Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Окорока курячі, охолоджені, Кури-тушки бройлери, заморожені, Філе куряче, заморожене, Печінка куряча, заморожена)
Очікувана вартість
2 886 611,86 UAH
UA-2020-03-26-004625-b 4698f22ebb64484f8c28b04668f36e0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+8044 3096625
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:01
Очікувана вартість: 2 886 611,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 433,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8019 кг
Окорока курячі, охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
14412 кг
Філе куряче, заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
15417 кг
кури-тушки бройлери, заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
428 кг
Печінка куряча, заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відсрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000071 ● b1c2b0a8639b4962a815c645efb1af70
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
84 UA-2020-03-26-004625-b 26.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація знаходиться в вкладенні

2020-07-10 16:37:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 2 683 401,42
UAH з ПДВ
2 683 401,42
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 2 830 612,38
UAH з ПДВ
2 830 612,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 16:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:31
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:30
курятина 21.04.pdf
14 квітня 2020 08:06
Електронний підпис
14 квітня 2020 08:05
1.цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2020 13:33
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:30
3. технічна частина.pdf
10 квітня 2020 13:30
1.цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2020 13:30
4.пояснення.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 18:56
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:56
якість.pdf
10 квітня 2020 18:56
ЦІНОВА.pdf
10 квітня 2020 18:56
технічка.pdf
10 квітня 2020 18:56
санкцыъ 1.pdf
10 квітня 2020 18:56
санкції 2.pdf
10 квітня 2020 18:56
проект договору.pdf
10 квітня 2020 18:56
про паспорт та код.pdf
10 квітня 2020 18:56
про забезпечення.pdf
10 квітня 2020 18:56
місце поставки.pdf
10 квітня 2020 18:56
мат база.pdf
10 квітня 2020 18:56
лист агро рось.jpg
10 квітня 2020 18:56
довкілля.pdf
10 квітня 2020 18:56
довідка аналогічний.pdf
10 квітня 2020 18:56
26. Витяг 31.03.2020.pdf
10 квітня 2020 18:56
24. потужності.pdf
10 квітня 2020 18:56
24. код оригінал.jpg
10 квітня 2020 18:56
22. зразок підпису.jpg
10 квітня 2020 18:56
21. Про підпис.pdf
10 квітня 2020 18:56
19. Про ліцензування.pdf
10 квітня 2020 18:56
19. оренда МАН.pdf
10 квітня 2020 18:56
18. Повноваження.pdf
10 квітня 2020 18:56
18. Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
10 квітня 2020 18:56
15. Довідка по статті 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 2 683 401,42
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 19:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 19:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
2 683 401,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:07
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-251 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 15:24
Договір ЦОЗ_ТН-251.pdf укладений
07 травня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.13.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 194 318,19
UAH (в тому числі ПДВ 199 053,03 UAH)