Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
41 235,00 UAH
UA-2020-03-27-000663-a e1a0d3c0cd634623ad3d457ee1d1ffce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Лариса Олексіївна

+380535431615 ghadiach-cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької районної ради
Код ЄДРПОУ: 38319453
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Контактна особа: Павленко Лариса Олексіївна
+380535431615
ghadiach-cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


фінансування (місцевий бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ціна за одиницю: 224.7UAH без ПДВ
Тест для виявлення антигенів вірусів грипу А та В CITO TEST INFLUENZA A+B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
100 шт
Ціна за одиницю: 300UAH без ПДВ
Тест-система для виявлення антитіл IgG/IgM до коронавірусу 2019-nCoV (цільна кров, сироватка, плазма)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 березня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДКОВ ЮРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
#2304400577
Переможець 41 235,00
UAH
27 березня 2020 11:38

Документи

27 березня 2020 11:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 11:43
Договір укладений
27 березня 2020 11:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тест для виявлення антигенів вірусів грипу А та В CITO TEST INFLUENZA A+B 50 шт 224,70
UAH
Тест-система для виявлення антитіл IgG/IgM до коронавірусу 2019-nCoV (цільна кров, сироватка, плазма) 100 шт 300,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 235,00
UAH