Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування та ремонт друкувальної техніки, заправка та відновлення картриджів Замовника).
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-03-27-001362-c 4e46a150fcc54c7eac05b06a0898a9a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-98 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-98
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 15:59
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


технічне обслуговування та ремонт друкувальної техніки, заправка та відновлення картриджів Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 місяць
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування та ремонт друкувальної техніки, заправка та відновлення картриджів Замовника).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 16:47
ТД 5031.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-27-001362-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Сагайдак Тетяна Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3179613720
Дата подання: 01 травня 2020 23:01
Скарга щодо порушення законодавства у сфері закупівель
Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липитського (Урицького), 45 м. Київ, 03035 Суб'єкт оскарження: ФОП Сагайдак Тетяна Михайлівна Замовник: Департамента надання адміністративних послуг Одеської міської ради 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д Відомості про процедуру закупівлі: Вид процедури - відкриті торги № UA-2020-03-27-001362-c Електронний торгівельний майданчик: Українська Універсальна Біржа Предмет закупівель: Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування та ремонт друкувальної техніки, заправка та відновлення картриджів Замовника). Скарга щодо порушення законодавства у сфері закупівель Відповідно до пункту 2 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 14 частини 1 статті 1 18 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що “органом оскарження - Антимонопольний комітет України”. Згідно пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі - Замовник) 21.04.2020 року (Протокол №50 засідання тендерного комітету Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради) прийняв рішення про намір укласти договір з ФОП Алєксєєвою О.О. (ІПН 3182719002). У складі тендерної пропозиції ФОП Алєксєєва О.О. надала копію договору про підтвердження надання аналогічних послуг від ФОП Черкулової О.І. (ІНП 2679018341), яка не однаразово приймала участь у таких саме процедурах закупівель у якості конкурента до вищезазначеного постачальника, а саме № UA-2019-07-02-001319-b та UA-2019-07-03-000162-b. Вважаю, що дії Замовника неправомірні, містять ознаки пов’язаних осіб у зв'язку з тим, що у якості аналогічного договора вказані данні єдиного договору з контрагентом, який раніше був конкурентом до постачальника. Тобто, вважаю що ФОП Алексєєва О.О. та ФОП Черкулова О.І. діяли у змові та є пов'язаними особами, а тому просимо Вас відмінити результати засідання тендерного комітету від 21.04.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 06.05.2020 № 8766.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 20:25

Документи подані скаржником

01 травня 2020 23:01
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

06 травня 2020 20:25
рішення від 06.05.2020 № 8766.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КЛИМЕНКО ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ 348 240,00
UAH з ПДВ
348 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сагайдак Тетяна Михайлівна 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 09:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 09:52
Пропозиція.pdf
24 квітня 2020 09:52
public_doc.p7s
24 квітня 2020 09:52
public_doc (1).pdf
24 квітня 2020 09:52
Довідка_банкруцтво.pdf
24 квітня 2020 09:52
Довідка.pdf.p7s
24 квітня 2020 09:52
Довідка.pdf
24 квітня 2020 09:52
Довідка_МВС.pdf
10 квітня 2020 17:23
фоп алексеева 06.04.2020.pdf.p7s
10 квітня 2020 17:23
Довідка_з_Банку_2.pdf
10 квітня 2020 17:23
Довідка_з_Банку_1.pdf
10 квітня 2020 17:23
Ліцензія_НБУ_42.pdf
10 квітня 2020 17:23
Банківська_Гарантія.pdf
10 квітня 2020 17:23
Виписка_з_ЄДР.pdf
10 квітня 2020 17:23
Реєстр_документів_2.pdf
10 квітня 2020 17:23
Документи.pdf

Публічні документи

12 квітня 2020 13:26
Електронний підпис
12 квітня 2020 13:23
Додаток2 ч.1.pdf
12 квітня 2020 13:23
Підписаний_G0420-5264-GL_tender.pdf
12 квітня 2020 13:23
Додаток3.pdf
12 квітня 2020 13:23
Додаток6.pdf
12 квітня 2020 13:23
Додаток5.pdf
12 квітня 2020 13:23
Додаток2 ч.2.pdf
12 квітня 2020 13:23
Додаток4.pdf
12 квітня 2020 13:23
Додаток2 ч.3.pdf
12 квітня 2020 13:23
resultverify.pdf
12 квітня 2020 13:23
Додаток1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП КЛИМЕНКО ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФОП Сагайдак Тетяна Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3182719002
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3182719002
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:15
Договір _89.pdf укладений
12 травня 2020 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 281 761,36
UAH