ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Проектування та будівництво електричних мереж 0,4-10кВ для забезпечення виконання стандартного приєднання електроустановок замовників до електричних мереж АТ "Хмельницькобленерго" в м. Хмельницькому"
Очікувана вартість
9 084 170,00 UAH
UA-2020-03-31-000548-b ebfabd6a2d444152972ad4661bcdc289
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22767506
Вебсайт замовника: http://hoe.com.ua
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Храновського, 11а
Контактна особа замовника: Руслан Стасюк
+30382787872
zakupky@hoe.com.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 9 084 170,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Проектування та будівництво електричних мереж 0,4-10кВ для забезпечення виконання стандартного приєднання електроустановок замовників до електричних мереж АТ "Хмельницькобленерго" в м. Хмельницькому"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання договірної ціни Аванс 5 Робочі 30
Iнша подія після приймання та підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 квітня 2020 09:28
Електронний цифровий підпис
07 квітня 2020 10:04
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
07 квітня 2020 10:04
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
06 квітня 2020 09:31
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
06 квітня 2020 09:31
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
03 квітня 2020 10:10
15. Додаток 5.5 - Граничні ціни на обладнання та матеріали.xls
03 квітня 2020 10:10
8. Додаток 3 - Для переможця.doc
03 квітня 2020 10:10
9. Додаток 4 - Проект договору.doc
03 квітня 2020 10:10
4. Тендерна документація ТЕ-28.doc
03 квітня 2020 10:10
21. Додаток 5.11 - Вимоги до стояків.doc
03 квітня 2020 10:10
6. Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc
31 березня 2020 13:31
18. Додаток 5.8 - Вимоги до КТП.doc
31 березня 2020 13:31
14. Додаток 5.4 - Відомість обсягів робіт.rtf
31 березня 2020 13:31
17. Додаток 5.7 - Вимоги до неізольованих проводів.doc
31 березня 2020 13:31
20. Додаток 5.10 - Вимоги до роз'єднувачів РЛНДз.doc
31 березня 2020 13:31
12. Додаток 5.2- Кошторис.xls
31 березня 2020 13:30
22. Додаток 5.12 - Договір застави.docx
31 березня 2020 13:30
10. Додаток 5 - Технічні вимоги.doc
31 березня 2020 13:30
7. Додаток 2 - Для учасникiв.doc
31 березня 2020 13:30
19. Додаток 5.9 - Вимоги до ТМГ.doc
31 березня 2020 13:30
16. Додаток 5.6 - Вимоги до ізольованих проводів та кабелів.doc
31 березня 2020 13:22
13. Додаток 5.3 - Підсумкова відомість ресурсів.rtf
08 квітня 2020 09:28
Електронний цифровий підпис
07 квітня 2020 10:04
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
07 квітня 2020 10:04
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
06 квітня 2020 09:31
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
06 квітня 2020 09:31
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
06 квітня 2020 09:28
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
03 квітня 2020 10:10
11. Додаток 5.1- Кошторис.ims
03 квітня 2020 10:10
15. Додаток 5.5 - Граничні ціни на обладнання та матеріали.xls
31 березня 2020 13:30
15. Додаток 5.5 - Граничні ціни на обладнання та матеріали.xls
03 квітня 2020 10:10
8. Додаток 3 - Для переможця.doc
31 березня 2020 13:31
8. Додаток 3 - Для переможця.doc
03 квітня 2020 10:10
9. Додаток 4 - Проект договору.doc
31 березня 2020 13:31
9. Додаток 4 - Проект договору.doc
03 квітня 2020 10:10
4. Тендерна документація ТЕ-28.doc
31 березня 2020 13:50
4. Тендерна документація ТЕ-28.doc
03 квітня 2020 10:10
21. Додаток 5.11 - Вимоги до стояків.doc
31 березня 2020 13:50
21. Додаток 5.11 - Вимоги до стояків.doc
03 квітня 2020 10:10
6. Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc
31 березня 2020 13:30
6. Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc
31 березня 2020 13:31
18. Додаток 5.8 - Вимоги до КТП.doc
31 березня 2020 13:31
14. Додаток 5.4 - Відомість обсягів робіт.rtf
31 березня 2020 13:31
17. Додаток 5.7 - Вимоги до неізольованих проводів.doc
31 березня 2020 13:31
20. Додаток 5.10 - Вимоги до роз'єднувачів РЛНДз.doc
31 березня 2020 13:31
12. Додаток 5.2- Кошторис.xls
31 березня 2020 13:30
22. Додаток 5.12 - Договір застави.docx
31 березня 2020 13:30
10. Додаток 5 - Технічні вимоги.doc
31 березня 2020 13:30
7. Додаток 2 - Для учасникiв.doc
31 березня 2020 13:30
19. Додаток 5.9 - Вимоги до ТМГ.doc
31 березня 2020 13:30
16. Додаток 5.6 - Вимоги до ізольованих проводів та кабелів.doc
31 березня 2020 13:22
13. Додаток 5.3 - Підсумкова відомість ресурсів.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-07-000025 ● c2228d66f14c4683b48db7173847f89a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-07 16:24:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2020 № 19
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

3 UA-2020-03-31-000548-b 31.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Сабадаш

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

31.03.2020 року Замовником закупівель, АТ "Хмельницькобленерго", було оприлюднене оголошення про відкриті торги на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Проектування та будівництво електричних мереж 0,4-10кВ для забезпечення виконання стандартного приєднання електроустановок замовників до електричних мереж АТ "Хмельницькобленерго" в м. Хмельницькому", ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-000548-b. Після завантаження документів закупівлі не можливо було накласти ЕЦП/КЕП, так як документи не завантажувались у ЦБД. Після звернення на майданчик нам пояснили, що 31.03.2020 року на майданчику стався збій системи і пообіцяли виправити помилку. Таким чином ми неодноразово зверталися на майданчик, але помилка не виправлялась. Нам пояснили, що в закупівлі пошкоджені файли. 03.04.2020р. при співпраці з консультантом були повторно замінені файли, які не загружалися в ЦБД (Тендерна документація №ТЕ-28, Додатки 1, 3, 4, 5.5, 5.11.). З 31.03. по 06.04.2020р. консультанти запропонували заміняти пошкоджений файл, а саме Додаток 5.1- Кошторис.ims. Але файл не замінявся, а додавався повторно. Таким чином Додаток 5.1- Кошторис.ims був завантажений 03.04.2020 року, 06.04.2020 року та 07.04.2020 року. Лише 08.04.2020 року майданчиком були усуненні недоліки в завантажені документів в ЦБД та виникла можливість накласти ЕЦП/КЕП на дану закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, на адресу майданчика "Закупки. Пром.Юа" був надісланий лист з проханням підтвердити, що 31.03.2020 року на майданчику стався збій системи та порушення, які виявила Держаудитслужба, сталися не з вини Замовника. Консультант майданчика підтвердив надходження нашого запиту, але відповідь буде надана на протязі 3 (трьох) днів. Щойно ми отримаємо відповідь від майданчика "Закупки. Пром. Юа", то негайно його надамо.

2020-04-15 15:09:39

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО" , 22767506, Україна, м. Хмельницький, вул. Храновського, 11а
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Проектування та будівництво електричних мереж 0,4-10кВ для забезпечення виконання стандартного приєднання електроустановок замовників до електричних мереж АТ "Хмельницькобленерго" в м. Хмельницькому", 9084170UAH, 45310000-3, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: ebfabd6a2d444152972ad4661bcdc289, 2020-03-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 07 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ "Хмельницькобленерго" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом № ТЕ-28 від 31 березня 2020р. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник станом на дату початку моніторингу (07.04.2020) не наклав кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане 31.03.2020 року в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-31-000548-b, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), яким визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, зокрема формою оголошення про проведення відкритих торгів, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. В ході здійснення моніторингу Замовник наклав електронний цифровий підпис 08.04.2020 о 9:28 год. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, внесені 03.04.2020 Замовником до тендерної документації, не відображені в окремому документі разом з одночасним оприлюдненням змін, що вносяться. Також, відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Слід зазначити, що Замовник у проекті договору не зазначив перелік підстав для зміни умов договору, чим не дотримав вимог пункту 7 частини другої статті 22 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону та пункту 7 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі,– порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВЕКТОР - А " 8 910 075,26
UAH з ПДВ
8 910 075,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 13:16
sign.p7s
16 квітня 2020 13:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 квітня 2020 13:15
Статут нов.pdf
16 квітня 2020 13:15
Сертифікт СИП-5.pdf
16 квітня 2020 13:15
Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 13:15
Дипломи працівників.pdf
16 квітня 2020 13:15
Сертифікат СІП-3.pdf
16 квітня 2020 13:15
Трудові працівників-2.pdf
16 квітня 2020 13:15
Трудові працівників-1.pdf
16 квітня 2020 13:15
Атестат ЕТЛ.pdf
16 квітня 2020 13:15
Підписаний_G0420-5416-GL_tender.pdf
16 квітня 2020 13:15
Трудові працівників-3.pdf
16 квітня 2020 13:15
Лінійна арматура.pdf
16 квітня 2020 13:15
Документи на техніку.pdf
16 квітня 2020 13:15
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 13:15
Підписаний_Лицензия.pdf
16 квітня 2020 13:15
Дозвіл робіт понад 1кВ.pdf
16 квітня 2020 13:15
Дозвіл на вимірювання.pdf
16 квітня 2020 13:15
Лист гарантія.pdf
16 квітня 2020 13:15
Сертифікат Петрук П.В.pdf
16 квітня 2020 13:15
Трудові працівників-4.pdf
16 квітня 2020 13:15
Сертифікат на опори.pdf
16 квітня 2020 13:15
Договірна ціна.pdf
16 квітня 2020 13:15
Наказ на директора.pdf
16 квітня 2020 13:15
73.imd
16 квітня 2020 13:15
Кунинець паспорт.pdf
16 квітня 2020 13:15
ЄДРПОУ нов.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку