Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-03-28-000022-b 9243d3e57a494d26a7a2612501082308
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000

0000000000000 00000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000
0000000000000
00000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2020 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:13

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 12:46
0000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2020 14:47
00000000
27 квітня 2020 14:46
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2020 14:46
00000000000000000000
30 березня 2020 14:05
000000000000000000000
30 березня 2020 14:05
000000000000000000000000000000000
30 березня 2020 14:05
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
05 травня 2020 12:46
0000000000000000000000000000000000000000000
05 травня 2020 12:46
0000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2020 14:47
00000000
30 березня 2020 14:06
00000000
30 березня 2020 08:33
00000000
28 березня 2020 09:43
00000000
27 квітня 2020 14:46
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2020 14:46
00000000000000000000
30 березня 2020 14:05
000000000000000000000
30 березня 2020 14:05
000000000000000000000000000000000
30 березня 2020 14:05
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
28 березня 2020 09:42
000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000037 ● ab8545c1c9814137b48dc9255dac9255
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 Одеса № 575

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.09.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
7. UA-2020-03-28-000022-b 28.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-28 16:03:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в окремому документі переліку змін, що вносились до тендерної документації (далі – ТД) відповідно до протоколу про результати засідання тендерного комітету від 30.03.2020 № 30/03/2020?
2. Відповідно до пункту 10.1 розділу Х договору про закупівлю товарів за державні кошти від 29.05.2020 № 74 цей договір набирає чинності з дати його підписання сторонами і діє до 25.12.2020, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 29.05.2020 № 74? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність внесення змін до предмету договору про закупівлю товарів за державні кошти від 29.05.2020 № 74 шляхом укладання додаткової угоди від 03.06.2020 № 1?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД, у той час як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за наведеною Замовником формою?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам пункту 6 розділу 3 ТД, у той час як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що містять технічний опис предмета закупівлі в порядку, передбаченому Додатком 2 до ТД?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам
підпункту 1 Додатку 2 до ТД, у той час як наданий учасником у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 01.04.2020 № 74, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, не містить інформації про виробника товару та його адресу, як те вимагалось Замовником?
7. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» вимогам підпунктам 2 та 3 Додатку 2 до ТД, у той час як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановані копії паспорту якості виробника, сертифікату випробовувань на товар та скановану копію сертифіката відповідності на весь товар, який пропонується до постачання (зокрема пункти 1, 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 17 таблиці у Додатку 2 до ТД)?
8. Яким чином переможець торгів ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕРА» підтвердив відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону?
Просимо надати відповідні документи.
9. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «СПУТНИК-СТРОЙ» та
ТОВ «АРТПОСТАЧ» на підставі не накладення учасниками електронних цифрових підписів на тендерні пропозиції, у той час як Замовником у ТД не встановлено відповідну вимогу щодо накладання ЕЦП на тендерну пропозицію?
10. Разом з тим під час здійснення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПУТНИК-СТРОЙ» відсутні скановані копії паспорту якості виробника та сертифікату випробовувань на запропонований товар.
Також під час здійснення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТПОСТАЧ» відсутні скановані копії паспорту якості виробника, сертифікату випробовувань товар та сертифіката відповідності на запропонований товар.
Яким чином Замовник може обґрунтувати невідхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «СПУТНИК-СТРОЙ» ТОВ «АРТПОСТАЧ» через відсутність зазначених документів у складі їх тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-01 17:35:25

На Ваш Запита про надання пояснення Замовник може повідомити наступне.

Замовником було здійснено оплату за договром №74 від 29.05.2020 року в повному обсязі загальною вартістю 1 486 000,00 (один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч 00 копійок) гривень про що свідчать видаткові накладні та платіжні доручення що додаються.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-10-04 07:39:24

про надання пояснення

надання пояснення

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-10-15 15:14:21

Звернення Замовника

У висновку до моніторингу закупівлі, ID: UA-M-2021-09-22-000037, (дата публікації висновку: 12 жовт. 16:28) зазначено, що встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку.
Зважаючи на вище вказане просимо Вас уточнити конкретний спосіб усунення виявлених порушень з урахуванням того, що закупівля (в розуміні Закону) завершена, а договір виконаний.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо висновку моніторингу

2021-10-20 19:24:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".)
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 16:01
00000000
27 квітня 2020 15:56
00000000000000000
06 квітня 2020 11:39
00000000
06 квітня 2020 11:38
0000000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
0000000000
06 квітня 2020 11:38
000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000
06 квітня 2020 11:38
000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000000
06 квітня 2020 11:38
000000000000
06 квітня 2020 11:38
0000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
0000000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000000
06 квітня 2020 11:38
000000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000
06 квітня 2020 11:38
0000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
00000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:38
0000000000000
06 квітня 2020 11:38
000000000000000000000000000

Публічні документи

06 травня 2020 12:20
000000000000000
06 травня 2020 12:20
0000000000000000000000000000000000
04 травня 2020 16:41
0000000000000000000000000
04 травня 2020 16:41
00000000000000000000000000
04 травня 2020 16:41
000000000000000000000000000

Публічні документи

18 травня 2020 17:56
00000000
18 травня 2020 17:51
000000000000
27 квітня 2020 16:00
00000000
27 квітня 2020 15:52
000000000000000000
16 квітня 2020 14:11
00000000
16 квітня 2020 13:57
0000000000000000000000
16 квітня 2020 13:57
00000000000000
16 квітня 2020 13:57
0000000000000
16 квітня 2020 13:57
0000000000000
16 квітня 2020 13:57
0000000000000
06 квітня 2020 11:41
00000000
06 квітня 2020 11:41
00000000000000000000
06 квітня 2020 11:30
00000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
0000000000000000000000000000000000000000
06 квітня 2020 11:28
00000000000000000000000

Публічні документи

04 травня 2020 16:58
0000000000000000000000000000000000
04 травня 2020 16:44
00000000000000000000000
04 травня 2020 16:44
00000000000000000
04 травня 2020 16:44
000000000000000000000000000
04 травня 2020 16:44
0000000000000000000000000000000
04 травня 2020 16:44
000000000000000000000
04 травня 2020 16:44
000000000000000000000000000000000
04 травня 2020 16:44
00000000000000000000
04 травня 2020 16:44
000000000000
04 травня 2020 16:44
000000000000000000000000000000000000000000000
04 травня 2020 16:44
00000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000

0000000000000

0000000000000000000000

000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 17:47
000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 17:48
00000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:51
0000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 15:10

Документи

08 травня 2020 17:47
00000000
08 травня 2020 17:45
000000000000000000000
05 травня 2020 12:46
00000000000000000000000

Документи

08 травня 2020 17:48
00000000
08 травня 2020 17:48
000000000000000000000
08 травня 2020 17:48
00000000000000000000000

Документи

13 травня 2020 16:51
00000000
13 травня 2020 16:50
00000000000000000000000000000000000
08 травня 2020 17:49
00000000000000000000000

Документи

18 травня 2020 15:10
00000000
18 травня 2020 15:05
00000000000000000000000000000000
18 травня 2020 15:05
000000000000000000000000000000
13 травня 2020 16:51
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2020 15:10
00000000
18 травня 2020 15:05
00000000000000000000000000000000
18 травня 2020 15:05
000000000000000000000000000000
13 травня 2020 16:51
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
20 січня 2022 11:09
00000000 зміни до договору
05 червня 2020 07:16
0000000000000000000 зміни до договору
05 червня 2020 07:15
00000000 зміни до договору
01 червня 2020 16:51
00000000000000000000000000 зміни до договору
01 червня 2020 16:49
00000000 укладений
29 травня 2020 11:38
00000000000000 укладений
29 травня 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 00
Договір:
Номер додаткової угоди: 0000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 00
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ