Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
938 711,11 UAH
UA-2020-03-31-001379-b ● 03802b4bffdd4bf7a0000f6c665c1b51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 938 711,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 387,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121063 од.
канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата протягом 30-ти (тридцяти) банківських днів від дня підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару (або видаткової накладної) та виставленого Постачальником рахунку, а також за умови наявності зареєстрованої Постачальником податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України (у відповідності до вимог підпункті «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України) та зареєстрованої в системі M.E.DOC IS | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 15:45 |
Зміни до тендеру .doc | |
10 квітня 2020 15:45 |
ТД канцелярське приладдя docx (1).docx | |
31 березня 2020 17:32 |
ТД канцелярське приладдя docx (1) (1).docx | |
31 березня 2020 17:32 |
Договір канцелярське приладдя.docx |
10 квітня 2020 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2020 15:45 |
Зміни до тендеру .doc
|
|||
10 квітня 2020 15:45 |
ТД канцелярське приладдя docx (1).docx
|
|||
31 березня 2020 17:32 |
ТД канцелярське приладдя docx (1) (1).docx
|
|||
31 березня 2020 17:32 |
Договір канцелярське приладдя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 квітня 2020 16:47
Вимога
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2020-03-31-001379-b за кодом ДК:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Після вивчення тендерної документації нами були виявлені невідповідності в тенхнічних вимогах до товару. А саме: Поз.6 "Олівець простий без ластика" (Класичний графітовий олівець. Корпус дерев'яний жовтого кольору з глянцевим покриттям, шестигранний, без гумки. Довжина олівця 177 мм. Діаметр грифеля:2 мм. Твердість грифеля НВ.) - технічний опис товару відповідає олівцю ТМ Koh-i-noor, але такий олівець має довжину 175 мм, тому просимо внести зміни в технічні вимоги до товару. Поз.28 "Коректор-ручка 16 мл" (Пластиковий корпус з металевим кінчиком та дозатором для точного нанесення коректору. Дозатор регулює інтенсивність подачі коригуючої рідини та запобігає її передчасному підсиханню. Металева кулька для перемішування всередині корпусу. Об'єм: не менше 16 мл.) - на ринку України не існує коректора-ручки об'ємом не менше 16 мл, тому просимо змінити вимоги до об'єму та вказати значення "не менше 12 мл". Поз. 30 "Гумка -ластик із натурального каучука, комбінована 50х20х10мм" (Ластик чорно-білий, із високоякісної гуми, для олівців та кулькових ручок. Розмір не менше - 50х20х10мм) - найбільший розмір гумки за вказаними вимогами відповідає розміру 57мм*19мм*7ммт (Koh-i-noor 6541/40), тому просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги до цієї позиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 09:30
Повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 06 квітня 2020 17:32
Щодо номенклатури
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2020-03-31-001379-b за кодом ДК:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Після вивчення тендерної документації нами були виявлені невідповідності в технічних вимогах до товару, а саме. Поз. 8 згідно Додатку № 1 до ТД "Маркер - кольори в асортименті" - у технічних характеристиках вказано: «Конусоподібний пишучий наконечник», але на ринку України відсутні текстовиделітелі з конусоподібним пишучим наконечником. В наш час текстові маркери випускаються з клиноподібним пишучим вузлом. Поз. 26 згідно Додатку № 1 до ТД " Стрижень кульковий в асортименті» - просимо вказати, які саме кольори стрижнів потрібні. Під характеристики, вказані в технічному завданні на цей товар, підходять стрижня ТМ Buromax арт. ВМ. 8001, але вони випускаються лише в чорному та синьому кольорах. Стрижні червоного кольору є у інших торгових марок, але вони не відповідають технічному завданню. Наприклад, стрижень ТМ Axent арт. DBR2002-06 має довжину 142мм, стрижень ТМ Economix арт. Е10616 має довжину 143мм та товщину лініі 0,5мм, стрижень ТМ 4Office арт. 4-112 має довжину 142мм та товщину лініі 0,8мм. Просимо внести зміни в документацію згідно викладених вище зауважень. Щодо попереднього зауваження про довжину олівця (поз. 6 згідно Додатку № 1 до ТД), просимо звернути увагу на те, що технічному завданню відповідає олівець ТМ Buromax арт. ВМ.8537 - https://io-opt.com/product/Karandash_grafitovyy2c_JOBMAX2c_HB2c_bez_lastika2c_zheltyy_korpus2c_tuba_144_ (інформація з сайту імпортера ТМ Buromax).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 09:31
повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 11 квітня 2020 17:44
Зміни технічного опису
Шановний замовнику! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2020-03-31-001379-b за кодом ДК:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Після вивчення тендерної документації нами були виявлені невідповідності в технічних вимогах до товару, які вже були вказані раніше, але по цих позиціях не було внесено змін до тендерної документації. А саме: 1. поз. 28 "Коректор-ручка 16 мл" (Пластиковий корпус з металевим кінчиком та дозатором для точного нанесення коректору. Дозатор регулює інтенсивність подачі коригуючої рідини та запобігає її передчасному підсиханню. Металева кулька для перемішування всередині корпусу. Об'єм: не менше 16 мл.) – на ринку України не існує коректора-ручки об'ємом не менше 16 мл, тому просимо змінити вимоги до об'єму та вказати значення "не менше 12 мл". 2. Поз. 30 " Гумка -ластик із натурального каучука, комбінована 50х20х10мм " (Ластик із високоякісної гуми,
Розмір не менше - 50х20х10мм) - найбільший розмір гумки за вказаними вимогами відповідає розміру 57мм*19мм*7ммт (Koh-i-noor 6541/40), тому просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги до цієї позиції.
Розгорнути
Згорнути
Розмір не менше - 50х20х10мм) - найбільший розмір гумки за вказаними вимогами відповідає розміру 57мм*19мм*7ммт (Koh-i-noor 6541/40), тому просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги до цієї позиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2020 17:06
На Вашу вимогу інформуємо, що нами був досліджений ринок і даний товар є у вільному продажу на ринку України. Також в тендерній документації зазначено, що технічні характеристики товару учасника не повинні бути гірше зазначених
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001379-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 травня 2020 11:43
Оскарження дискваліфікації
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2020-03-31-001379-b «Канцелярське приладдя», який проходив 22.04.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл "260520 вимога UA-2020-03-31-001379-b.pdf"). У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України задля справедливої оцінки нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 18:34
В ціновій пропозиції в колонці найменуванні запропонованого до постачання ТОВ «Український папір» пропонує Маркер перманентний Schneider-131 ТМ Schneider, тоді як, документів, що підтверджують якість та походження продукції відсутні, тому замовник вважає, що учасника було відхилено правомірно. Згідно умов розділу 5 тендерної документації це не формальна помилка.
Що стосується довідки довільної форми щодо відповідності його тендерної пропозиції, технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі визначеним у Додатку №1, зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції вона відсутня. Вважати виконану вимогу на відповідність п. 3.1. Додатку № 2 просто скопійований перелік технічних характеристик не можна, так як, ТОВ «Український папір» не підтвердив відповідність.
Що стосується довідки довільної форми щодо відповідності його тендерної пропозиції, технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі визначеним у Додатку №1, зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції вона відсутня. Вважати виконану вимогу на відповідність п. 3.1. Додатку № 2 просто скопійований перелік технічних характеристик не можна, так як, ТОВ «Український папір» не підтвердив відповідність.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
688 434,00
UAH з ПДВ
|
688 434,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
831 867,06
UAH з ПДВ
|
812 389,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" |
850 434,00
UAH з ПДВ
|
815 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" |
930 311,10
UAH з ПДВ
|
816 088,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
890 514,90
UAH з ПДВ
|
820 711,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
925 360,68
UAH з ПДВ
|
925 360,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
688 434,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 14:30
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
812 389,32
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 14:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" #40949231 |
Відхилено |
815 400,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 14:33
|
|
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" #40033419 |
Відхилено |
816 088,80
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 14:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Переможець |
820 711,80
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:46
|
ДУ №2 до договору Ф_ЦН-Т-221_20 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2020 13:51
|
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-221_20 (1).pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 11:36
|
Договір Ф-ЦН-Т-221_20 Канцелярське приладдя.pdf | укладений |
10 червня 2020 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення ціни у бік зменшення за домовленністю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-221/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 12.1, 12.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 163 924.18 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-221/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |