Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М'ясо (м’ясо свинини – лопаткова частина (заморожена), філе куряче (охолоджене), чверть куряча (охолоджена), філе куряче (заморожене), чверть куряча (заморожена), печінка свиняча (заморожена))
Очікувана вартість
1 131 099,00 UAH
UA-2020-03-30-000918-b 52bd95b3da9c41f89fee0a53b68ad69a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ополонська

+380680859006 bahadm_vo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147368
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач,, вул. Соборності, буд. 42
Контактна особа: Юлія Ополонська
+380680859006
bahadm_vo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відділом освіти Бахмацької райдержадміністрації було двічі невдало проведено процедуру закупівлі (відкриті торги) на постачання у 2020 році продуктів харчування за предметом закупівлі : 15110000-2 М'ясо (м’ясо свинини – лопаткова частина (заморожена), філе куряче (охолоджене), чверть куряча (охолоджена), філе куряче (заморожене), чверть куряча (заморожена), печінка свиняча (заморожена)) для потреб закладів загальної середньої освіти Бахмацького району. Відкриті торги проводилися на очікувану вартість 1131099,00 грн. з ПДВ
(1-а закупівля - UA-2020-02-21-002149-b - була відмінена за рішенням тендерного комітету 10 березня 2020 року, 2-а закупівля -UA-2020-03-10-000132-а - була відмінна за рішенням тендерного комітету 25 березня 2020 року з причини – подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій) . Оскільки було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників з причини: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій відповідно до п.2 ч.2 Ст. 35 Закону було вирішено обрати переговорну процедуру закупівлі при цьому предмет закупівлі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Учасник ФОП КУЦКО Тетяна Олександрівна відповідає технічним та якіснім характеристикам до предмету закупівлі згідно запрошення № 01-13/427 від 25.03.2020 року .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 12:02
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11715 кілограми
15110000-2 М'ясо (м’ясо свинини – лопаткова частина (заморожена), філе куряче (охолоджене), чверть куряча (охолоджена), філе куряче (заморожене), чверть куряча (заморожена), печінка свиняча (заморожена))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, вул.Соборності,42до кожного закладу загальної середньої освіти Бахмацького району (дрібними партіями в залежності від потреби, згідно заявок)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 березня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЦКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2529416142
Переможець 1 128 490,00
UAH
30 березня 2020 12:02

Документи

30 березня 2020 12:02
Електронний підпис
30 березня 2020 12:00
повідомлення мясо.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 12:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КУЦКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2529416142
1 128 490,00
UAH
Документи

Документи

30 березня 2020 12:02
Електронний підпис
30 березня 2020 12:00
повідомлення мясо.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:44
IMG_0001.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 17:12
ДУ 4 мясо.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 09:27
ДУ 3.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:21
ДО 3.pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 10:44
мясо8.pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:41
спеціфікаціяd.pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 11:32
зміни.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 17:08
договір мясо.pdf укладений
16 квітня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди зменьшити обсяги закупівлі при цьому сума договору становить 1 001 648 грн.00 коп. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01-13/487
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшилася на 298738,00 грн та становить 702910,00 Кількість товарів згідно спеціфікації до від 23.06.2020 року становить 6550 кг
Номер договору про закупівлю: 01-13/487
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяги закупівлі зменьшуються на 50308,00 грн при цьому сума договору становить 652602,00 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01-13/487
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичних обсягів видатків Сторони прийшли до згоди зменьшити обсяги товару при цьому сума договору становить 602602,00 грн без ПДВ загальна кількість договору 5698,763
Номер договору про закупівлю: 01-13/487
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до потреби сума договору становить 546109,46 грн без ПДВ загальна кількість товару 5084,74кг
Номер договору про закупівлю: 01-13/487
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 546 109,46
UAH