Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Навантажувач дизельний)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-03-26-003036-b ad827720f488423780c1577e82275a0b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 15:52
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Навантажувач дизельний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 50% передоплати від суми договору. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Аванс 7 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання товарно-транспортної накладної та/або видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 14:40
Проект договору.docx
26 березня 2020 14:40
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

рік виготовлення навантажувача
Дата подання: 26 березня 2020 15:53
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:53
Доброго дня, Шановний Замовник. Наша компанія планує взяти участь в тендері. Для розширення кола потенційних учасників просимо Вас внести зміни в Додаток №1, а саме: - Товар виготовлений не раніше 2019 року. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Тендерна пропозиція уасника повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
рік виготовлення навантажувача
Дата подання: 27 березня 2020 16:50
Дата відповіді: 31 березня 2020 09:12
Просимо прийняти до уваги, що зараз кінець березня 2020 року. В лютому 2020 року в Китаї була епідемія (чому Китаї, тому що за основу в технічній частині Ви взяли торговельну марку яка виробляється в Китаї). Підприємства Китаю були на карантині. Фізично завести на початок року техніку різноманітних технічних характеристик не можливо. Строк виробництва і поставки навантажувальної техніки з Китаю 120 календарних днів. Якщо Ви внесете зміни в Додаток №1, а саме: - Товар виготовлений не раніше 2019 року, то даний показник ніяк не вплине на технічно якісні характеристики товару. На даному етапі наша компанія вбачає дискримінацію нас як потенційного учасника. Нагадуємо, що серед принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема, закріплені: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Просимо Вас переглянути вимоги до предмету закупівлі и внести зміни. На разі якщо Ви не дослухаєтесь до наших парад ми змушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що всі посилання у тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
рік виготовлення навантажувача
Дата подання: 31 березня 2020 09:36
Дата відповіді: 01 квітня 2020 13:55
Шановний замовник! Перш ніж надавати відповідь ВИ питання читали? Наше питання стосувалось року виготовлення навантажувача! И було чітко надано з нашого боку пояснення. НАПАЛЯГАЄМО: Якщо Ви внесете зміни в Додаток №1, а саме: - Товар виготовлений не раніше 2019 року, то даний показник ніяк не вплине на технічно якісні характеристики товару. На даному етапі наша компанія вбачає дискримінацію нас як потенційного учасника. Нагадуємо, що серед принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема, закріплені: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Просимо Вас переглянути вимоги до предмету закупівлі и внести зміни. На разі якщо Ви не дослухаєтесь до наших парад ми змушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
Положення про допорогові закупівлі
Дата подання: 31 березня 2020 16:19
Дата відповіді: 01 квітня 2020 13:54
Положення про допорогові закупівлі: Головна вимога — дотримання основних принципів публічних торгів. Державні допорогові торги повинні бути: 1. добросовісна конкуренція; 2. відкритість; 3. максимальна економія; 4. недискримінація кожного з Учасників; 5. неупередженість.
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до вимог чинного законодавства та принципів публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-003036-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 30 березня 2020 15:51
Щодо внесення змін
Шановні панове!

Наша компанія є учасником ринку підіймально-транспортувальної техніки із більше ніж 20 річним стажем та може запропонувати навантажувач іншого бренду, який має не гірші технічні характеристики та помірну ціну.
На жаль умовами закупівлі не передбачено надання пропозиції на еквівалент, таким чином у закупівлі може прийняти участь тільки офіційний дилер компанії Goodsense, тобто лише один потенційний учасник.
Просимо Вас для забезпечення принципів економії та конкурентності розширити коло потенційних учасників та зазначити предмет закупівлі виразом «або еквівалент».
Крім того варто зазначити, що предмет закупівлі – імпортна продукція, строк її виробництва і доставки в Україну складає 100-200 календарних днів, тому зазначення конкретного бренду та року виробництва 2020 наводить на те,що вже є домоленність із потенціним учасником. Тому вважаємо а потрібне зазначити рік виробництва товару 2019-2020, це не вплине на технічні характеристики, адже постачальники надають офіційну гарантію на навантажувач.
Вазначені вище зміни значно розширять коло потенційних учасників та надасть можливість участі постачальникам імпортної продукції надати свої цінові пропозиції, що впливає на конкурентність закупівлі та бюджету без погіршення якості предмету закупівлі, що є дуже важливим в сучасній економічній ситуації в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 13:55
Відповідно до умов тендерної документації Замовника всі посилання у тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Форкс" 441 096,00
UAH з ПДВ
433 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЕКВІВЕС» 454 608,00
UAH з ПДВ
437 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОГІСТІК ГРУП" 568 400,00
UAH з ПДВ
568 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН" 665 000,00
UAH з ПДВ
665 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 09:44
Електронний підпис
13 квітня 2020 09:44
9. витяг з ПДВ.pdf
13 квітня 2020 09:44
7. копія наказу.pdf
13 квітня 2020 09:44
6. копія протоколу.pdf
13 квітня 2020 09:44
5. рішення №31.pdf
13 квітня 2020 09:44
5. опис до статуту.pdf
13 квітня 2020 09:44
4. копія статуту.pdf
13 квітня 2020 09:44
3. порівняльна таблиця.pdf
13 квітня 2020 09:44
2. додаток 1.pdf
13 квітня 2020 09:44
15 декларація.pdf
13 квітня 2020 09:44
12. проект договору.pdf
07 квітня 2020 12:22
Електронний підпис
07 квітня 2020 12:22
9. витяг з ПДВ.pdf
07 квітня 2020 12:22
7. копія наказу.pdf
07 квітня 2020 12:22
6. копія протоколу.pdf
07 квітня 2020 12:22
5. рішення №31.pdf
07 квітня 2020 12:22
5. опис до статуту.pdf
07 квітня 2020 12:22
4. копія статуту.pdf
07 квітня 2020 12:22
3. порівняльна таблиця.pdf
07 квітня 2020 12:22
2. додаток 1.pdf
07 квітня 2020 12:22
15 декларація.pdf
07 квітня 2020 12:21
12. проект договору.pdf
07 квітня 2020 12:21
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Форкс"

ТОВ «ЕКВІВЕС»

ТОВ "ЛОГІСТІК ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЕКВІВЕС»
#37502259
Очікує рішення 437 150,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 14:21
ТОВ "Форкс"
#36136929
Відхилено 433 596,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 14:21

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 квітня 2020 11:07
Коментар щодо відміни: Необхідність внесення змін до тендерної документації.
Документи:
14 квітня 2020 11:06
Протокол скасуваня Навантажувач.docx