Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair public roads of local importance О 241103 Іваньки − Паланочка − Молодецьке, км 0+000 − км 1+200, Маньківський district, Cherkasy region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Снісар Ірина Василівна +380472500286 ukbch_oda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration |
National ID: | 40422357 |
Contact point: |
Snisar Iryna Vasylivna +380472500286 ukbch_oda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 4 253 804,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 522,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Publication date: | 31 березня 2020 12:52 |
Enquiries until: | 23 квітня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 4 253 804 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 523 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2020 22:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2020 22:45 |
1. протокол ЗТД 241103.doc | |
24 квітня 2020 22:45 |
Додаток 3 (2).pdf | |
24 квітня 2020 22:45 |
ТД Дороги ПСР 241103 англ зі змінами.docx | |
24 квітня 2020 22:45 |
Додаток 2 зі змінами.xls |
24 квітня 2020 22:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2020 22:45 |
1. протокол ЗТД 241103.doc
|
|||
24 квітня 2020 22:45 |
Додаток 3 (2).pdf
|
|||
24 квітня 2020 22:45 |
ТД Дороги ПСР 241103 англ зі змінами.docx
|
|||
24 квітня 2020 22:45 |
Додаток 2 зі змінами.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-22-000058 ● 3e69f876ac9a413aa55d961f785a7598
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-03-31-000569-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-05 12:28:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О 241103 Іваньки − Паланочка − Молодецьке, км 0+000 − км 1+200, Маньківський район, Черкаська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000569-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-11 23:22:00
пояснення
Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.
2020-06-26 17:21:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань щодо надання роз’яснення на звернення та вимоги, оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 |
3 870 962,00
UAH з ПДВ
|
3 870 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
4 210 000,00
UAH з ПДВ
|
4 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
4 247 423,00
UAH з ПДВ
|
4 247 423,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 #39835082 |
Переможець |
3 870 962,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:13
|
акт | укладений |
05 січня 2021 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 10:45
|
Договір | укладений |
15 червня 2020 10:42
|