Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове)
Очікувана вартість
695 700,00 UAH
UA-2020-03-26-001794-b ● ff92a9ff86344c208c2ad5950b3ee01d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 695 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 478,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20871 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове) згідно документаії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограми
Масло вершкове (Джерело фінанування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2020 12:29 |
Тендер масло Додаток 1 ТВ ЗМІНИ.doc | |
02 квітня 2020 12:28 |
Тендер масло вершкове ЗМІНИ.doc | |
02 квітня 2020 12:28 |
Перелік змін, що вноситься в ТД (масло вершкове).pdf | |
30 березня 2020 14:06 |
Відповідь на звернення (масло вершкове).pdf | |
26 березня 2020 12:25 |
Тендер масло Додаток 5 дислокація.doc | |
26 березня 2020 12:25 |
Тендер масло Додаток 3 ТП.doc | |
26 березня 2020 12:24 |
Тендер масло Додаток 4 проект договору.doc | |
26 березня 2020 12:24 |
Тендер масло Додаток 2 ст.17.doc | |
26 березня 2020 12:24 |
Тендер масло Додаток 1 ТВ.doc | |
26 березня 2020 12:23 |
Тендер масло вершкове.doc |
02 квітня 2020 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 квітня 2020 12:29 |
Тендер масло Додаток 1 ТВ ЗМІНИ.doc
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Тендер масло вершкове ЗМІНИ.doc
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Перелік змін, що вноситься в ТД (масло вершкове).pdf
|
||||||
30 березня 2020 14:06 |
Відповідь на звернення (масло вершкове).pdf
|
||||||
26 березня 2020 12:25 |
Тендер масло Додаток 5 дислокація.doc
|
||||||
26 березня 2020 12:25 |
Тендер масло Додаток 3 ТП.doc
|
||||||
26 березня 2020 12:24 |
Тендер масло Додаток 4 проект договору.doc
|
||||||
26 березня 2020 12:24 |
Тендер масло Додаток 2 ст.17.doc
|
||||||
26 березня 2020 12:24 |
Тендер масло Додаток 1 ТВ.doc
|
||||||
26 березня 2020 12:23 |
Тендер масло вершкове.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фасовка масла
Дата подання: 26 березня 2020 12:36
Дата відповіді: 30 березня 2020 13:07
масло повинно бути у пачці 200 г або моноліт?
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що масло повинно бути вагове (моноліт) та/або 200г.
Забезпечення договору
Дата подання: 26 березня 2020 12:56
Дата відповіді: 30 березня 2020 13:09
Доброго дня!!! Шановний Замовнику банківська гарантія на забезпечення виконання умов договору повинна бути в паперовому чи електронному вигляді?
Дякую!
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до умов Тендерної документації, вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору у паперовому вигляді.
Повідомляємо, що відповідно до умов Тендерної документації, вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору у паперовому вигляді.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-001794-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 26 березня 2020 13:20
Технічні характеристики
1) Доброго дня! Згідно п. 3.5. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати Скан –копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ОТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДОЗВОЛУ. НЕ ПІДЛЯГАЄ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ як окрема потужність ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку ВИДАНО ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ.
Вимагаємо внести зміни до п. 3.5. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі), зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
2) Згідно п. 3.6. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати “Копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксину М1, В1 виданих НЕ РАНІШЕ, ЯК ЗА ТРИ МІСЯЦІ ДО ДАТИ РОЗКРИТТЯ”
При цьому, Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість.
На підставі вище викладеного, вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань (експертний висновок) ТРЬОХМІСЯЧНОЇ давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій - не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації у відповідності до чинного законодавства. В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ОТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДОЗВОЛУ. НЕ ПІДЛЯГАЄ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ як окрема потужність ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку ВИДАНО ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ.
Вимагаємо внести зміни до п. 3.5. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі), зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
2) Згідно п. 3.6. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати “Копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксину М1, В1 виданих НЕ РАНІШЕ, ЯК ЗА ТРИ МІСЯЦІ ДО ДАТИ РОЗКРИТТЯ”
При цьому, Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість.
На підставі вище викладеного, вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань (експертний висновок) ТРЬОХМІСЯЧНОЇ давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій - не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації у відповідності до чинного законодавства. В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 17:46
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто в складі документів до закупівлі учасник надає експлуатаційний дозвіл, як виробника так і учасника.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є їх максимальна ефективність.
Звертаємо увагу, що вказаний принцип напряму пов'язаний з отриманням замовником, в результаті проведеної закупівлі, якісного товару, який за своїми характеристиками безпечний, не містить сторонніх домішок та придатний для харчування дітей. В зв’язку зі значною кількістю на ринку фальсифікованого товару на предмет закупівлі, Замовник має право вимагати від учасників додатково розширену кількість протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару.
Відповідно до частини 2, 4 статті 35 «Про дошкільну освіту» організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади дошкільної освіти, органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.
Контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою. Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначена умова тендерної документації щодо надання учасниками торгів протоколу випробувань (експертного висновку) є законною та такою, що має на меті забезпечити перевірку належного рівня та відповідної якості товару, що пропонується учасником у якості предмету закупівлі.
Повідомляємо, що згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто в складі документів до закупівлі учасник надає експлуатаційний дозвіл, як виробника так і учасника.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є їх максимальна ефективність.
Звертаємо увагу, що вказаний принцип напряму пов'язаний з отриманням замовником, в результаті проведеної закупівлі, якісного товару, який за своїми характеристиками безпечний, не містить сторонніх домішок та придатний для харчування дітей. В зв’язку зі значною кількістю на ринку фальсифікованого товару на предмет закупівлі, Замовник має право вимагати від учасників додатково розширену кількість протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару.
Відповідно до частини 2, 4 статті 35 «Про дошкільну освіту» організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади дошкільної освіти, органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.
Контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою. Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначена умова тендерної документації щодо надання учасниками торгів протоколу випробувань (експертного висновку) є законною та такою, що має на меті забезпечити перевірку належного рівня та відповідної якості товару, що пропонується учасником у якості предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-26-001794-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 26 березня 2020 13:21
Технічні характеристики
3) Згідно п. 3.10. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати: “копію договору на дезінфекцію автотранспорту, договір повинен бути дійсним на 2020 рік.”
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації, а саме: додати абзац до п. 3.10 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
На підставі вище викладеного ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації.
В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації, а саме: додати абзац до п. 3.10 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
На підставі вище викладеного ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації.
В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 17:46
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
647 640,00
UAH з ПДВ
|
647 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
658 350,00
UAH з ПДВ
|
658 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
647 640,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 13:30
|
ДУ3000.pdf | укладений |
02 квітня 2021 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2021 14:43
|
ДУ 20%000.pdf | зміни до договору |
13 січня 2021 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:58
|
ДУ(пролонгація) 000.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 12:44
|
Договір(масло вершкове) ТОВ ФірмаФавор.pdf | укладений |
04 травня 2020 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст.36 України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2057зм/Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст.36 України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2057зм/Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |