Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 081 768,95 UAH
UA-2020-03-31-001227-c 6f377756a37e44b284faf695389b1040
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 11:17
Очікувана вартість: 3 081 768,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 408,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до автогальмівного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1141 шт
Рукав з`єднувальний 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
77 шт
Кран відокремлювальний 1/2" 383сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
128 шт
Кран відокремлювальний 3/4" 379сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
329 шт
Кран відокремлювальний 372
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
634 шт
Кран кінцевий 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Авторегулятор РТРП 675М б/пр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
106 шт
Авторежим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 15:39
3700 ТД зч до автогальмівного обл нова редакція 06 05 2020.docx
06 травня 2020 15:39
Зміни до тендеру_3700_06 05 2020.doc
05 травня 2020 09:30
Зміни до тендеру_3700_04 05 2020.doc
31 березня 2020 15:45
Додаток №9.docx
06 травня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 15:39
3700 ТД зч до автогальмівного обл нова редакція 06 05 2020.docx
05 травня 2020 09:30
3700 ТД зч до автогальмівного обл нова редакція 04 05 2020.docx
31 березня 2020 15:45
3700 ТД зч до автогальмівного обл..docx
06 травня 2020 15:39
Зміни до тендеру_3700_06 05 2020.doc
05 травня 2020 09:30
Зміни до тендеру_3700_04 05 2020.doc
31 березня 2020 15:45
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001227-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 01 квітня 2020 11:55
вимога щодо тд
Оскільки факт проведення інспекційного контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) підтверджує факт освоєння виробництва та погодження необхідної нормативно технічної документації просимо Вас, в розділ "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію" додати, що Пункти 2.2-2.3 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:41
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001227-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 02 квітня 2020 15:59
інспекторський контроль
Наше підприємство являється представником виробника автогальмівного обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції укладається на продукцію та у кількості відповідно замовлення.
У зв’язку з тим, що до моменту отримання повідомлення про намір укладання договору, неможливо наперед передбачити номенклатуру та кількість, на яку буде укладено договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, просимо Вас доповнити п.3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником:
підпунктом «в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничного транспорту країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником».
Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:41
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001227-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 03 квітня 2020 10:34
додаток 6
У зв’язку з введенням карантину на території України та переходом на дистанційну форму роботи, просимо Вас доповнити Додаток №6 тендерної документації можливістю надання відтвореної на папері електронної копії довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 09:32
Замовником внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001227-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРУГОСВІТ-2001", Код ЄДРПОУ:31329931
Дата подання: 03 квітня 2020 16:23
Щодо тендерної документації
Проведення інспекторського контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» не може підтверджувати факт освоєння виробництва та погодження нормативно-технічної документації. Оскільки це функції комісій:
а) при присвоєнні умовного номеру підприємству-виробнику продукції залізничного призначення;
б) при видачі сертифіката відповідності на продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації.
Тому, для того, щоб інші учасники торгів та Замовник могли бачити, що нормативно-технічна документація погоджена та відповідає всім необхідним вимогам, просимо Вас залишити без змін розділ «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:41
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001227-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР", Код ЄДРПОУ:23585471
Дата подання: 06 квітня 2020 18:25
Внести зміни до вимог технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Наше підприємство є постачальниками продукції залізничного призначення на філії АТ «Українська залізниця» маємо намір взяти участь у даній закупівлі.
Ознайомившись з вимогами Замовника до Тендерної документації
- вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Додаток №1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - таблиця «Вимоги до оцінки відповідності продукції».
Добровільна сертифікація, як правило, проводиться з ініціативи виробників, постачальників та продавців продукції. Проводиться вона в тих випадках, коли стандарти або норми не стосуються вимог безпеки і носять добровільний характер для виробника. При цьому визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані Заявником;
- обов'язкова оцінка відповідності встановлена для окремих видів продукції, добровільна сертифікація проводяться за бажанням заявника, або по вимоги зовнішніх;
- обов'язкова оцінка відповідності встановлює певні державні стандарти, вимоги яких вимагають підтвердження відповідності, добровільна сертифікація продукції дозволяє вказувати в заявці заявника стандарти, на відповідність яких проводити роботи за оцінкою відповідності, і це можуть бути не лише державні стандарти, але і стандарти самого підприємства у формі Технічних умов.
- обов'язкова оцінка відповідності передбачає певні характеристики безпеки і якості продукції, які виробник або продавець повинні підтвердити, при добровільній сертифікації товарів заявникові надано право вибору показників, які він бажає підтвердити.
Згідно
ПРОТОКОЛ сорок шестого заседания Совета по железнодорожному транспорту
государств-участников Содружества
Перечень железнодорожной продукции,
подлежащей обязательной сертификации
6 Тормозное оборудование (новое):
• воздухораспределители, включая электровоздухораспределители (в сборе);
• арматура тормозной сети (клапаны, краны, авторегуляторы, авторежимы);
• рукава соединительные (в сборе);
• резервуары воздушные;
• триангели;
• башмаки тормозные;
• колодки тормозные;
• тормозные цилиндры;
• изделия резиновые уплотнительные для тормозных пневматических систем подвижного состава (диафрагма, манжеты, воротники, уплотнители клапанов, прокладки, втулки).
Виходячи з вищевикладеного, весь перелік продукції заявлений у Тендерній документації Замовником, підлягає обов’язковій сертифікації, так як відповідає за безпеку руху залізничного складу, та не може підлягати добровільній оцінки відповідності заявленим вимогам, як зазначено у таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції». Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації Додаток №1 таблиця «Вимоги до оцінки відповідності продукції».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:41
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-31-001227-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР", Код ЄДРПОУ:23585471
Дата подання: 10 червня 2020 16:33
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника з метою захисту своїх порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 19:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 02.07.2020 № 12951-р/пк-пз - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «МТК ПОЛІМЕР» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «МАНТІКОР» переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», яке було прийняте протоколом розгляду тендерних пропозицій від 01.06.2020 № 3700/237/-20-Т. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-31-001227-c.
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2020 15:23
Номер скарги: UA-2020-03-31-001227-c.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 21 липня 2020 15:41
СКАРГА на рішення замовника про визнання переможця
СКАРГА на рішення замовника про визнання переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 21:48
рішення від 24.07.2020 № 14328 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 21:48
рішення від 10.08.2020 № 15279.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 21:31

Документи подані скаржником

10 червня 2020 16:33
Скарга.pdf
10 червня 2020 16:33
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

21 липня 2020 15:41
Скарга
21 липня 2020 15:41
Платіжне доручення
21 липня 2020 15:41
Лист додаток
21 липня 2020 15:41
Лист додаток
21 липня 2020 15:44
Лист додаток

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000072 ● 9d272b73a4e644a38e90e7d3636844d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.12.2020 № 443

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.12.2020.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.12.2020 № 443

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 3 UA-2020-03-31-001227-c 31.03.2020

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-31-001317-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001317-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001317-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-12-23 16:41:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" 3 081 665,51
UAH з ПДВ
3 081 665,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАНТІКОР 3 081 746,12
UAH з ПДВ
3 081 746,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрпрофінжиніринг 3 081 768,95
UAH з ПДВ
3 081 768,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 17:31
Цінова пропозиція.pdf.p7s
13 травня 2020 17:31
Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2020 17:31
ТУ рукав Р17Б ТД ПААЗ.pdf.p7s
13 травня 2020 17:31
ТУ рукав Р17Б ТД ПААЗ.pdf
13 травня 2020 17:31
ТУ кран 4404 ТД ПААЗ.pdf.p7s
13 травня 2020 17:31
ТУ кран 4404 ТД ПААЗ.pdf
13 травня 2020 17:30
ТУ Авторежим УТП.pdf.p7s
13 травня 2020 17:30
ТУ Авторежим УТП.pdf
13 травня 2020 17:30
Телеграма УЗ УТП.pdf.p7s
13 травня 2020 17:30
Телеграма УЗ УТП.pdf
13 травня 2020 17:30
Телеграма УЗ ТД ПААЗ.pdf.p7s
13 травня 2020 17:30
Телеграма УЗ ТД ПААЗ.pdf
13 травня 2020 17:30
Телеграма УЗ Армапром.pdf
13 травня 2020 17:30
Статут.pdf.p7s
13 травня 2020 17:30
Статут.pdf
13 травня 2020 17:30
ст.17.pdf.p7s
13 травня 2020 17:30
ст.17.pdf
13 травня 2020 17:30
ст.17 повна.pdf.p7s
13 травня 2020 17:30
ст.17 повна.pdf
13 травня 2020 17:30
Протокол.pdf.p7s
13 травня 2020 17:30
Протокол.pdf
13 травня 2020 17:30
Проект договору.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Проект договору.pdf
13 травня 2020 17:29
Паспорт рукав Р17Б УТП.pdf
13 травня 2020 17:29
Паспорт кран 383 УТП.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Паспорт кран 383 УТП.pdf
13 травня 2020 17:29
Паспорт кран 379 УТП.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Паспорт кран 379 УТП.pdf
13 травня 2020 17:29
Паспорт кран 372 УТП.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Паспорт кран 372 УТП.pdf
13 травня 2020 17:29
Наказ.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Наказ.pdf
13 травня 2020 17:29
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
13 травня 2020 17:29
Наказ Фролова Ю.М.pdf
13 травня 2020 17:29
Лист-згода.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Лист-згода.pdf
13 травня 2020 17:29
Лист підтвердження.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Лист підтвердження.pdf
13 травня 2020 17:29
Лист для клієнтів.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
13 травня 2020 17:29
Лист для клієнтів.pdf
13 травня 2020 17:29
Копія СОУ МПП 45.060-257 2008.pdf
13 травня 2020 17:29
Копія ОСТ 24.290.16-86.pdf.p7s
13 травня 2020 17:29
Копія ОСТ 24.290.16-86.pdf
13 травня 2020 17:28
Копія ДСТУ ГОСТ 33223 2016.pdf
13 травня 2020 17:28
Копія ДСТУ ГОСТ 2593 2018.pdf
13 травня 2020 17:28
Договір УТП Полімер.pdf.p7s
13 травня 2020 17:28
Договір УТП Полімер.pdf
13 травня 2020 17:28
Дані на товар.pdf.p7s
13 травня 2020 17:28
Дані на товар.pdf
13 травня 2020 17:28
Гарантія 3906-20.pdf.p7s
13 травня 2020 17:28
Гарантія 3906-20.pdf (1).p7s
13 травня 2020 17:28
Гарантія 3906-20.pdf
13 травня 2020 17:28
Витяг.pdf.p7s
13 травня 2020 17:28
Витяг.pdf
13 травня 2020 17:28
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
13 травня 2020 17:28
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
13 травня 2020 17:28
Витяг Протокол НР.pdf
13 травня 2020 17:28
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
13 травня 2020 17:28
Банківська ліцензія.pdf.p7s
13 травня 2020 17:28
Банківська ліцензія.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 11:02
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_3700.rar
13 травня 2020 11:01
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ_3700.rar
13 травня 2020 11:01
ДОДАТОК 2.rar
13 травня 2020 11:01
ДОДАТОК 1_ч3_ЕЦП.rar
13 травня 2020 11:01
ДОДАТОК 1_ч3.rar
13 травня 2020 11:01
ДОДАТОК 1_ч2_ЕЦП.rar
13 травня 2020 11:01
ДОДАТОК 1_ч2.rar
13 травня 2020 11:01
ДОДАТОК 1_ч1_ЕЦП.rar
13 травня 2020 11:01
ДОДАТОК 1_ч1.rar

Публічні документи

08 травня 2020 12:54
Дані на товар.pdf
08 травня 2020 12:54
Цінова пропозиція.pdf
08 травня 2020 12:54
пдв.pdf
08 травня 2020 12:54
Протокол повноважень.pdf
08 травня 2020 12:54
Протокол директор.pdf
08 травня 2020 12:54
Наказ директор.pdf
08 травня 2020 12:54
Довідка по ст 17.pdf
08 травня 2020 12:54
Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ Укрпрофінжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
Рішення скасоване 3 081 665,51
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:21
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Рішення скасоване 3 081 746,12
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
Переможець 3 081 665,51
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:25

Документи

01 червня 2020 16:46
Електронний підпис
01 червня 2020 16:46
3700 - протокол.pdf
18 травня 2020 14:51
Електронний підпис
18 травня 2020 14:51
1227.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
3 081 665,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:16
ЦЗВ-03-06320-01.pdf укладений
20 січня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 14:34
ЦЗВ-03-06320-01 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 14:34
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:14
ЦЗВ-03-06320-01.pdf укладений
21 серпня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-06320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,04
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)