Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ОСНАЩЕННЯ КОСТОПІЛЬСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 КОСТОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯМ (КАБІНЕТ БІОЛОГІЇ)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-03-27-002296-a 7d91280f0da6480da670a39bec7950ab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононець Лілія Олександрівна

+380365721830 zoch_n_2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
Код ЄДРПОУ: 36950859
Вебсайт: http://kost-school-n2.ucoz.ua
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., Костопіль, Чубинського, 6
Контактна особа: Кононець Лілія Олександрівна
+380365721830
zoch_n_2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 22:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
ОСНАЩЕННЯ КОСТОПІЛЬСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 КОСТОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯМ (КАБІНЕТ БІОЛОГІЇ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, місто Костопіль, вул. Чубинського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підписання накладної та/або акту приймання-передачі Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:44
Документація зі змінами .docx
02 квітня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:44
Документація зі змінами .docx
27 березня 2020 22:07
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-002296-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 березня 2020 13:45
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
1. У складі ТД Додаток 2 п. 1. 4 визначена умова надання авторизаційного листа наданий виробником інтерактивних комплексів, мультимедійних проекторів,  виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення  на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника).
При цьому вбачаємо, що фактично в ТД прописано ПЗ LifeLiqe і при цьому вказане програмне забезпечення не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником.
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
У той же час вимога мати статус партнера виробника (правовласника) чи партнера спеціального програмного забезпечення не має жодного відношення ані до технічних якісних та кількісних, функціональних характеристик предмета закупівлі, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ані до інших кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо викласти вказану вимогу ТД в наступній редакції: “Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб'ютором, партнером виробника інтерактивних комплексів або окремих його складових частин, мультимедійних проекторів”.
2. Також в Додатку 2 П. 1.4. ТД Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс, проектор, виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)
Аналогічно обґрунтуванню попереднього наполягаємо викласти у наступній редакції: “Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс або окремі його складові частини, проектор, виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)”.
3. Додаток 2 П. 1.4 ТД “Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на  обладнання (виробництво інтерактивних комплексів, обладнання (виробництво) кабінетів біології )”.
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо виключити вказані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 15:59
Доброго дня! Шановний Учаснику, Ваше звернення було розглянуте. Вимоги, що викладені в п.1 та п. 2 взяті до уваги, зміни внесені до Тендерної документації.
Щодо вимог, зазначених в п. 3 інформуємо про наступне. Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 є бюджетною установою, яка здійснює свою діяльність у галузі освіти, дотримуючись нормативно-правових актів, галузевих правил і норм, розпорядчих документів та рекомендацій центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, органів управління освітою. Відповідно до потреби Замовника предметом даної закупівлі є засоби навчання та обладнання (кабінет біології), яке буде поставлено у заклад освіти. Документація щодо умов проведення даної закупівлі розроблена та затверджена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», нормативного документу «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі” затверджена Наказом №10 ДП Прозорро» та з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 22 червня 2016 року № 704 оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; комплектності і модульності, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров'я учнів і охорони праці працівників освітніх установ; універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; узгодженості спільного використання (змістовного, функціонального, технологічного, програмного тощо).
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 року № 537 офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам». Даним наказом затверджено Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України.
Для підтвердження забезпечення виробниками якості предмету закупівлі та дотримання екологічних норм, необхідності застосування заходів із захисту довкілля при виробництві товарів та їх подальшої експлуатації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) шляхом надання відповідних сертифікатів.
Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та не обмежують коло учасників. Зазначені вимоги встановлені для того щоб гарантувати якість обладнання, яким будуть користуватись діти. В оголошенні не зазначено торгової марки обладнання та програмного забезпечення, що виключає ваші твердження про зазначення конкретного обладнання. Документацією не встановлено жодних обмежуючих вимог до учасників, які мають можливість постачати якісне обладнання, всі документи, що вимагаються можуть бути надані/отримані у відповідних установах.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Та відповідно до ч.3 статті 22 Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та розцінена Замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі, вплив на прийняття рішення Замовником.
Дякуємо за Ваше звернення та розуміння!
Номер вимоги: UA-2020-03-27-002296-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 01 квітня 2020 11:50
Виключення з ТД дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
1. У складі ТД у Додатку 2 визначена умова надання авторизаційного листа наданий виробником лабораторного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі.
При цьому вбачаємо, що фактично в ТД прописана продукція ТОВ "БІ-ПРО".
Згідно з ч. 1 ст. 2 далі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1,3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тобто замовник має керуватися не тільки вимогами наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10, а й загальними принципами здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного обладнання, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником лабораторного обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Вимога такого документу встановлює існує ризик змови одного з Учасників торгів з Виробником(Постачальником), в зв'язку з чим лист-авторизації може бути наданий тільки одному Учаснику. крім того надання такого листа не гарантує поставку товару високої якості, оскільки такий документ не зобов'язує Учасника проводити закупку якісного товару саме у виробника.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 16:01
Доброго дня! Шановний Учаснику, Ваше звернення було розглянуте. Щодо вимог інформуємо про наступне. Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 є бюджетною установою, яка здійснює свою діяльність у галузі освіти, дотримуючись нормативно-правових актів, галузевих правил і норм, розпорядчих документів та рекомендацій центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, органів управління освітою. Відповідно до потреби Замовника предметом даної закупівлі є засоби навчання та обладнання (кабінет біології), яке буде поставлено у заклад освіти. Документація щодо умов проведення даної закупівлі розроблена та затверджена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», нормативного документу «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі” затверджена Наказом №10 ДП Прозорро» та з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 22 червня 2016 року № 704 оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; комплектності і модульності, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров'я учнів і охорони праці працівників освітніх установ; універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; узгодженості спільного використання (змістовного, функціонального, технологічного, програмного тощо).
Вимога щодо надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісної продукції, оскільки товарами які закуповуються будуть користуватися діти, тому є необхідність отримання підтвердження, що товар є якісним та вироблений з дотриманням усіх технічних вимог та дотриманням санітарно-гігієнічних норм, тому дана вимога не є дискримінаційною. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Оскільки на сьогодні в сфері закупівель дидактичних матеріалів та технічного обладнання для оснащення навчальних закладів існує велика конкуренція та наявна велика кількість виробників, дистриб’юторів, немає об’єктивних причин стверджувати про дискримінацію та встановлення вимог під конкретного виробника. Вимоги до обладнання відповідають вимогам встановленим Міністерством Освіти і науки України.
Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та не обмежують коло учасників. В оголошенні не зазначено торгової марки обладнання та програмного забезпечення, що виключає ваші твердження про зазначення конкретного обладнання. Документацією не встановлено жодних обмежуючих вимог до учасників, які мають можливість постачати якісне обладнання, всі документи, що вимагаються можуть бути надані/отримані у відповідних установах.
Замовником під час оголошення закупівлі дотримано принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавства України. Слід зауважити право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників, та не якісного товару. Слід зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і мають рекомендаційний характер. До того, ж слід зауважити, що по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників, та не можуть бути застосовані до всіх закладів.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та розцінена Замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі, вплив на прийняття рішення Замовником.
Дякуємо за Ваше звернення та розуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 14:38
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:36
стаття 17 2.pdf
06 квітня 2020 14:36
СЕРТИФИКАТИ.pdf
06 квітня 2020 14:36
пропозиція.pdf
06 квітня 2020 14:36
проект договору.pdf
06 квітня 2020 14:36
про повноваження.pdf
06 квітня 2020 14:36
про доставку та монтаж.pdf
06 квітня 2020 14:36
про діяльність.pdf
06 квітня 2020 14:36
про гарантію.pdf
06 квітня 2020 14:36
пояснення свідоцтво.pdf
06 квітня 2020 14:36
пояснення 4опп.pdf
06 квітня 2020 14:36
порівнальна таблиця.pdf
06 квітня 2020 14:36
погодження з проектом.pdf
06 квітня 2020 14:36
підтвердження статусу.pdf
06 квітня 2020 14:36
Паспортні дані.pdf
06 квітня 2020 14:36
Наявність працівників.pdf
06 квітня 2020 14:36
ісо.pdf
06 квітня 2020 14:36
Ідент.код.pdf
06 квітня 2020 14:36
згода на обробку даних.pdf
06 квітня 2020 14:36
довкілля.pdf
06 квітня 2020 14:36
Відповідність ст.17.pdf
06 квітня 2020 14:36
Витяг платника.pdf
06 квітня 2020 14:36
Витяг ЄДРПОУ Замковий.pdf
06 квітня 2020 14:36
виписка.pdf
06 квітня 2020 14:36
аналогічні договори.pdf
06 квітня 2020 14:36
авторизація епсон.pdf
06 квітня 2020 14:36
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
Переможець 188 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 22:25

Документи

13 квітня 2020 22:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 22:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2020 22:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 14:34
Договір укладений
23 квітня 2020 14:32