Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 31520000-7-Світильники та освітлювальна арматура (придбання антивандальних світильників (під’їзди багатоквартирних будинків))
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-03-31-000022-b 6dc2b913f138468d97e9df0bb4e962e9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Беляева

+380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34467793
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35
Контактна особа: Ярослава Беляева
+380577607257
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 08:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штуки
придбання антивандальних світильників (під’їзди багатоквартирних будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, багатоквартирні житлові будинки м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених видаткових накладних, за наявності фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 09:29
Перелік змін до ТД__світильники_09042020.docx
09 квітня 2020 09:29
ТД__світильники_2020_ нова редакція_09042020.docx
09 квітня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 09:29
Перелік змін до ТД__світильники_09042020.docx
09 квітня 2020 09:29
ТД__світильники_2020_ нова редакція_09042020.docx
31 березня 2020 08:50
ТД__світильники_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних умов тендеру
Дата подання: 01 квітня 2020 10:55
Дата відповіді: 06 квітня 2020 20:11
Шановний Замовнику, фраза "на момент проведення тендеру Виконавець повинен мати і підтвердити 105% запасу продукції (світильників, захисних панелей, кріплення, кабелів та інше) на складі, від заявленого в тендері кількості" суттєво обмежує коло потенційних учасників тендеру! Хто може собі дозволити мати на складі 6300 одиниць продукції на сумму 2 млн грн? Фраза «гарантійна заміна світильників повинна виконуватися протягом 12 годин після подачі заявки» - як можливо якісно та вчасно забезпечити виконання такого пункту якщо учасник тендеру знаходиться в іншому місті. Фрази: « • підприємство зобов'язане надати довідку про наявність виробничої бази, верстатів і устаткування для виконання даних робіт; • підприємство зобов'язане надати перелік виконаних об'єктів по електромонтажних робіт за останні три місяці. » Обмежує коло учасників, тому що допускає тільки виробників продукції до тендеру! Просимо усунути дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідосляє, що замовником будуть внсені у тендерну документації з метою розширення можливостей учасників торгів у відношенні положень (вимог) тендерної документації, що зазначені у зверненні
Дякуємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ЮНІОН" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 17:30
різне Спектр ЮНІОН-4.pdf
16 квітня 2020 17:30
уставні Спектр ЮНІОН-6.pdf
16 квітня 2020 17:30
спектр опись.pdf
16 квітня 2020 17:30
наказ Спектр Юніон.pdf
16 квітня 2020 17:30
спектр_ндс.pdf
16 квітня 2020 17:30
Лицензия с ЭЦП.pdf
16 квітня 2020 17:30
G0320-4252-GL_tender.pdf
16 квітня 2020 17:30
різне Спектр ЮНІОН-5-6.pdf
16 квітня 2020 17:30
різне Спектр ЮНІОН-1.pdf
16 квітня 2020 17:30
уставні Спектр ЮНІОН-5.pdf
16 квітня 2020 17:30
Scan_паспорт.pdf
16 квітня 2020 17:30
різне Спектр ЮНІОН-2-3.pdf
16 квітня 2020 17:30
спектр_справки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ЮНІОН"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 квітня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій