Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Наркотичні засоби та психотропні речовини (Fentanyl, Morphine, Diazepam)
Очікувана вартість
1 463 000,00 UAH
UA-2020-03-30-003339-b 54adc88f08e04298805017985fbe999b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Клименко

+380997185277 economist_xokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02009867
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Суворовський р-н, м. Херсон, просп. Ушакова, 67
Контактна особа: Віктор Клименко
+380997185277
economist_xokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 20:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 13:19
Очікувана вартість: 1 463 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


очікувана вартість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 ампула
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
1900 ампула
Морфін (Morphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
1500 ампула
Діазепам (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, пр-т. Ушакова,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 20:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 20:35
ТД наркот та психотроп. лік.засоб (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну придатності товару
Дата подання: 03 квітня 2020 16:07
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:42
Доброго дня! Відповідно до пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації та пункту 2.3. проекту договору «Термін придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником». Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації в такій редакції: "Термін придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% або не менше 12 місяців від загального строку придатності визначеного виробником". Також, просимо пункт 2.3. проекту договору викласти в такій редакції: "Термін придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% або не менше 12 місяців від загального строку придатності визначеного виробником".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження взято до уваги та уразі необхідності буде внесено необхідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 3 СУВОРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХЕРСОНА 1 448 100,00
UAH з ПДВ
1 448 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЦФАРМ" 1 462 950,00
UAH з ПДВ
1 462 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 12:01
Довідка з податк.jpg
13 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
13 квітня 2020 11:12
13Довідка.jpg
13 квітня 2020 11:12
12Ціноутвор.pdf
13 квітня 2020 11:12
11Копія Статуту.pdf
13 квітня 2020 11:12
10Повноваження ПО.pdf
13 квітня 2020 11:12
9 Проект договору.pdf
13 квітня 2020 11:12
8 Лист.jpg
13 квітня 2020 11:12
7Ліценз.pdf
13 квітня 2020 11:12
5 Посвід_Фентанил, р-р.pdf
13 квітня 2020 11:12
5 Посвід_Морфина гх, р-р.pdf
13 квітня 2020 11:12
3 Додаток.pdf
13 квітня 2020 11:12
2 догор_ОНКО+накл.pdf
13 квітня 2020 11:12
2 ДогГенич+накл.pdf
13 квітня 2020 11:12
1Договори.pdf
13 квітня 2020 11:12
Реєстр.jpg

Публічні документи

15 квітня 2020 14:17
Пропозиція 1 462 950,00 грн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 3 СУВОРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХЕРСОНА

ТОВ "СОЦФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 3 СУВОРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХЕРСОНА
#01333643
Переможець 1 448 100,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 3 СУВОРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХЕРСОНА
#01333643
1 448 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 16:14
НЗ-05-20.pdf укладений
05 травня 2020 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 388 529,25
UAH (в тому числі ПДВ 90 838,36 UAH)