Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45230000-8 БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ (послуги з середнього ремонту тротуару з ФЕМ по вул. Прирічній з пониженням бортового каменю та влаштування тактильної плитки
Очікувана вартість
2 009 000,00 UAH
UA-2020-03-27-002145-b 2624c4988c5549bd824b0d39975d46cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 12:33
Очікувана вартість: 2 009 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з середнього ремонту тротуару з ФЕМ по вул. Прирічній з пониженням бортового каменю та влаштування тактильної плитки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Прирічна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 17:59
перелік змін 2.docx
06 квітня 2020 17:59
ДКТ -ПОСЛУГИ зі змінами 2.docx
31 березня 2020 18:30
перелік змін.docx
06 квітня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 17:59
перелік змін 2.docx
06 квітня 2020 17:59
ДКТ -ПОСЛУГИ зі змінами 2.docx
31 березня 2020 18:30
ДКТ -ПОСЛУГИ зі змінами.docx
27 березня 2020 14:13
ДКТ -ПОСЛУГИ остання.docx
31 березня 2020 18:30
перелік змін.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000019 ● 8707eb0d0e844ad38f9f8fe61b862d95
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2020 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


21.05.2020 № 83

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.




Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-03-27-002145-b 27.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-25 12:26:41

Пояснення з власної ініціативи

Предмет закупівлі: послуги з середнього ремонту тротуару з ФЕМ по вул. Прирічній з пониженням бортового каменю та влаштування тактильної плитки.
Вид предмета закупівлі: послуги Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».

При визначенні предмету закупівлі, замовник керувався: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 1.16 п. 1 додатку 5 «Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749, аналізом закупівель інших замовників розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідно до підпункту 1.16 пункту 1 додатку 5 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, послуги з середнього ремонту відноситься до утримання об'єктів благоустрою населених пунктів.
Згідно з п.21 ст. 1 Закону, послуги – будь який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749, код 4523322-1 «Брукування та асфальтування» знаходиться в розділі 45000000-7 «БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ». Даний розділ включає в себе поточний ремонт, який в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є послугами. В інших розділах єдиного закупівельного словника, немає кодів, які б містили в назві «брукування».
Ризик 1-5_2, який спрацював, відноситься до закупівель робіт та не стосується закупівель послуг. Розмір тендерного забезпечення не перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі, що не порушує граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю послуг.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 1 800 972,00
UAH з ПДВ
1 800 972,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 2 002 134,00
UAH з ПДВ
2 002 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 16:35
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:18
14. Довідки з банку.zip
14 квітня 2020 16:18
Установчі.rar
14 квітня 2020 16:18
Проект договору.pdf
14 квітня 2020 16:18
Довідки.pdf
14 квітня 2020 16:18
Договірна ціна.pdf
14 квітня 2020 16:18
Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 13:24
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:24
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:54
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:21
Пропозиція (Додаток 1).pdf
14 квітня 2020 16:35
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:35
21.1.2 Договірна ціна.pdf
14 квітня 2020 15:35
21.1.1 Пропозиція.pdf
14 квітня 2020 15:35
Реєстр.pdf
14 квітня 2020 15:35
32. Звіт ОП.pdf
14 квітня 2020 15:35
1. Заявка-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
#38635748
Відхилено 1 800 972,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 11:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
Переможець 2 002 134,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 18:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
2 002 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:37
доп 3.PDF зміни до договору
14 липня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 12:25
доп 2.PDF зміни до договору
10 червня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 12:19
доп 1.PDF зміни до договору
21 травня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:25
договір укладений
06 травня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 43-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 43-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з виконанням обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 43-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 989 103,20
UAH (в тому числі ПДВ 331 517,20 UAH)