Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Секційні лотки та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
41 126,00 UAH
UA-2020-03-27-001160-b 5d48bca1b7e24cf18439ece16e0981b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малисняк Оксана Вікторівна

+380567453551 1201_buhg@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУ ДМС України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 37806243
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.В.Липинського,7
Контактна особа: Малисняк Оксана Вікторівна
+380567453551
1201_buhg@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Секційні лотки та канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 шт
Ціна за одиницю: 108.23UAH без ПДВ
Секційні лотки та канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.В.Липинського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться Покупцем у національній валюті України, шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, за передану (поставлену) Постачальником Товар Покупцю на підставі видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати передачі (поставки) Товару Покупцю за підписаною уповноваженими представниками Сторін відповідною видатковою накладною Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавель О П
#2495304423
Переможець 41 126,00
UAH
27 березня 2020 11:48

Документи

27 березня 2020 11:48
Електронний підпис
27 березня 2020 11:47
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
02 лютого 2021 15:46
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 11:50
договір укладений
27 березня 2020 11:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Секційні лотки та канцелярське приладдя 380 шт 108,23
UAH