Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75; ДГ 13-100, брикет торф’яний
Очікувана вартість
3 653 976,00 UAH
UA-2020-03-27-003156-b 6e4fb51b0a804fa1a3d55755aecb92ab
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Григорівна Тарасенко

+380473922151 chorvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорнобаївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147049
Місцезнаходження: 19900, Україна , Черкаська обл., смт. Чорнобай, вул. Центральна,154
Контактна особа: Оксана Григорівна Тарасенко
+380473922151
chorvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:39
Очікувана вартість: 3 653 976,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 653,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75; ДГ 13-100, брикет торф’яний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
757 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
15 тонни
Брикет торф’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 16:19
1. ТД (ВО Чорнобай тверде паливо).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 27 березня 2020 23:09
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:45
Шановний Замовнику, просимо Вас розбити закупівлю на лоти, так як предмети закупівлі, які визначені у тендерній документації у совокуппності є у обмеженого кола учасників. Обєднання цих предметиів закупівлі в одну закупівлю (без лотів) приводить до дискримінації учасників, які не мають товару у такому асортименті.
Відповідь: Замовником закупівлі визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;» та наказу Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Порядок). Частиною 1 розділу ІІ Порядку унормовано: "Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.". Виходячи зі змісту вказаного, що умова розділення закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника, враховуючи загальну потребу учасника у вказаній номенклатурі і кількості твердого палива для опалення, а також проаналізувавши достатній ринок учасників процедур закупівель, що здатні забезпечити товар в рамках безлотової закупівлі, тендерний комітет не вбачає потреби розбивати закупівлю на лоти. Більш того, розділення процедури закупівлі на лоти вимагатиме Замовника відмінити дану закупівлю, оскільки технічно після оголошення закупівлі розділити однолотовий тендер на багатолотовий неможливо. Поряд з цим, статтею 31 Закону не передбачено випадків для відміни процедури закупівлі або визнання торгів, такими, що не відбулися з потреби розподілу закупівлі на лоти.
Доповнення
Дата подання: 27 березня 2020 23:15
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:48
Вищезазначене підтверджується закупівлею 2019 року, ідентифікатор закупівлі -UA-2019-03-29-001159-b, у якій прийняло участь у закупівлі 2 учасника за максимальними цінами.
Відповідь: Зазначене Вами не містить чіткого питання щодо роз’яснення вимог конкретної тендерної документації в рамках закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-27-003156-b. Просимо бути коректними та конкретними при формуванні питань згідно права, що передбачене частиною 1 статті 23 Закону
Хто виробляє ДГ 15-75 ?
Дата подання: 29 березня 2020 21:50
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:55
Хто виробляє ДГ 15-75 ? Яку суму винагороди ви отримали? Хто вигадав таку марку? ВУгілля не відповідає ДСТУ чому не ДГ 13-100
Відповідь: Замовником закупівлі визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;» та наказу Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають положенням Національного стандарту ДСТУ 7146:2010. Замовник при формуванні марки товару, що складає предмет закупівлі виходив із потреби в забезпеченні закладів освіти більш якісним за розміром фракції, показників теплотворності та цінової політики вугілля ніж запропоноване Вами ДГ 13-100, що останнім часом не повністю відповідає потребам Замовника у використанні та якісному обігріві приміщень. Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із постачальниками та/або виробниками з метою підтвердження законності походження товару, який складає предмет закупівлі. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». Відтак процедура оформлення договірних відносин учасника із виробником товару або його офіційним представником лежить у сфері виключного права та компетенції учасника процедури закупівлі. Відповіді на питання, хто виробляє той чи інший товар не знаходиться в межах фугкціональних обов’язків Замовника тендеру. Учасники самостійно шляхом реалізації власних підприємницьких здібностей повинні забезпечити поставку товару, що потребує Замовник.
уточнення
Дата подання: 01 квітня 2020 14:04
Дата відповіді: 03 квітня 2020 16:15
У вашій відповіді зазначано: "проаналізувавши достатній ринок учасників процедур закупівель, що здатні забезпечити товар в рамках безлотової закупівлі" Шановний Замовнику, надайте розширену інформацію за допомогою яких даних вами було проведено аналіз достатнього ринку: (якщо це мережа інтернет, просимо надати такі посилання), достатній ринок учасників це скільки? (надати кількість учасників яка вами визначена) Яким чином ви здійснювали звязок з цією "достатньою" кількістю учасників для того щоб визначити що такі учасники взмозі поставити товар у асортименті ? крім того, просимо повідомити яким чином Ви визначили, що вам необхідно саме вугілля ДГ (15-75)? адже ви раніше не закуповували цей предмет закупівлі. Чи були проведені випробування такого предмету закупівлі на Вашому обладнанні? (надати розгорнуту відповідь зазначити коли були проведені випробування, як визначалвсь необхідність саме у цьому предметі закупівлі, хто надавав зразки ДГ (15-75) та яким чином, з оплатою чи без.).Крім того, просимо повідомити яким ДСТУ передбачено ДГ (15-75)? Зазначаємо, що ви витрачаете бюджені кошти, отдже ця інформація не можу ути прихована Замовником).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи характер питань від потенційних учасників закупівлі з метою дотримання принципів закупівлі тендерним комітетом прийнято рішення перепланувати потребу у предметі закупівлі, а дану Процедуру закупівлі - відмінити
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відмінити торги з підстави передбаченою п. 1 ч. 1 статті 31 Закону: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг», за характеристиками та конкретною назвою предмета закупівлі, що визначені в тендерній документації
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Про відміну торгів щодо процедури закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі. Голова тендерного комітету повідомив, що у Замовника змінилася потреба в закупівлі твердого палива, а саме визначено нові технічні та якісні характеристики предмета закупівлі необхідного до поставки. Поряд з цим, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність необхідності в закупівлі товару – вугілля кам’яного марки ДГ 15-75 та брикету торф’яного. Відтак, тендерний комітет повинен розглянути питання щодо відміни торгів н
Виконано
Дата відміни: 03 квітня 2020 16:57
Коментар щодо відміни: відпала подальша потреба (більш детально згідно протоколу)