19
лист умови договру.pdf
21 квітня 2020 18:19
лист санкції.pdf
21 квітня 2020 18:19
лист перс дані.pdf
21 квітня 2020 18:19
інфо.pdf
21 квітня 2020 18:19
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 20:02
Електронний підпис
17 квітня 2020 20:02
Цінова пропозиція.PDF
17 квітня 2020 20:02
Протокол дир.pdf
17 квітня 2020 20:02
проект договору.PDF
17 квітня 2020 20:02
Про довіреність.PDF
17 квітня 2020 20:02
Пояснення.PDF
17 квітня 2020 20:02
НАКАЗ Романенко М.В.PDF
17 квітня 2020 20:02
Лист підтвердження.PDF
17 квітня 2020 20:02
Лист згода.PDF
17 квітня 2020 20:02
Досвід.PDF
17 квітня 2020 20:02
Довкілля.PDF
17 квітня 2020 20:02
Декларації ч 2.PDF
17 квітня 2020 20:02
Декларації ч 1.PDF
17 квітня 2020 20:02
Відповідність.PDF
17 квітня 2020 20:02
Відомості.PDF
17 квітня 2020 20:02
Витяг ПДВ.PDF
17 квітня 2020 20:02
Висновки CEC.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 14:09
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:09
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 14:09
Статут.pdf
21 квітня 2020 14:08
Установчий договір.pdf
21 квітня 2020 14:08
Паспорт, код - директор.pdf
21 квітня 2020 14:08
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2020 14:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 квітня 2020 14:08
Довідка 4-ОПП.pdf
21 квітня 2020 14:08
Витяг з ЄДРПОУ - 05.03.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ОФІС СПЕЙС"

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 688 434,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 14:30
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 812 389,32
UAH з ПДВ
22 травня 2020 14:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
Відхилено 815 400,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 14:33
ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
#40033419
Відхилено 816 088,80
UAH з ПДВ
22 травня 2020 14:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Переможець 820 711,80
UAH з ПДВ
22 травня 2020 14:35

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОФІС СПЕЙС" #40033419

№ рішення у справі

726-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
820 711,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:46
ДУ №2 до договору Ф_ЦН-Т-221_20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 13:51
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-221_20 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 11:36
Договір Ф-ЦН-Т-221_20 Канцелярське приладдя.pdf укладений
10 червня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення ціни у бік зменшення за домовленністю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-221/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 12.1, 12.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 163 924.18 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-221/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML