Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 48210000-3 Пакети мережевого прогамного забезпечення (Програмне забезпечення Microsoft Windows)
Очікувана вартість
75 664,00 UAH
UA-2020-03-27-000397-a 3f00c8ed8bdd4f28a57968c3a3aeb4cb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макієнко Михайло Юрійович

380577121094
380577124106
ritual.kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03354394
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська (Червоножовтнева), б.3
Контактна особа: Макієнко Михайло Юрійович
380577121094,380577124106
ritual.kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


ДК 021:2015 48210000-3 Пакети мережевого прогамного забезпечення (Програмне забезпечення Microsoft Windows)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 Одиниця
ДК 021:2015 48210000-3 Пакети мережевого прогамного забезпечення (Програмне забезпечення Microsoft Windows)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Конторська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за загальною ціною товару шляхом переказу відповідних грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у розмірі предоплати 100%. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 березня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ЮНАЙТЕД-СЕРВІС»
#43526445
Переможець 75 664,00
UAH
27 березня 2020 10:37

Документи

27 березня 2020 10:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 10:38