Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин ((талони) А-92, (талони) А-95), Дизельне пальне(талони)
Очікувана вартість
981 252,00 UAH
UA-2020-03-27-002013-b 02eb304ff63f4e9ca77b4c621ead6391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Сергійович Атаманенко

+380976886331 torgi-vinmedrc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37489689
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., с. Бохоники, вул. Гагаріна, буд. 46
Контактна особа: Борис Сергійович Атаманенко
+380976886331
torgi-vinmedrc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:18
Очікувана вартість: 981 252,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 906,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14400 літр
Бензин (талони) А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
19582 літр
Бензин (талони) А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4800 літр
Дизельне пальне (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 13:55
ТД ВТ 2019-БензинА92А95 Дз 26-03-20.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000012 ● 10947f5ba8f547c69556be31ff55494c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.04.2020 №18
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-03-27-002013-b 27.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-29 16:38:41

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину ((талони) А-92, (талони) А-95), дизельного пального (талони) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-002013-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час проведення закупівлі) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав у тендерній документації не міститься один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників встановлених відповідно до статті 16 Закону з інформацією про спосіб їх підтвердження установленим критеріям згідно із законодавством?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-04 10:55:15

Відповідь на задане питання

З приводу заданих питань можемо пояснити наступне:
Публікація оголошення про проведення відкритих торгів «Бензин ((талони) А-92, (талони) А-95), Дизельне пальне(талони)» за номером ID: UA-2020-03-27-002013-b) відбулась 27.03.2020 р. на електронній площадці my.zakupki.prom.ua, з одночасним завантаженням тендерної документації . В тендерній документації дійсно відсутнє пряме посилання на статтю 16 Закону в частині «Розділ 3. Підготовка тендерної пропозиції», пункт «1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції.», але у цьому ж розділі у пункті «5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону», чітко встановлено до кого Замовник не виставляє вимог кваліфікаційних : «Відповідно до абзацу 2 частини 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.», а всі інші, що не підпадають під вище означені критерії повинні відповідати критеріям встановленим у статті 16 Закону. Крім того в тендерній документації в «Розділ 5. Оцінка пропозицій відкритих торгів та визначення переможця» в пункті «2. Відхилення тендерних пропозицій», зазначено «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі: - якщо учасник: а) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону;» та пункт «3. Інша інформація: Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються законодавством. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, уповноважена особа, при їх виникненні керується чинними нормативно-правовими актами України. ».
Відповідно до вище викладеного, відсутності запитань у учасників процедури Відкритих торгів та подання відповідно до статті 16 Закону документів Учасниками на відповідність кваліфікаційним критеріям вважаємо, що вимоги Закону дотримані. На підтвердження завантажуємо документи подані Учасниками.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) Інформація що до неможливості усунення виявленого порушення. Висновок публікований 13 трав 2020 року о 17:01 про встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З приводу усунення порушення можемо повідомити наступне: ми погоджуємся, що не явно не вказали кваліфікаційних критеріїв (чи хоча б одного), які передбачає стаття 16 Закону, і не зазначили конкретно, якими документами їх підтверджувати учасникам. У ТД переписана лише норма Закону, коли учасникам підтверджувати кваліфікацію не потрібно. В інший час ми б могли виконати без заперечно ваші зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, але нажаль ми звами і вся країна, знаходимся в режимі карантину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211від 11.03.2020 р. «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами), наш лікувальний заклад «КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» відповідно до наказу МОЗ України від 28.03.2020 №577 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID- 19)» задіяний в заходах по запобіганню поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 в частині проведення тестування на коронавірус осіб, які перебувають на самоізоляції (прибулі з ендемічних зон, контактні), а саме мобільними бригадами у складі медичної сестри ПМСД та працівника поліції, водія провести забір крові, доставити в лабораторію вторинного рівня надання медичної допомоги для проведення скринінгу шляхом швидкими .тестами HaCOVID-19. На підставі розпорядження ДЕПАРТАМЕНТУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я у Вінницькій області створено до 10 мобільних бригад. Для забезпечення бригад відповідним об’ємом пального була оголошена закупівля від 27.03.2020 р. (UA-2020-03-27-002013-b). Укладений договір за результатами даної закупівлі, є єдиним джерелом, що забезпечує на даний момент мобільні бригади пальним, ємності з резервом пального або інші договори на постачання пального на даний час відсутні. Виходячи із вище викладеного, ми не маємо змоги виконати вашу вимогу : «вжити заходів щодо розірвання договору», зауваження до ТД врахуємо при підготовці наступних процедур.

2020-05-20 10:22:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Нафтогруппа-2005" 653 494,80
UAH з ПДВ
643 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 707 233,20
UAH з ПДВ
648 461,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 16:33
Видаткові накладні
21 квітня 2020 15:04
Корупція юр.особи
21 квітня 2020 14:36
Аналог.договір
21 квітня 2020 14:36
Баланс
21 квітня 2020 14:36
Довідка про працівників
21 квітня 2020 14:36
Довідка про МТБ
21 квітня 2020 14:36
Банк
21 квітня 2020 14:22
ДПІ
21 квітня 2020 14:22
мвс
13 квітня 2020 13:25
Ц. пр.оновлена
10 квітня 2020 19:28
Електронний підпис
10 квітня 2020 19:22
відгук 2005.pdf
10 квітня 2020 19:22
ДП зима нот.2020.pdf
10 квітня 2020 19:22
ДП літо 2020.pdf
10 квітня 2020 19:22
А-95 нот.2020.pdf
10 квітня 2020 19:22
А-92 нот.2020.pdf
10 квітня 2020 19:22
Статут Нафтогруппа-2005.pdf
10 квітня 2020 19:22
Талони 2020 .pdf
10 квітня 2020 19:22
Ліцензія АЗС 15 ориг..pdf
10 квітня 2020 19:22
Ліцензія АЗС 14 ориг.pdf
10 квітня 2020 19:22
Ліцензії оригінали.pdf
10 квітня 2020 19:22
Інтер лайт.pdf
10 квітня 2020 19:22
Листи пог.цпмсд Він.р.pdf
10 квітня 2020 19:22
Протокол засновників.pdf
10 квітня 2020 19:22
Ц . пр. ЦПМСД Він.р-н.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 21:30
Електронний підпис
11 квітня 2020 21:29
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2020 21:17
Електронний підпис
11 квітня 2020 21:00
Технічні вимоги.pdf
11 квітня 2020 21:00
Тендерне забезпечення.pdf
11 квітня 2020 21:00
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2020 21:00
СТАТУТ.pdf
11 квітня 2020 21:00
СТАТИСТИКА.pdf
11 квітня 2020 21:00
Сертифікати, паспорти.pdf
11 квітня 2020 21:00
Зразки талонів.pdf
11 квітня 2020 21:00
Договори партнерів.pdf
11 квітня 2020 21:00
Договори оренди.pdf
11 квітня 2020 21:00
Договір БНХ Україна.pdf
11 квітня 2020 21:00
Гарантійний лист.pdf
11 квітня 2020 21:00
Гарантійний лист ст.17.pdf
11 квітня 2020 21:00
Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2020 21:00
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Нафтогруппа-2005"

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Нафтогруппа-2005"
#34094924
Переможець 643 600,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 19:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 19:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Нафтогруппа-2005"
#34094924
643 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 17:38
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 10:54
Дод уг № 02 зміна ціни 04-09-20.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 14:39
Дод уг № 01 зміна ціни 24-06-20.pdf зміни до договору
24 червня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 14:49
д 75-Т ТОВ Нафтогрупп 643 600 06-05-20.pdf укладений
06 травня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.2- частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року № 922- V1I1( в редакції від 19.04.2020 року) та пп.1 п.3.5 Договору № 75-Т від 6 травня 2020 року у зв’язку зі «... зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку», виходячи з того , що це не призведе до збільшення суми визначеної в договорі, Сторони домовились встановити ціну за 1 літр палива рідинного у розмірах: - на дизельне паливо грн.- 17,60 грн. (з ПДВ) - на бензин А-92 - 17,60 грн.(з ПДВ) - на бензин А- 95 - 18,80 грн.(з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 75-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку», виходячи з того, що цс не призведе до збільшення суми визначеної в договорі, Сторони домовились встановити ціну за І літр палива рідинного у розмірах: - на дизельне паливо грн.- 19,35 грн. (з ПДВ) - на бензин А-92 - 19,35 грн.(з ПДВ) - на бензин А- 95 - 20,65 грн.(з ПДВ) 2. Усі інші положення Договору № 75-Т від 6 травня 2020 року залишаються без змін та продовжують свою Дію.
Номер договору про закупівлю: 75-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 643 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 266,66 UAH)