Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Краснослобідському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-03-31-000237-b 0ee65f8e5048463fb6f38f68f0367e13
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Анна Юріївна

+380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7
Контактна особа: Якименко Анна Юріївна
+380457253980
vidilosvitudogovir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 11:10
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 11:10
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Краснослобідському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08751, Україна, Київська область, Обухівський район, село Красна Слобідка,, вул. І.Кабанця, 2 , вул. Незалежності, 44 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 13:03
Перелік змін до ТД.docx
08 квітня 2020 13:03
ТД зі змінами.docx
31 березня 2020 11:06
Додаток 5_Проект договору.docx
31 березня 2020 11:06
Продовження Додатку_4 робочий проект_садок.pdf
31 березня 2020 11:06
Продовження Додатку_4 робочий проект_школа.pdf
08 квітня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 13:03
Перелік змін до ТД.docx
08 квітня 2020 13:03
ТД зі змінами.docx
31 березня 2020 11:06
ТД Встановлення системи пожежної сигналізації.docx
31 березня 2020 11:06
Додаток 5_Проект договору.docx
31 березня 2020 11:06
Продовження Додатку_4 робочий проект_садок.pdf
31 березня 2020 11:06
Продовження Додатку_4 робочий проект_школа.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл до 1000 В.
Дата подання: 02 квітня 2020 16:43
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:16
В тендерній документації у вас вказано "Копія Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устакування електричних мереж напругою до 1000В" Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів Українивід 26 жовтня 2011 р. № 1107, в редакції від від 12.03.2020. Дозволи видаються на такі види робіт: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. На роботи в електро установках до 1000В ніякі дозволи не видаються, Ви вимагаєте документ який не передбачений чинним законодавством. Просимо привести ТД у відповідність до чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. У відповідь повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни
Надання допусків
Дата подання: 02 квітня 2020 18:13
Дата відповіді: 07 квітня 2020 18:43
В Тендерній документації передбачено надати Копії протоколів, посвідченнь, допусків: перевірка знань Закону України «Про охорону праці»; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Тому повідомляємо наступне, що на стадії подання Тендерної пропозиції учасник може надати лише "Копії протоколів та(або) посвідченнь" але а ж ніяк не "допусків" тому що допуски видаються для працівників які приступають до виконання робіт. Тому допуск зможе надати лише переможець закупівлі після підписання договору коли буде направляти своїх працівників для виконання монтажних робіт. Але а ж ніяк допуски не можуть надати учасники в складі своєї тендерної пропозиції, так як вони ще своїх робітників не відправляють для виконання робіт на даний об'єкт. Тому просимо виключити з пункту 2.4 Таблиці №1 Додатку 2 Тендерної документації надання допусків
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. У відповідь повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни
Дозвіл
Дата подання: 02 квітня 2020 21:19
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:17
У тендерній документації міститься вимога надати: Копію Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устакування електричних мереж напругою до 1000В. Наші працівники пройшли навчання та мають посвідчення, що вони мають право виконувати роботи підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устакування електричних мереж напругою до 1000В. Цих документів достатньо для виконання монтажу пожежної сигналізації. Просимо виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, стосовно надання Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устакування електричних мереж напругою до 1000В.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. У відповідь повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000237-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "РЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:30320090
Дата подання: 02 квітня 2020 16:41
Сертифікати ДСТУ ISO
Шановний замовник звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ДСТУ ISO. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. На підставі вищевикладеного, - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів, котрі передбачають надання потенційними учасниками зазначених вище сертифікатів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2020 16:26
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації. Відповідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, вимоги, встановлені ст.17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.Крім того, на дану послугу розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.і.
Згідно чинного законодавства України (ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування та ДСТУ ISO9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги») передбачається застосування в Україні даного стандарту. Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначених вище сертифікатів є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.ст.3,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000237-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Управління поліції охорони в Київській області, Код ЄДРПОУ:40109063
Дата подання: 03 квітня 2020 15:43
дискримінація!!!
Шановний замовник звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ДСТУ ISO. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. На підставі вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункта, котрий передбачає надання потенційними учасниками зазначеного вище сертифікату.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2020 16:28
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації. Відповідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, вимоги, встановлені ст.17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.Крім того, на дану послугу розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.і.
Згідно чинного законодавства України (ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування та ДСТУ ISO9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги») передбачається застосування в Україні даного стандарту. Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначених вище сертифікатів є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.ст.3,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000237-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Управління поліції охорони в Київській області, Код ЄДРПОУ:40109063
Дата подання: 03 квітня 2020 15:49
стосовно медкниг
Так як діяльність працівників по наданню послуг з протипожежного призначення не регламентується наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 встановлено вичерпний перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам. Даний перелік є вичерпний, і працівники котрі здійснюють, монтаж пожежної сигналізації в даному переліку відсутні. Тому Вимога надання даних документів є дискримінаційною умовою, та вказує на лобіювання Замовником інтересів певних компаній. ВИМАГАЄМО прибрати
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 09:36
Доброго дня! Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Перш за все, відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь). Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів. Ці медичні огляди можна об’єднати у групу так званих «трудових» медоглядів, проведення яких спрямоване на своєчасне запобігання заподіянню шкоди здоров’ю працівників. Друга група медичних оглядів (так званих «профілактичних») передбачена ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 р. № 1645-ІІІ (далі — Закон № 1645), згідно з якою працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, зобов’язані проходити профілактичні медичні огляди з метою уникнення поширення інфекційних хвороб. Такі медогляди відповідно до чинного законодавства мають проходити працівники харчових підприємств, підприємств роздрібної торгівлі та громадського харчування, оздоровчих закладів для дітей, лікувально-профілактичних закладів для дорослих, працівники лазень, саун, готелів, гуртожитків, спортивно-оздоровчих комплексів, закладів культури (театри, цирки, клуби, будинки культури тощо), розважальних закладів, підприємств фармацевтичної промисловості, аптек та їх структурних підрозділів, працівники підприємств та об’єктів водопостачання і каналізації, метрополітену, транспортно-дорожнього комплексу, рибного господарства, суб’єкти господарювання, що займаються розведенням, вирощуванням і реалізацією тварин, особи, які надають приватні послуги вдома та інші. Особливістю є те, що працівникам, які підлягають «профілактичним» оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року (тобто, «трудових» медоглядів) детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Таким чином, оскільки роботи будуть виконуватися в навчальному закладі, де перебувають діти, вчителі та технічні працівники, які на час проведення робіт можуть знаходитися в закладі, була встановлена вимога щодо надання медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000237-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: Управління поліції охорони в Київській області, Код ЄДРПОУ:40109063
Дата подання: 03 квітня 2020 16:06
стосовно форми акту виконаних робіт
Втратили чинність накази Мінрегіону України від 04.12.2009 р. № 554 «Про затвердження примірних форм первинних документів з обліку в будівництві» (зі змінами) та від 01.03.2013 р. № 77 «Про затвердження примірних форм первинних облікових документів при здійсненні будівництва за рахунок коштів міжнародних фінансових установ».
Відповідними наказами були затверджені:
• примірна форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»;
• примірна форма № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»;
• примірна форма № 1 «Звіт про виконання робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період (місяць/рік)»;
• примірна форма № 2 «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об'єкті будівництва»;
• примірна форма № 3 «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт».

На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО прибрати з п.3Додатку 2 ТД посилання на "копія актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3" та залишити тільки КОПІЯ АКТІВ ВИКОНАНИХ РОБІТ чого буде достатньо для підтвердження виконаного аналогічного договору учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2020 15:23
Доброго дня! Дякуємо за запитання. З 1 січня 2014 року втратили чинність первинні документи, які використовувались в обліку в будівництві, затверджені наказами Мінрегіонбуду «Про затвердження примірних форм первинних документів з обліку в будівництві» від 04.12.2009 № 554 та «Про затвердження примірних форм первинних облікових документів при здійсненні будівництва за рахунок коштів міжнародних фінансових установ» від 01.03.2013 № 77. Цими наказами, зокрема, були затверджені примірна форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірна форма № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Це обумовлено тим, що з 1 січня 2014 року згідно з наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 № 293 введені в дію національні стандарти України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі — Правила № 293).
Примірні форми первинних документів з обліку в будівництві, які мають використовуватися з 1 січня 2014 року під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт, передбачено, зокрема, додатками Т–Ц до цих Правил: примірна форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (додаток Т); примірна форма № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (додаток У); примірна форма № 1 «Звіт про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)» (додаток Ф); примірна форма № 2 «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва» (додаток Х); примірна форма № 3 «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт» (додаток Ц). Отже, виходячи з вищезазначеного, визначення «примірна» є складовою назви форм, тому при їх роздруківці обов’язково потрібно вказувати «примірна», наприклад, «Примірна форма № КБ-2в…». Пунктом 1.2 Правил № 293 визначено, що цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів комунальних і державних підприємств, а також кредитів, наданих під державні гарантії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 11:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" 349 930,40
UAH з ПДВ
349 930,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 13:00
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:55
7.Про санкції.pdf
15 квітня 2020 12:55
7. Довідка працівники.jpg
15 квітня 2020 12:55
6. Витяг ПДВ.png
15 квітня 2020 12:55
5. Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2020 12:55
4. Виписка.pdf
15 квітня 2020 12:55
38. матеріали.pdf
15 квітня 2020 12:55
37. санкції.jpg
15 квітня 2020 12:55
36. лист щодо якості.jpg
15 квітня 2020 12:55
35. ст 17.pdf
15 квітня 2020 12:54
34. пояснення ліцензія.pdf
15 квітня 2020 12:54
33. пункти статті 17.jpg
15 квітня 2020 12:54
32. Кошторис.pdf
15 квітня 2020 12:54
32. аналогічний договір.jpg
15 квітня 2020 12:54
29. довідка мат база.pdf
15 квітня 2020 12:54
28. Довікілля.jpg
15 квітня 2020 12:54
26. Проект договору.pdf
15 квітня 2020 12:54
24. протокол зборів.jpg
15 квітня 2020 12:54
23. про підпис.jpg
15 квітня 2020 12:54
22. ч. 1 та ч. 2 ст. 17.jpg
15 квітня 2020 12:54
21. технічка.pdf
15 квітня 2020 12:54
20. Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 12:54
2. Статут.pdf
15 квітня 2020 12:54
15. Довкілля.jpg
15 квітня 2020 12:54
14.ISO.pdf
15 квітня 2020 12:54
14.Декларація мат база.pdf
15 квітня 2020 12:54
12. .jpg
15 квітня 2020 12:54
11.аналог догов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2020 11:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій