Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора − Золотоноша, км 0+000 − км 15+200 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240505 /N-16/ – Kedyna Gora − Zolotonosha, km 0+000 − km 15+200 (separate plots), Zolotonosha district, Cherkasy region
Очікувана вартість
12 907 583,00 UAH
UA-2020-03-31-000174-b 17adbe86a68940f5b8cc5a80a9f0a484
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 12:47
Очікувана вартість: 12 907 583,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 445,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190000 UAH
Publication date: 31 березня 2020 10:39
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 12 907 583 UAH including VAT
Minimal lowering step: 77 446 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора − Золотоноша, км 0+000 − км 15+200 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора − Золотоноша, км 0+000 − км 15+200 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Золотоніський район, О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора − Золотоноша, км 0+000 − км 15+200 (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 240505 /N-16/ – Kedyna Gora − Zolotonosha, km 0+000 − km 15+200 (separate plots), Zolotonosha district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:28
1. протокол ЗТД 240505.doc
24 квітня 2020 22:28
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:28
ТД Дороги ПСР 240505 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:28
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:28
1. протокол ЗТД 240505.doc
24 квітня 2020 22:28
Додаток 3 (2).pdf
31 березня 2020 10:40
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:28
ТД Дороги ПСР 240505 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 10:40
ТД Дороги 240505.pdf
24 квітня 2020 22:28
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 10:40
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до "Проекту договору"
Дата подання: 08 квітня 2020 16:25
Дата відповіді: 09 квітня 2020 19:48
Доброго дня. Під час вивчення ТД виникли наступні запитання до «Проекту договору». 1. В додатку 3 до Договору «Зведений кошторис», в пункті 1 Таблиці, необхідно вказати повну вартість робіт по Розробці робочого проекту на капітальний ремонт. Просимо внести зміни в вид ремонту, адже назва предмету закупівлі – «Поточний середній ремонт…..» . 2. Чи потрібно виконувати Інженерно-геодезичні та Інженерно-геологічні вишукування (як вихідні дані для проектування) при виконанні робіт по поточному середньому ремонті? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. до тендерної документації буде внесено зміни.
2. вартість проектно-кошторисної документації
(визначається згідно зі зведеним кошторисом та включає
необхідні інженерно-вишукувальні, геодезичні та інші
дослідження та послуги необхідні для виготовлення
проектно-кошторисної документації).
Інформація щодо субпідрядних організацій
Дата подання: 17 квітня 2020 17:30
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:37
Добрий день! У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме: В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи: -довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ; Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000174-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 12:59
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 17:20
Причина: Недозалучення документів
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000174-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 17:21
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 18:18
Умова тендерної документації щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) не є дискримінаційною з огляду на таке:
будь-який учасник торгів, якого зареєстровано за основним місцем реєстрації не у Черкаській області, має право зареєструватись за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Така вимога не звужує коло учасників оскільки може бути виповнена усіма учасниками торгів.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000029 ● 0c2709a659a340139639b240c1cd4481
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-03-31-000174-b 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-05 12:31:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора − Золотоноша, км 0+000 − км 15+200 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000174-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:31:30

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої та абзацу другого частини другої статті 23, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель, а також положення внесення змін до тендерної документації. Крім того, наголошено на недопущені в подальшому зазначених порушень у сфері публічних закупівель

2020-07-06 15:20:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань щодо надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 травня 2020
UA-2020-03-31-000174-b17adbe86a68940f5b8cc5a80a9f0a484
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Черкасиміськбуд Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 20:25
Електронний підпис
30 квітня 2020 20:24
9 Проект договору.rar
30 квітня 2020 20:24
8 Інші документи.rar
30 квітня 2020 20:24
6 Сертифікат ISO.rar
30 квітня 2020 20:24
4 Статут.rar

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 12:05
Електронний підпис
03 травня 2020 12:05
Електронний підпис
03 травня 2020 12:02
9 завод частина 2.rar
03 травня 2020 12:02
8 Завод.rar
03 травня 2020 12:02
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 12:02
11 техніка.rar
03 травня 2020 12:02
12 Лабораторія.rar
03 травня 2020 12:02
5 Досвід.rar
03 травня 2020 12:02
7 Працівники.rar
03 травня 2020 12:02
2 Сертифікат СУЯ.rar
03 травня 2020 12:02
15 ПКД.rar
03 травня 2020 12:02
3 Інші документи.rar
03 травня 2020 12:02
10 завод частина 3.rar
03 травня 2020 12:02
1 повноваження.rar
03 травня 2020 12:02
14 Гарантія.rar

Документи

Публічні документи

21 травня 2020 17:44
Електронний підпис
21 травня 2020 17:42
Довідка ДПС
21 травня 2020 17:42
Довідка МВС
03 травня 2020 17:21
Електронний підпис
03 травня 2020 17:21
Електронний підпис
03 травня 2020 16:15
Техніка 2 свідоцтва.rar
03 травня 2020 16:15
Техніка 1.rar
03 травня 2020 16:15
Субпідряд проектант.rar
03 травня 2020 16:14
Працівники.rar
03 травня 2020 16:14
Досвід.rar
03 травня 2020 16:14
Довідки.rar
03 травня 2020 16:14
Документи 2.zip
03 травня 2020 16:14
Документи 1.rar
03 травня 2020 16:14
АБЗ.zip
03 травня 2020 16:14
G7476.20.7z

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 18:12
Електронний підпис
03 травня 2020 18:12
Техніка 9.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 8.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 7.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 6.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 5.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 4.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 3.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 2.pdf
03 травня 2020 18:12
Техніка 1.pdf
03 травня 2020 18:12
СТАТУТ.pdf
03 травня 2020 18:12
Стаття 17.pdf
03 травня 2020 18:12
Працівники.pdf
03 травня 2020 18:12
ПКД працівники.pdf
03 травня 2020 18:12
ПКД лист підтв..pdf
03 травня 2020 18:12
ПКД згода О 240505.pdf
03 травня 2020 18:12
ПКД експ. звіт.pdf
03 травня 2020 18:12
ПКД дод. до аналог.дог.pdf
03 травня 2020 18:12
ПКД дов.pdf
03 травня 2020 18:12
ПКД аналог дог.pdf
03 травня 2020 18:12
Лабораторія повірка 2.pdf
03 травня 2020 18:12
Лабораторія повірка 1.pdf
03 травня 2020 18:12
Лабораторія дог.pdf
03 травня 2020 18:12
Довідка облік.pdf
03 травня 2020 18:12
Аналог.Дог 2.pdf
03 травня 2020 18:12
Аналог.Дог 1.pdf
03 травня 2020 18:12
АБЗ.pdf
03 травня 2020 18:12
АБЗ дозвіл і рішення.PDF
03 травня 2020 18:12
АБЗ договір.pdf
03 травня 2020 18:12
АБЗ гарант лист.pdf
03 травня 2020 18:12
АБЗ атестат.PDF
03 травня 2020 18:12
ISO 2020.pdf
03 травня 2020 18:12
Garantiya_190 000 (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Черкасиміськбуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 12 778 440,00
UAH з ПДВ
12 778 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 12 888 220,00
UAH з ПДВ
12 888 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 17:44
Електронний підпис
21 травня 2020 17:42
Довідка ДПС
21 травня 2020 17:42
Довідка МВС
03 травня 2020 17:21
Електронний підпис
03 травня 2020 17:21
Електронний підпис
03 травня 2020 16:15
Техніка 2 свідоцтва.rar
03 травня 2020 16:15
Техніка 1.rar
03 травня 2020 16:15
Субпідряд проектант.rar
03 травня 2020 16:14
Працівники.rar
03 травня 2020 16:14
Досвід.rar
03 травня 2020 16:14
Довідки.rar
03 травня 2020 16:14
Документи 2.zip
03 травня 2020 16:14
Документи 1.rar
03 травня 2020 16:14
АБЗ.zip
03 травня 2020 16:14
G7476.20.7z

Публічні документи

03 травня 2020 12:05
Електронний підпис
03 травня 2020 12:05
Електронний підпис
03 травня 2020 12:02
9 завод частина 2.rar
03 травня 2020 12:02
8 Завод.rar
03 травня 2020 12:02
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 12:02
11 техніка.rar
03 травня 2020 12:02
12 Лабораторія.rar
03 травня 2020 12:02
5 Досвід.rar
03 травня 2020 12:02
7 Працівники.rar
03 травня 2020 12:02
2 Сертифікат СУЯ.rar
03 травня 2020 12:02
15 ПКД.rar
03 травня 2020 12:02
3 Інші документи.rar
03 травня 2020 12:02
10 завод частина 3.rar
03 травня 2020 12:02
1 повноваження.rar
03 травня 2020 12:02
14 Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
Переможець 12 778 440,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
12 778 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 10:57
КБ-3 укладений
02 лютого 2022 14:21
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:45
ду3 договір23.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:36
дод.угода 2 від 29.07.2020 до договору 23 від 04.06.2020.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 10:19
Д.у. 1 до дог.23 зміни до договору
05 червня 2020 10:19
Договір зміни до договору
05 червня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 09:46
Договір укладений
05 червня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора - Золотоноша, км 0+000 - км 15+200 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва: автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора - Золотоноша, км 0+000 - км 15+200 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). 1.2 Найменування послуг: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240505 /Н-16/ – Кедина Гора - Золотоноша, км 0+000 - км 15+200 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 12 778 440 (дванадцять мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч чотириста сорок) гривень 00 коп. з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 10 725 000,00 грн. підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 2 053 440,00 грн 1.3. Внести зміни у пункти 4.1 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору).» 1.4. Внести зміни у підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів: 3.1, 5.1,6.4.3, 6.4.4, 7.1.1, 10.1 та викласти додатки 1,2,3,5,7 до договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 12 028 505,80 грн. ( дванадцять мільйонів двадцять вісім тисяч п’ятсот п’ять гривень 80 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку об'єкта будівництва (Додаток 2 до Договору) - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 12 028 505,80 грн.;» 1.2. Внести зміни до Додатку № 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» до Договору та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку № 5 «Договірна ціна» до Договору та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку № 7 «План фінансування послуг» до Договору та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 028 505,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 004 750,97 UAH)