Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (швидкозшивачі та супутнє приладдя)
Очікувана вартість
24 156,00 UAH
UA-2020-03-27-001621-b 7442206b3a644c36b2a3af88bfd94904
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мельниченко

+380955787725 oleshki_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., м.Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Олена Мельниченко
+380955787725
oleshki_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Відповідно до Додатку №1 (Специфікація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2370 штуки
Канцелярські товари (швидкозшивачі та супутнє приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, вул. Гвардійська, 30, Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 2.3. Оплата за товар здійснюється Покупцем в безготівковій формі після отримання товару згідно з рахунком-фактурою та накладною, протягом 7 (семи) банківських днів при наявності бюджетного фінансування. 2.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛТ-ОФІС"
#31917623
Переможець 24 156,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 12:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 13:00
Договір 148.pdf укладений
27 березня 2020 12:59