Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (тумба приліжкова 690х460х400,стіл для приїму їжі 1000х58х750)
Очікувана вартість
56 025,00 UAH
UA-2020-03-30-002142-a 21a1487779bd473081b9b347ec0f9195
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полонська Наталія Анатоліївна

380629331400 kymgbsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа: Полонська Наталія Анатоліївна
380629331400
kymgbsmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Офісні меблі (тумба приліжкова 690х460х400,стіл для приїму їжі 1000х58х750)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 днів з дати поставки Товару Постачальником. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 березня 2020 23:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Серебреников Г В
#2003316618
Переможець 56 025,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 23:29

Документи

30 березня 2020 23:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 23:32
Дог Серебреников 93.PDF укладений
30 березня 2020 23:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 025,00
UAH