Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків будинків, що знаходяться в управлінні КП «Житлово-комунальний сервіс «Вузівський» в м. Одеса
Очікувана вартість
719 599,90 UAH
UA-2020-03-27-002122-a 7d10765f193541fd87dcd4ceb1d8ca4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідковський Ігор Вікторович

380487059074 vuzovsky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-комунальний сервіс "Вузівський"
Код ЄДРПОУ: 35303304
Місцезнаходження: 65088, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Шишкіна 60А
Контактна особа: Дідковський Ігор Вікторович
380487059074
vuzovsky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 15:42
Очікувана вартість: 719 599,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 598,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21580 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків


Більш детально викладено у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків будинків, що знаходяться в управлінні КП «Житлово-комунальний сервіс «Вузівський» в м. Одеса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, Одеса, за адресами об’єктів КП «ЖКС «Вузівський», які визначені у Додатку 7 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється щомісячно не пізніше 10 (десятого) числа місяця, що настає за розрахунковим, шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця згідно рахунку, який складається на підставі підписаного між Замовником та Виконавцем Акту наданих послуг, надалі – Акт наданих послуг засвідчених підписами та печатками (у разі їх використання) Сторін. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 17:33
Вузовский.xlsx
27 березня 2020 17:33
ТД Вузовский.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОЛ-ЦЕНТР 15-01" 510 899,20
UAH з ПДВ
319 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СЕРВІС-ПАУСТОВСЬКИЙ" 526 864,80
UAH з ПДВ
367 208,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 16:54
Довідка п.2 ч. 1 ст. 17 ЗУ.pdf
13 квітня 2020 15:06
23 Банківська гарантія.zip
13 квітня 2020 15:06
21 Статут.pdf
13 квітня 2020 15:06
19 Тендерна пропозція.pdf
13 квітня 2020 15:06
016-001-13357-2020.zip

Публічні документи

13 квітня 2020 17:48
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 17:48
Аналогічний договір 2.pdf
13 квітня 2020 17:48
Уставні.pdf
13 квітня 2020 17:48
Аналогічний договір 1.pdf
13 квітня 2020 17:48
Статут.pdf
13 квітня 2020 17:48
Витяг з ЄДР.pdf
13 квітня 2020 17:48
Техпаспорт трактор.pdf
13 квітня 2020 17:48
Штатний позпис.pdf
13 квітня 2020 17:48
Техпаспорт на авто.pdf
13 квітня 2020 17:48
Довідки.pdf
13 квітня 2020 17:48
Лист_ст.17.docx.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОЛ-ЦЕНТР 15-01"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СЕРВІС-ПАУСТОВСЬКИЙ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОЛ-ЦЕНТР 15-01"
#43357160
319 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 14:33
Протокол (15.06.2021).docx зміни до договору
15 червня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:22
1Додаткова угода (Кол-центр 15-01).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 12:36
Додаток_№_1_до_договору_№_101_(Кол-центр_15-01).pdf укладений
04 травня 2020 12:35
Договiр_№_101_(_Кол-центр_15-01).pdf укладений
04 травня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021-го року, в обсязі, достатньому для забезпечення потреби Замовника на час проведення такої процедури закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у Договорі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При оприлюдненні Додаткової угоди на майданчику Замовником помилково не було внесено змін до інформації про Загальну суму Договору, відповідно загальна сума Договору, яка вказана на майданчику не відповідає тій, що вказана у Додатковій угоді (замість 319 312 гривень 00 копійок з ПДВ має бути вказано 383 174 гривень 40 копійок з ПДВ). Замовник, з метою оприлюднення звіту про виконання договору з коректною сумою фактично сплачених коштів має намір внести зміни до електронного поля в частині відображення Загальної суми Договору, у зв’язку з чим необхідно оприлюднити дане рішення. Зауважуємо, що дане рішення не вносить змін (у тому числі істотних) до Договору №101 про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування від 04.05.2020 р., а приймається з метою створення технічної можливості привести у відповідність інформацію, що оприлюднена у системі публічних закупівель (інформації про Загальну Суму Договору) до умов Додаткової угоди, які є вірними.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про приведення у відповідність інформації, що зазначена у електронній системі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 383 174,40
UAH (в тому числі ПДВ 63 862,40 UAH)