Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000 0000000000000 00000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2020 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 12:13 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2020 12:46 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
27 квітня 2020 14:47 |
00000000 |
27 квітня 2020 14:46 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 квітня 2020 14:46 |
00000000000000000000 |
30 березня 2020 14:05 |
000000000000000000000 |
30 березня 2020 14:05 |
000000000000000000000000000000000 |
30 березня 2020 14:05 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
05 травня 2020 12:46 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
27 квітня 2020 14:47 |
00000000
|
||||||
27 квітня 2020 14:46 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
27 квітня 2020 14:46 |
00000000000000000000
|
||||||
30 березня 2020 14:05 |
000000000000000000000
|
||||||
30 березня 2020 14:05 |
000000000000000000000000000000000
|
||||||
30 березня 2020 14:05 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000037 ● ab8545c1c9814137b48dc9255dac9255
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 Одеса № 575
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
7. UA-2020-03-28-000022-b 28.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-28 16:03:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в окремому документі переліку змін, що вносились до тендерної документації (далі – ТД) відповідно до протоколу про результати засідання тендерного комітету від 30.03.2020 № 30/03/2020?
2. Відповідно до пункту 10.1 розділу Х договору про закупівлю товарів за державні кошти від 29.05.2020 № 74 цей договір набирає чинності з дати його підписання сторонами і діє до 25.12.2020, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 29.05.2020 № 74? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність внесення змін до предмету договору про закупівлю товарів за державні кошти від 29.05.2020 № 74 шляхом укладання додаткової угоди від 03.06.2020 № 1?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД, у той час як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за наведеною Замовником формою?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам пункту 6 розділу 3 ТД, у той час як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що містять технічний опис предмета закупівлі в порядку, передбаченому Додатком 2 до ТД?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам
підпункту 1 Додатку 2 до ТД, у той час як наданий учасником у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 01.04.2020 № 74, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, не містить інформації про виробника товару та його адресу, як те вимагалось Замовником?
7. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам підпунктам 2 та 3 Додатку 2 до ТД, у той час як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановані копії паспорту якості виробника, сертифікату випробовувань на товар та скановану копію сертифіката відповідності на весь товар, який пропонується до постачання (зокрема пункти 1, 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 17 таблиці у Додатку 2 до ТД)?
8. Яким чином переможець торгів ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» підтвердив відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону?
Просимо надати відповідні документи.
9. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «СПУТНИК-СТРОЙ» та
ТОВ «АРТПОСТАЧ» на підставі не накладення учасниками електронних цифрових підписів на тендерні пропозиції, у той час як Замовником у ТД не встановлено відповідну вимогу щодо накладання ЕЦП на тендерну пропозицію?
10. Разом з тим під час здійснення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПУТНИК-СТРОЙ» відсутні скановані копії паспорту якості виробника та сертифікату випробовувань на запропонований товар.
Також під час здійснення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТПОСТАЧ» відсутні скановані копії паспорту якості виробника, сертифікату випробовувань товар та сертифіката відповідності на запропонований товар.
Яким чином Замовник може обґрунтувати невідхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «СПУТНИК-СТРОЙ» ТОВ «АРТПОСТАЧ» через відсутність зазначених документів у складі їх тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-01 17:35:25
На Ваш Запита про надання пояснення Замовник може повідомити наступне.
Замовником було здійснено оплату за договром №74 від 29.05.2020 року в повному обсязі загальною вартістю 1 486 000,00 (один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч 00 копійок) гривень про що свідчать видаткові накладні та платіжні доручення що додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-04 07:39:24
про надання пояснення
надання пояснення
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-15 15:14:21
Звернення Замовника
У висновку до моніторингу закупівлі, ID: UA-M-2021-09-22-000037, (дата публікації висновку: 12 жовт. 16:28) зазначено, що встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку.
Зважаючи на вище вказане просимо Вас уточнити конкретний спосіб усунення виявлених порушень з урахуванням того, що закупівля (в розуміні Закону) завершена, а договір виконаний.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку моніторингу
2021-10-20 19:24:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 17:47
|
000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 17:48
|
00000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 16:51
|
0000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
20 січня 2022 11:09
|
00000000 | зміни до договору |
05 червня 2020 07:16
|
0000000000000000000 | зміни до договору |
05 червня 2020 07:15
|
00000000 | зміни до договору |
01 червня 2020 16:51
|
00000000000000000000000000 | зміни до договору |
01 червня 2020 16:49
|
00000000 | укладений |
29 травня 2020 11:38
|
00000000000000 | укладений |
29 травня 2020 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |