Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби МНН: Морфін, Діазепам, Тримеперидин, Морфін, комбінації, Суксаметоній, Атракуріум, Пропофол, Фентаніл, Кетамін, Натрію оксибутират
Очікувана вартість
365 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001327-a 230cd32df4904cc5aa826936cadff179
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієв Богдан Михайлович

380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996668
Вебсайт: http://k5mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Контактна особа: Матвієв Богдан Михайлович
380322385890
5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 13:59
Очікувана вартість: 365 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Під кількістю 10 одиниць слід розуміти 10 найменувань в обсягах відповідно до медико-технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
Лікарські засоби МНН: Морфін, Діазепам, Тримеперидин, Морфін, комбінації, Суксаметоній, Атракуріум, Пропофол, Фентаніл, Кетамін, Натрію оксибутират
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Коновальця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:10
Проект договору.docx
30 березня 2020 15:10
Медико-технічні вимоги.docx
30 березня 2020 15:10
Тендерна документація_наркос.doc
30 березня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:10
Проект договору.docx
30 березня 2020 15:10
Медико-технічні вимоги.docx
30 березня 2020 15:10
Тендерна документація_наркос.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поділу предмета зкупівлі на окремі лоти
Дата подання: 03 квітня 2020 16:04
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:11
Відповідно до умов тендерної документації здійснюється закупівля єдиного переліку товарів. Між тим, серед переліку є лікарські засоби, які виробляються в Україні лише одним виробником. Так, лікарський засіб "ОМНОПОН НЕО" за своїми характеристиками (склад діючих речовин, дозування) не має аналогів на території України та виробляється лише ТОВ "Харківське фармацевтичне підприємство "Здоров'я народу". Також, лікарський засіб "НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ" за своїми характеристиками (склад діючих речовин, дозування) не має аналогів на території України та виробляється лише ПАТ "Фармак". Об’єднуючи в одну частину предмету закупівлі (лот) лікарські засоби, які виробляються в Україні лише одним виробником з іншими лікарськими засобами, в сукупності з вимогою щодо надання оригіналів листів авторизації від виробника, замовник штучно звужує коло потенційних учасників, а отже призводить до їх дискримінації, оскільки прийняти участь, перемогти у закупівлі та отримати контракт на поставку товарів зможе лише учасник, який запропонує повний перелік. Вищевказані вимоги тендерної документації ставлять учасників в залежне становище від виробників тих товарів, що не мають на ринку аналогів. Задля уникнення дискримінації потенційних учасників, просимо виправити допущені порушення та розділити предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відокремити лікарські засоби "ОМНОПОН НЕО", "НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ" в окремі частини предмету закупівлі (лоти).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до закупівлі UA-2020-03-30-001327-a мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу 10 найменувань препаратів, а не кожен окремо).
З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка наркотичних та наркозних препаратів здійснювалась в цілому.
Виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001327-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 02 квітня 2020 15:27
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2020 16:11
Доброго дня! Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до закупівлі UA-2020-03-30-001327-a мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу 10 найменувань препаратів, а не кожен окремо).
З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка наркотичних та наркозних препаратів здійснювалась в цілому.
Виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним.

Документи подані скаржником

02 квітня 2020 15:27
скарга наркотики.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" 364 160,70
UAH з ПДВ
364 160,70
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 364 995,75
UAH з ПДВ
364 995,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 09:47
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:12
Довідка МВС
13 квітня 2020 11:34
Електронний підпис
13 квітня 2020 11:19
Інші документи.rar
13 квітня 2020 11:19
Проект договору.pdf
13 квітня 2020 11:19
Технічна частина.rar
13 квітня 2020 11:19
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 10:46
Електронний підпис
14 квітня 2020 10:45
Інші документи.pdf
14 квітня 2020 10:45
Технічні вимоги.pdf
14 квітня 2020 10:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"
#23971114
Переможець 364 160,70
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"
#23971114
364 160,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 13:09
230 2.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:15
наркотики.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:15
230.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 16:21
230.pdf укладений
28 квітня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на насткпний рік
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 235 243,60
UAH (в тому числі ПДВ 15 389,77 UAH)