Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та виготовлення автобусних зупинок
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-03-30-000515-c fb943394b1354d3eb719afd72c3cfba1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Канівець Олександр Олександрович

+380960820066 krolgkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41904118
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19
Контактна особа: Канівець Олександр Олександрович
+380960820066
krolgkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Виконати роботи по ремонту та виготовленню автобусних зупинок (код за ДК 021:2015 - 45450000-6), виконати з високою якістю обсяг послуг, який передбачений договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 60000UAH з ПДВ
ДК 021:2015 - 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" (Ремонт та виготовлення автобусних зупинок). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, автобусна зупинка по вулиці Івана Дударя та автобусні зупинки по вулицях міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата проводиться згідно наданих виконавчем розрахунків, форм, розцінок протягом 20 днів з дня підписання акта виконаних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

30 березня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМДІЛЬНИЦЯ"
#31156689
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 12:33

Документи

30 березня 2020 12:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:21
додатков_угод_2(35)_09-04-2020.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:21
повідомлення_внес_змiн_ду2-35.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:05
додаткова_угода_1-35_(зменш_обсяг).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 15:03
повідомлення_внес_змiн_ду1-35.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 12:35
договір_35_30-03-2020 укладений
30 березня 2020 12:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 - 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" (Ремонт та виготовлення автобусних зупинок). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. 1 послуга 60 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, що не призведе до збільшення ціни за одиницю послуги у договорі (ціну договору зменшено на 28000,40 грн. з відповідним зменшенням обсягів закупівлі), а пункт 2.1. договору викладено в наступній редакції: "2.1. Загальна ціна (вартість) робіт за цим Договором складає 31999,60 грн. (тридцять одна тисяча дев’ятсот дев’ять гривень 60 копійок)"
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, що не призведе до збільшення ціни за одиницю послуги у договорі: Внесені зміни до договору, в частині зменшення ціни договору на 31999,54 грн., а пункт 2.1. договору викладено в наступній редакції: "2.1. Загальна ціна (вартість) робіт за цим Договором складає: 0,06 грн (Нуль гривень шість копійок)".
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 - 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" (Ремонт та виготовлення автобусних зупинок). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. 1 послуга 0,06
UAH з ПДВ